„Problemų su variklių patikimumu tikrai bus, ypač sezono pradžioje“, – sakė buvęs F-1 pilotas, dabar „Renault“ ambasadorius, A. Prostas.

„Žiūrėsime, ar taip bus tik žiemą vyksiančių bandymų metu. Šiuo metu to kol kas niekas nežino. Iš dalies tai yra gerai, kadangi tai tik pradžia. Tačiau reikia susitaikyti su tuo, jog anksčiau ar vėliau problemų bus“.

„Patikimumas visada yra problema, kadangi kalbame apie variklį su turbina. Prie viso to dar bus elektronika, laidai, kitos sistemos. Net jei su varikliu viskas būtų gerai, yra dar kiti dalykai – variklio integraciją į automobilį bei tokie aspektai kaip temperatūra, vibracija“.

A. Prosto teigimu, F-1 fanai turės susitaikyti su variklių nepatikimumu. Prancūzas net gi mano, jog kai kuriems tai gali įnešti papildomo įdomumo.

„Turime susitaikyti su tuo, jog kartais bus problemų. Publika supras, kad tai nauja technologija ir ji nėra patikima. Tačiau vėliau jie pastebės gerėjantį patikimumą, mažėjančias kuro sąnaudas. Tai bus į gerą automobilių industrijai ir trims, arba keturiems, variklių gamintojams“.

„Pamenu, kaip praeityje „Renault“ negalėjo pasigirti geru įvaizdžiu, tačiau F-1 jį pakeitė į gerąją pusę“.