aA
Dakaro ralio maratonas pasiekė finišo tiesiąją – šeštadienį paskutiniame etape dalyviams teks įveikti vos 64 km greičio ruožą. Dvyliktasis etapas iš esmės simbolinis, tačiau jį reikia įveikti savo tempu. Būtent toks yra vienintelio Lietuvos ekipažo – Antanas Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio – tikslas.
A. Juknevičius ir D. Vaičiulis 11-ame Dakaro etape
A. Juknevičius ir D. Vaičiulis 11-ame Dakaro etape
© G. Kropio nuotr.

Craft Bearings“ ekipa artėja prie geriausio Lietuvos rezultato viso Dakaro istorijoje. Šiuo metu ekipažas likus paskutiniam etapui žengia 21-as.

Tačiau puikiai susidirbęs ekipažas neslepia, kad nors artėjama prie puikaus rezultato, jis galėjo būti dar geresnis.

Paskutinis etapas lietuvių pozicijos iš esmės nepakeis. Tiesa, yra vienintelis tikslas – finišas.

„Mums reikia važiuoti savo tempu – kaip visada. Juk aš niekada dirbtinai lėčiau nevažiuoju. Tiesa, 11-ajame etape važiavau lėčiau, nes kai traukė sulūžo ją teko keisti, o sriegio buvo visai nedaug likę. Sriegio kito neturėjome, o jo buvo likę visai nedaug. Ar žinote ką tai reiškia? Vienas šuolis ir viskas. Viskas buvo pastatyta ant kortos. Tai nebuvo tas atvejis, kai pataisius galima lėkti. Antras dalykas – subyrėjo ratų suvedimas. Tada vairavimas visai kitoks“, - DELFI teigė A. Juknevičius.

Paskutinis etapas nieko ypatingo nežada.

„Tai bus paprastas klasikinio ralio etapas, su daug posūkių. Kelios balos dėl žiūrovų, bus purvo. Niekas jau nesiplėšys“, - teigė D. Vaičiulis.

„Mus kažkam pavyti jau sunku. Mums pavyti kažką taip pat sudėtinga. Nebent tikėtis kažko gedimo ar nesėkmės. Bet nesitikime, nes tai paskutinė diena ir ji būna tokia simbolinė. Juk kas yra 64 km prie tūkstančių pravažiuotų kilometrų? Tai lašas jūroje. Tai nieko nepakeičia. Viskas. Dabar reikia tik savo tempu finišuoti“, - kalbėjo A. Juknevičius.

Kol kas geriausia vieta Dakaro raliuose priklauso Benediktui Vanagui (24). A. Juknevičius ir D. Vaičiulis yra vos per 64 km, kad šį rezultatą pagerintų. Tiesa, tai ekipažui teikia ne itin daug
džiaugsmo.

„Mes turėjome būti dvidešimtuke. Mes jau sau nagus nusigraužėme... Penktą dieną prisidirbome. Jei ne ta nesėkmė, galėjome būti 15-i. Darius skaičiuoja, kad turėjome būti 16-i. Tai parodo mūsų potencialą. Tada tai būtų istorija. Tada būčiau laimingas 100 proc. O dabar? Dabar mes tik visiems būsimiems Baltijos šalių dalyviams pakėlėme kartelę“, - kalbėjo D. Juknevičius.

DELFI primena, kad po apmaudžios klaidos penktąją Dakaro dieną „Toyota Hilux Overdrive“ automobiliui lūžo kardanas, tad po kopas lietuviams teko važiuoti automobiliu dviem varančiais ratais, nes dėl kardano lūžio varantieji liko tik galiniai ratai. Lietuviai skaičiuoja, kad dėl šios nesėkmės buvo prarasta apie trys valandos.

Šeštadienį po paskutinio etapo Rio Cuarto mieste, Dakaro dalyviai pajudės į Buenos Aires, kur oficialiai finišuos sunkiausios pasaulio lenktynės. Lenktynių karavanui dar iki Argentinos sostinės dar teks įveikti apie 700 km.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Artėjančiame Dakaro ralyje laukia nemenka staigmena – žada naują automobilių klasę (1)

Ispanijos nacionalinis sporto dienraštis „Marca“ ir tarptautinis tinklalapis Motorsport.com...

Iš Saudo Arabijos parplukdyta lietuviška Dakaro technika: ilsėtis teks ne visiems (1)

Po ganėtina netrumpos kelionės, iš Saudo Arabijos į Europą parplaukė Dakaro ralio dalyvių...

Dakare su skausmais kovojusio Jurgelėno laukia gydymas: ar startuos Dubajuje paaiškės tik kitą mėnesį (5)

Dar paskutinių Dakaro greičio ruožų metų „ Agrorodeo “ ekipažas prisipažino –...

Bemiegės naktys Dakaro ralyje – įprastas dalykas technikams (2)

Dakaro ralyje dirbusių technikų sunkumais nenustebinsi. Jie žino, kas yra smėlio audra, stiprus...

Ką bendra turi Dakare nugalėjęs Carlosas Sainzas ir Benediktas Vanagas? (7)

Benediktas Vanagas yra pirmasis Lietuvos žmogus, kurio vardu pavadintas „Toyota“ serijinės...

Top naujienos

Buvusios sovietų biologinių ginklų laboratorijos Maskvai dabar labai nepatinka: ragino pradėti net oro atakas (1)

Vienas didžiausių Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) užsienio politikos pasiekimų tapo aršios...

Lietuvių apklausa apie seksualinį gyvenimą atskleidė tikrąją situaciją: ginekologė įspėja dėl pasekmių (1)

Didžioji dalis visuomenės nepajuto karantino įtakos santykiams ir išlaikė įprastą seksualinį...

Per parą šalyje patvirtinti 5 nauji koronaviruso užsikrėtimo atvejai Trys atvejai – įvežtiniai (27)

Lietuvoje šeštadienį patvirtinti 5 nauji koronaviruso užsikrėtimo atvejai, bendras ligos atvejų...

Gegužę bankų paskolų verslui portfelis Lietuvoje nukrito labiausiai visoje euro zonoje

Naujausi Europos centrinio banko (ECB) skaičiai rodo, kad 2020 m. gegužę Lietuva užėmė...

Paskui šviežias bulves atėjo tikrintojai – ne visi turguje sugeba įrodyti, kad patys jas augino

Valstybinė augalininkystės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Augalininkystės...

Girtos abiturientės kelionę į egzaminą pasmerkęs Morkūnas šioje istorijoje įžvelgė ir pliusų: o ką daryt? (91)

Nors šią savaitę abiturientai laikė ne vieną svarbų egzaminą, šias aktualijas nurungė viena...

Biologinį, įvaikintą ir globojamą vaikus auginanti mama – atvira iki skausmo: buvo akimirkų, kai dukra sakė, kad sesės nebenori (55)

Šiandien Lietuvoje yra minima Globėjų diena. Galbūt daugelis pagalvoja apie galimybę padėti...

Po Ispanijos mokslininkų atradimo COVID-19 pandemijos istoriją teks perrašyti iš naujo? (225)

Jeigu pasitvirtins tai, ką dar nerecenzuotame straipsnyje neseniai aprašė ispanų gydytojai,...

Baro terasos statybos papiktino gyventojus: išsigandę dėl triukšmo kyla į kovą (33)

Bare Žvejų g. 7 jau kurį laiką tvarkosi nauji šeimininkai, planuojantys plėsti veiklą....

|Maža didelių žinių kaina