Dėl patirtų traumų Melburne vykusių lenktynių metu, ispanui buvo uždrausta dalyvauti šį savaitgalį vyksiančiose varžybose Bahreine. Sportininkas gali praleisti ir trečias sezono lenktynes, kurios bus surengtos Kinijoje. Ispaną „McLaren“ komandoje laikinai pavaduos britų ekipos atsarginis pilotas Stoffelis Vandoorne‘as.

„Nemanau, kad Fernando turėtų grįžti“, – sakė J. Herbertas.

„Paskutinį kartą itin geros formos jį matėme 2011-2012 metais, kuomet jis atstovavo „Ferrari“ komandai. Tuomet jis važiavo ant galimybių ribos. Žinau, kad kalbant apie bolidus, situacija pasikeitė. Tačiau jau kuris laikas nematėme to dukart F-1 čempiono, kurį kai kurie laiko geriausiu pilotu. Aš to nematau. „McLaren“ komandoje jis taip pat nedominuoja. Jensonas geriau padirbėjo.“

„Fernando sakė, kad būtų patenkintas, jeigu paliktų sportą iškovojęs du čempionų titulus. Taip kalba žmogus, kuris ne tik prarado viltį dar kartą nugalėti, bet ir nebeturi noro toliau lenktyniauti.“

J. Herberto teigimu, jį nustebino tai, kad F. Alonso nekovojo už tai, jog jam būtų leista startuoti Bahreino GP lenktynėse.

„Fernandui nepatinka šių dienų F-1 bolidai. Tai dar viena priežastis jam trauktis. Jis turėjo incidentą Barselonoje ir po to nelenktyniavo. Tačiau pilotai, net ir po didesnių avarijų, nori kuo greičiau grįžti į trasą. Kai aš patyriau avariją visiems sakiau, kad noriu grįžti į lenktynes.“

„Jeigu jis turėtų bolidą, su kuriuo galėtų kovoti dėl pergalių, neabejoju, kad norėtų kuo greičiau vėl sėsti už automobilio vairo. Visada galima rasti būdų kaip tai padaryti. Niki Lauda, stipriai apdegęs, rado būdų grįžti į lenktynes 1976 metais.“

„Panašu, kad Fernando trūksta motyvacijos. Visi tie elementai turi įtakos jo veiksmams trasoje, kurių nesitiki iš dukart F-1 čempiono. Nebematau tos aistros bei noro spausti kiek tik galima. Jis vis dar yra protingas lenktynininkas, tačiau jam trūksta greičio.“

„Incidentas Australijoje įvyko dėl jo klaidos. Man tai sukėlė prisiminimus apie Schumacherio ir Vergne‘o avariją Singapūre. Žinau, kad pasiekus tam tikrą tašką, imi ristis žemyn. Negali visą laiką būti geriausiu. Jo komentarai, veiksmai trasoje, tempas kvalifikacijoje, avarija Australijoje – ženklai, sakantys, kad atėjo metas baigti karjerą.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.