aA
Atsiskaitydami telefonu šiais laikai jau nieko nebenustebinsite, tačiau lenktynininkai Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas pirmieji gali atsiskaityti savo automobiliu – tokį sprendimą jiems pasiūlė jų rėmėjas „Šiaulių bankas“.
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas
© Edgaras Buiko

Kampaniją kūrusios agentūros „TRUTH.“ kūrybos vadovas Mantas Velykis pasakoja, kad „Šiaulių bankas“ prie „Agrorodeo“ komandos Dakare rėmimo prisideda jau ne pirmus metus, tačiau įprastai viskas baigdavosi logotipu ant automobilio ir uniformų.

„Šiemet bankas keičia savo įvaizdį akcentuodamas aiškią žinią, jog yra arčiausiai klientų esantis klientas. Todėl ilgai sukome galvą, kaip bankas galėtų būti arčiau lenktynininkų. Taip atsirado sprendimas lenktynių automobilį paversti mokėjimo kortele. Kartu su Vaidotu Žala ir Sauliumi Jurgelėnu galvojome, kaip tai padaryti būtų patogiausia ir praktiškiausia, būtent todėl kortele virto prie vairuotojo esantis veidrodėlis“, – pasakojo jis.

Nors šis prototipas yra realiai veikiantis ir juo galima atsiskaitinėti, jei ir jūs norėtumėte tokio sprendimo savo automobilyje, deja, bent kol kas „Šiaulių bankas“ nesiruošia siūlyti tokios galimybės.

„Lenktynėse svarbiausia greitis, o pinigų gali prireikti labai netikėtai (V. Žala tikrai mėgsta užkandžiauti), todėl toks sprendimas gali sutaupyti laiko pačiais netikėčiausiais lenktynių etapais. Žinoma, tai nereiškia, kad tokius sprendimus pradėsime diegti masiškai, tačiau tai labiau parodo „Šiaulių banko“ viziją ateičiai – galimybę atsiskaityti dar greičiau ir patogiau“, – sakė M. Velykis.

Ši kampanija prasidėjo su Dakaro lenktynių startu ir planuojama ją tęsti, kol lenktynininkai grįš į Lietuvą. Ar nebuvo baisu investuoti į tokį projektą, kuris, nesėkmės atveju, gali labai greitai prarasti auditoriją?

„Kalbant apie tokius rėmimo projektus – baimės nedaug, jei sugebi reaguoti lanksčiai ir ne tik uždėti savo logotipą, bet ir iš sportininkų gauti daugiau naudos. Net jei šiai komandai taip nesisektų kelyje, toks sprendimas turi gerokai daugiau naudos nei logotipo klijavimas, kuris nei atspindi prekės ženklo filosofijos, nei priežasčių, kodėl jis remia vieną ar kitą renginį“, – įsitikinęs M. Velykis.

M360
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Savaitgalį Vilniuje praūžęs neblaivių nepilnamečių vakarėlis nesibaigs ramiai: pareigūnai aiškinasi detales (100)

Penktadienio vakarą Vilniaus centre jaunuoliai surengė audringą vakarėlį, kuriame su alkoholio...

Ruduo tęsiasi: apie žiemą primins vos kelios snaigės su lietumi (2)

Vakar dieną per Lietuvą su stipriais vakarų vėjais persirito šilumos banga. Temperatūra daug kur...

Rojus, kuriame atostogauja egzotikos trokštantys lietuviai, – pavojingiausia šalis žemėje (34)

Atostogų kelionės šiuo metu ypač populiarios, jas dažnai renkasi šeimos ar draugų kompanijos....

Lietuvoje gimdos kaklelio vėžio diagnozę kasmet išgirsta šimtai moterų: kaip išvengti šios mirtinos ligos gydytojos atsako į skaitytojų klausimus (77)

Nacionalinio vėžio instituto mokslininkai atliko pirmą išsamų prevencinės programos dėl gimdos...

Premjero patarėjas dėl Narkevičiaus skandalo: aš pasakysiu, ko galbūt neturėčiau (348)

Premjeras pirmadienį interviu DELFI pareiškė, kad diskusijų dėl susisiekimo ministro Jaroslavo...

„Regitra“ įvardijo 5 būsimų vairuotojų prasimanymus, kuriais nereikėtų tikėti (82)

Mitų netrūksta kiekvienoje srityje. Su jais susiduria ir „ Regitra “, kurioje retas nėra...

Kartumą burnoje pajutęs Jasikevičius baksnojo į protokolą: čia trenerio nereikia (17)

„Džiugu, kad kai kurie žaidėjai labai užsivedę. Kitus man labai sunkiai sekasi „užkurti“...

Ką sugalvojo Putinas? Ekspertai – apie realiausią scenarijų (248)

Nuo pat tos akimirkos, kai Rusijos prezidentas kreipėsi į Federalinę Asamblėją ir atsistatydino...

6 pavyzdžiai, kaip reguliarus seksas gerina jūsų sveikatą (59)

Naujas tyrimas rodo – reguliarus seksas saugo nuo ankstyvos menopauzės. Apskritai nemažai...