Prieš startą „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ pilotas Benediktas Vanagas sakė, kad tai unikalus iššūkis. „Kopos man patinka ir jose labai gerai jaučiuosi, bet 7 valandos be sustojimo, tikrai yra, ką veikti“, – komentavo lenktynininkas.
Tuo metu Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza paskutinį kartą fiksuoti 8-ame kelio punkte, „Arijus Racing“ ekipažas įveikė 347 km ir 1 val. 39:15 min. atsiliko nuo lyderio Carloso Sainzo. Visgi, vėliau ekipažas pranešė apie maratono greičio ruožo pabaigą. Šio etapo duetas nebaigs dėl automobilio techninių problemų.
Šis pasitraukimas reiškia, kad komanda nebesivaržys dėl pozicijų Dakaro rezultatų lentelėje, tačiau po poilsio dienos galės startuoti „Dakar Expierience“ kategorijoje, kurioje dalyviai gali pasitikrinti savo jėgas ir kaupti patirtį.
- V. Jurkevičius ir A. Paliukėnas ketvirtadienį įveikė 346 km ir fiksuoti 8-ame kelio punkte, ekipažas dieną užbaigė 32-oje vietoje (1:53:54 val. nuo lyderio WP8 punkte).
- G. Petrus ir J. Marquesas įveikė beveik 300 km, fiksuoti 6-ame kelio punkte (294 km), duetas rikiuojamas 35-oje vietoje (+1:23:09 val. nuo lyderio WP6 punkte).
- Rokas Baciuška („Challenger“ bagių įsk.) ketvirtadienį įveikė beveik 400 km, fiksuotas WP9 kelio punkte (397 km), čia jis rikiuojamas 5-oje vietoje (+19:42 min. nuo lyderio Eryko Goczalo).
- Emilija ir Arūnas Gelažninkai (SSV T4 bagių įsk.) ketvirtadienį įveikė 294 km (+46:19 min. nuo lyderio), duetas rikiuojamas 10-oje vietoje.
- Motociklininkai ir keturratininkai įveikia skirtingus greičio ruožus nei automobiliai ir sunkvežimiai. Keturračių įskaitoje Laisvydas Kancius įveikė 310 km, nuo lyderio atsilieka +51:47 min., dieną užbaigė 5-oje vietoje. Antanas Kanopkinas taip pat įveikė 310 km, nuo lyderio +1:21:07 min., debiutantas rikiuojamas 6-oje vietoje.
Vadinamasis „48 val. maratono“ formatas Dakare yra visiška naujovė. Laikrodžiui išmušus 15 val. Lietuvos laiku ekipažai pasuko link artimiausios iš septynių dykumoje įkurtų stovyklaviečių, kurioje turės praleisti ateinančią naktį.
Dykumos bivakuose sportininkai neturėtų tikėtis 5 žvaigždučių aptarnavimo. Atvykę jie gaus minimalius rinkinius, kurių pakaks išgyventi iki kitos dienos ryto, o dušo ir tualeto patogumų Dakaro organizatoriai taip pat nežada. Tiesa, niekas nedraudžia daiktų vežtis su savimi, sportiniame bolide, kol tik nėra viršijamas svorio limitas, todėl „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ atskleidė su savimi pasiėmę kilimėlius ir pagalves geresniam poilsiu.
Viduryje dykumos nebus nei mechanikų, nei interneto ryšio, todėl ekipažai negalės susisiekti su komandų nariais ir net nežinos pirmosios dienos rezultatų. Pagal skelbiamus rezultatus, Benediktas Vanagas ir Kuldaras Sikkas apsistojo „D“ stovyklavietėje, drauge su Karlosu Sainzu, Sebastianu Leobu, Naseru Al-Attiyah ir kitais Dakaro lenktynių lyderiais. Tuo metu V. Jurkevičius pasiekė stovyklavietę „B“ , esančią 295 greičio ruožo kilometre, drauge su kitais lietuviais.
Tuo metu „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komandos technikams ir logistams ši diena – proga atsikvėpti prieš laukiančią logistinę misiją penktadienį bei šeštadienį. Penktadienį finišavus dalyviams bivakas persikels net 900 km į Rijadą – Saudo Arabijos sostinę. Nors interneto ryšys šalia vienos didžiausių pasaulio dykumų yra itin prastas, medija komandai tai galimybė paruošti daugiau turinio apie vidinį komandos ir technikų gyvenimą, kurį komandos fanai galės matyti Benedikto Vanago „Youtube“ kanale.
Penktadienio rytą, 5.20 val. Lietuvos laiku, Dakaro dalyviai vėl sės už vairo antrajai maratono daliai. B. Vanago ir K. Sikko ekipažui dar liks įveikti 282 km, o V. Jurkevičiui ir A. Paliukėnui šiek tiek daugiau – 331 km.