Tikimasi, kad dėl platesnių sparnų bei didesnio difuzoriaus F-1 automobiliai kitais metais pagreitės iki 3 sekundžių. Prie geresnių rato įveikimo laikų prisidės ir platesnės „Pirelli“ padangos.

Kitais metais turėtų atsirasti ir nauja kokpito apsauga. Greičiausiai bus įgyvendinta „Mercedes“ pasiūlyta „halo“ koncepcija.

„Remiantis Strategijos grupės pateiktomis rekomendacijomis, F-1 Komisija sutiko naujo reglamento patvirtinimą nukelti iki balandžio 30-os dienos“, – teigiama FIA pranešime spaudai. - Naujas taisykles norima priimti tam, kad pagal jas būtų sukurti įdomesni automobiliai, kurie turėtų daugiau prispaudžiamosios jėgos bei būtų greitesni. FIA, komandos ir „Pirelli“ toliau tęs diskusijas tam, kad būtų rastas geriausias sprendimas dėl padangų.“

Tam, kad nuo kitų metų įsigaliotų naujas techninis reglamentas, reikės ne tik visų komandų, bet ir Pasaulio automobilių sporto tarybos pritarimo. Jei iki balandžio 30-os d. kuri nors ekipa pakeis savo nuomonę ir pasisakys prieš naujas taisykles, kitų metų techninis reglamentas gali likti nepakitęs.

Siūlomi pakeitimai:

Galinis sparnas:
2016 m.: 750 mm plotis, 950 mm aukštis;
2017 m.: 950 mm plotis, 800 mm aukštis.

Priekinis sparnas:
2016 m.: 1650 mm plotis;
2017 m.: 1800 mm plotis.

Automobilis:
2016 m.: 1400 mm (maksimalus plotis);
2017 m.: 1600 mm.

Difuzorius:
2016 m.: 125 mm aukštis, 1000 mm plotis;
2017 m.: 175 mm aukštis, 1050 mm plotis.

Svoris:
2016 m.: 702 kg;
2017 m.: 722 kg + padangos (apie 5 kg).

Padangos:
2016 m.: 245 mm plotis (priekinės), 325 mm plotis (galinės);
2017 m.: 305 mm plotis (priekinės), 405 mm plotis (galinės).

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.