Patys įtaiso veikimo principai nebus keičiami – lenktynių metu prie varžovo ne daugiau kaip sekunde nustatytame matavimo taške atsiliekantis pilotas toliau esančioje nustatytoje zonoje galės pakelti vieną automobilio galinio sparno plokštelių, taip padidindamas automobilio maksimalų greitį ir įgydamas pranašumą prieš persekiojamą konkurentą.

Visų kitų važiavimų metu DRS naudojimas greičiausiai ir toliau nebus ribojamas, išskyrus tuos atvejus, kai nusprendžiama, kad įtaiso įjungimas kelia pavojų lenktynininkų saugumui – lietaus atveju arba itin pavojingose trasos vietose.

Remdamasi 2011 metų sezono metu surinktais duomenimis, „Autosport“ teigimu, FIA rengiasi subalansuoti sistemos naudojimo zonas – sutrumpinti jas tose trasose, kur lenkti pernai buvo per lengva, bei prailginti, kur įveikti varžovą buvo per sunku.

Pirmose sezono lenktynėse Melburne (Australija), kur pernai DRS taip ir nepalengvino lenkimų, rengiamasi pridėti papildomą, antrą, sistemos naudojimo zoną. Monrealyje (Kanada), ir Valensijoje (Ispanija, Europos GP), tuo tarpu, antrųjų įtaiso veikimo atkarpų, panašu, bus atsisakyta.

„Mercedes“ komanda anksčiau suskaičiavo, kad naudojantis DRS 2011 metais buvo atlikta 370 lenkimų. 452 manevrus sportininkai, tuo tarpu, atliko be papildomų priemonių. Dar 664 kartus lenktynininkai pozicijomis susikeitė dėl kitų priežasčių.

Skelbiama, kad praėjusių metų „Formulės-1“ čempionate buvo dvigubai daugiau lenkimų nei 2010-ais ir net penkiskart daugiau nei 2009-ais.