„McLaren MCL32“ techniniai duomenys

Važiuoklė

Monokokas: iš anglies pluošto su valdymo organais ir degalų baku

Saugumo struktūros: apsaugos kapsulė, integruota su smūgiams atsparia konstrukcija ir plokštėmis, atspariomis kiauryminiams smūgiams, priekinė saugumo struktūra, reglamentu numatyti saugumo priešsmūginiai mazgai, sugeriantys energiją šoninio susidūrimo metu, įmontuota galine saugumo struktūra, priekiniai ir galiniai elementai, veikiantys verčiantis.

Korpusas: variklio gaubtas, šoniniai pontonai, dugnas, nosis, priekinis ir galinis sparnas (su piloto valdoma DRS sistema) iš kompozitinio anglies pluošto.

Priekinė pakaba: anglies pluošto trikampė svirtis ir stūmiklis, turintis sąveiką su torcioniniu balkiu, sumontuotu korpuso viduje ir amortizatorių sistema.

Galinė pakaba: anglies pluošto trikampė svirtis su traukle, turintis sąveiką su torcioniniu balkiu, sumontuotu korpuso viduje ir amortizatorių sistema.

Svoris: bendras svoris su pilotu 728 kg.

Svorio pasiskirstymas: tarp 45,3 ir 46,3 proc.

Elektronika: „McLaren Appield Technologies“ sukurti valdymo blokai, įskaitant sistemas, kontroliuojančias važiuoklės, jėgos agregato darbą, duomenų iš jutiklių ir telemetrijos įrenginių gavimą.

Prietaisų skydelis: „McLaren Applied Technologies“.

Degalai ir tepimo priemonės:Castrol“.

Stabdžių sistema: pagrindiniai cilindrai ir suportai „Akebono“, elektroninė stabdžių valdymo sistema „brake-by-wire“ „Akebono“, diskai ir trinkelės iš anglies pluošto.

Vairo mechanizmas: sraigtinio tipo su stiprintuvu.

Padangos:Pirelli P Zero“.

Ratų diskai: „Enkei“.

Radijo ryšio sistema:Kenwood“.

Dažai: „AkzoNobel Car Refinishes“ panaudojant „Sikkens“ medžiagas.

Aušinimo sistema: aušinimo skystis „Calsonic Kansei“.

Jėgos agregatas

Tipas:Honda RA617H Hybrid“.

Svoris: 145 kg.

Pagrindiniai jėgainės mazgai: vidaus degimo variklis (ICE), kinetinis motoras-generatorius MGU-K, šiluminis motoras-generatorius MGU-H, energijos akumuliatorius (ES), turbina, valdoma elektronika.

Vidaus degimo variklis

Darbinis tūris: 1,6 litro.

Cilindrų skaičius: 6, vožtuvų – 24.

Cilindrų išvirtimo kampas: 90 laipsnių „V“ raidės formos.

Maksimalus alkūninio veleno sukimosi greitis: 15 000 aps./min.

Maksimalus masinis degalų suvartojimas: 100 kg/val., esant daugiau kaip 10 500 aps./min.

Degalų sunaudojimas: daugiausiai 105 kg visai lenktynių distancijai, atitinkant reglamento reikalavimus.

Degalų sistema: tiesioginis įpurškimas, esant 500 barų slėgiui, vienas purkštukas cilindrui.

Turbina: vienpakopis kompresorius su turbina, veikiančia nuo išmetamųjų dujų, su įvadu nuo vieningojo veleno.

Energijos rekuperacijos sistema

ERS: su varikliu integruota hibridinė energijos rekuperacijos sistema motorų-generatorių pagrindu.

MGH-K: motoras-generatorius, sujungtas su alkūniniu velenu, maksimalus greitis – 50 000 aps./min., maksimalu galia – 120kW, maksimali rekuperacijos energija – 2 megadžiauliai viename rate, maksimalus energijos atidavimas – 4 megadžiauliai viename rate.

MGU-H: motoras-generatorius, sujungtas su turbina, maksimalus sukimosi greitis – 125 000 aps./min, maksimali galia – neribota, maksimali rekuperacijos energija – neribota, maksimalus energijos atidavimas – neribotas.

Energijos kaupimas: ličio jonų baterija, svoris 20-25 kg.

Transmisija

Pavarų dėžė: išilginis išdėstymas, anglies pluošto korpusas, 8 pavaros ir 1 galinė, elektroninis- hidraulinis bepakopis perjungimas, diferencialas su daugiadiske sankaba iš anglies pluošto.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.