2014 m. į F-1 automobilius bus montuojami naujos kartos 1,6 l V6 tipo varikliai. A. Prostas neabejoja, jog visiems, norintiems pasiekti aukštų rezultatų, kitąmet reiks kaip reikiant padirbėti.

„Tai bus didžiulis iššūkis, – sakė daugkartinis F-1 čempionas. - Tai bus iššūkis inžinieriams, kurie turės priversti naujus variklius dirbti kuo geriau. Tai bus didžiulis iššūkis žmonės trasoje, kuriems teks parinkti kuo geresnę taktiką. Tai bus didžiulis iššūkis ir patiems pilotams“.

„Nebebus kaip anksčiau, kuomet užtekdavo sulėtinti tempą tam, kad sutaupytum kuro. Bus kitaip. Variklio ir elektroninių technologijų išnaudojimas esant tam tikram kuro kiekiui taps rimtu iššūkiu pilotams ir inžinieriams“.

A. Prostas perspėja, jog kitąmet gali nutikti taip, jog čempionate dominuos viena komanda.

„Tai pirmas kartas po ilgos pertraukos, kuomet turėsime didelių pokyčių. Negali būti tikras, galbūt yra inžinierius, kuris atrado kažką ypatingo. Tačiau dabar tai padaryti yra daug sunkiau nei praėjusio amžiaus aštuntame dešimtmetyje, kuomet buvo Colinas Chapmanas arba žmonės, kurie naudojo aktyvią pakabą“.

„Jei F-1 kažkam kyla fantastiška idėja, jis tampa sėkmingu žmogumi. Tuo tarpu kiti yra priversti kopijuoti. Reikia tai pripažinti.

Kitąmet turėsime tris variklių gamintojus, o 2015 m. – keturis. Taigi, jei kažkuris iš jų sukurs geresnį variklį už varžovus panaudodamas kitokias technologijas, teks pripažinti, jog buvo gerai padirbėta.“