Ne paslaptis, jog antroje lenktynių pusėje savo techniką buvo priversti taupyti net tik „Mercedes“, bet ir „Red Bull“ pilotai. Pastarosios ekipos atstovai teigė, jog pilotų buvo paprašyta nesivelti į kovą ir sulėtinti tempą dėl to, kad iki finišo atlaikytų greitai nusidėvinčios „Pirelli“ padangos. Tačiau kaip „Auto Motor und Sport“ žurnale rašo Michaelis Schmidtas, M. Webberis Malaizijoje turėjo galvoti ne tik apie dylančias padangas, bet ir apie kuro kiekį bolido bake.

„Tiesa „Formulėje-1“ paaiškėja palaipsniui. Akivaizdu, jog buvo dar kažkas, ko „Red Bull“ nenorėjo pasakoti“, – rašė M. Schmidtas.

„Panašu, jog per 42 ratus Webberis sunaudojo daugiau kuro nei Vettelis ir buvo priverstas jį taupyti. Sebastianas 12 ratų galėjo važiuoti Markui iš paskos ir naudotis DRS“.

„Taigi, „Red Bull“ ne tik nenorėjo avarijos tarp dviejų savo pilotų, bet ir bijojo, jog gali baigtis kuras Marko bolide. Jo buvo paprašyta sulėtinti tempą tam, kad pasiektų finišą“.