Ištikimiausi ekipažo, Dakaro lenktynėse startuosiančio Lietuvoje pagamintu visureigiu, gerbėjai po šventinio šurmulio spaudė rankas ir rinko autografus.

„Turbūt nuoširdūs paprastų gerbėjų rankų spustelėjimai yra net smagesni už kai kuriuos oficialius linkėjimus. Puikiai suprantame, kad be rimtų partnerių, su kuriais drauge realizuojame šį projektą, būtų nerealiai sunku, tačiau itin smagu turėti būrį gerbėjų, kurie tikrai iš visos širdies linki sėkmės“, - sakė ekipažo vairuotojas V. Žala.

Vienas iš paskutinių komandos rūpesčių – nupirkti šakočių, nes pats pirmas susitikimas Argentinoje jau antradienio pavakarę su netoli Buenos Airių susitelkusia gausia lietuvių bendruomene: „Tai žmonės, kurie senokai paliko savo tikrąją tėvynę, bet niekuomet nepamiršta lietuviškų šankų.

Mes su Vaidu su malonumu priėmėm jų kvietimą prieš lenktynių startą susitikti su Argentinoje išsibarsčiusiais lietuviais, kuriems Dakaro lenktynės bus papildoma proga palaikyti ekipažus, atvykstančius iš Lietuvos“, - artimiausiais planais dalijasi S. Jurgelėnas.

Todėl ekipažas į Argentiną išvyksta ne tuščiomis rankomis: išsivežama komandos atributikos, suvenyrų, o koks gi lietuvių susitikimas gali būti be šakočio...

Darius Biesevičius, sugalvojęs ir sukonstravęs „Seat Dakar“ pavadintą visureigį, kuriuo komanda pasirengusi įveikti visą lenktynių nuotolį, sako, kad mechanikų rimčiausi darbai lauks jau Argentinoje: daugiau nei mėnesį iš Prancūzijos į Pietų Ameriką plaukusi technika bus kruopščiai patikrinta, kad pačiai komandai būtų ramu prieš startą.

Techninė komisija visureigio kūrėjui rūpesčių nekelia – automobilis jau dalyvavo FIA organizuojamose varžybose, tad problemų neturėtų kilti. Tačiau darbų jau Argentinoje mechanikams tikrai pakaks – reikės sumontuoti ir visą navigacijos įrangą, ir kitą papildomą inventorių.

„Agrorodeo“ komanda Dakaro lenktynėse kovos T3 įskaitoje – tai vadinamoji lengvasvorių automobilių, kurių didžiausias greitis yra ribojamas, klasė. Be to, ekologiškus NEXBTL dyzelinius „Neste“ degalus naudosianti komanda tikisi būti tarp greičiausių alternatyvios energijos klasėje.

2016 metų Dakaro lenktynės oficialiai prasidės sausio 2 dieną iškilminga podiumo ceremonija ir prologu į Rosario miestą, o pirmasis etapas iš Rosario į Villa Carlos Pazą jau bus gana rimtas: etapo ilgis automobilių ir sunkvežimių ekipažams 662, įskaitinis greičio ruožas – 258 km.

Į Rosario miestą sportininkai grįš sausio 16 dieną: po 13 įskaitinių etapų čia įvyks 2016 m. Dakaro finišas.

Antradienį į Argentiną išvyks ir kiti du Lietuvos ekipažai: Antanas Juknevičius su Mindaugu Slapšiu bei Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)