aA
Penktadienį įveikti techninės apžiūros komisiją pavyko ne visiems lietuvių ekipažams. Dalis įstrigo tokioje ilgoje eilėje, kad privalėjo sugrįžti į patikrą ir šeštadienį ryte. Procedūros čia itin griežtos ir kruopščios, mat tikrinama ne tik technika, ar lenktynininkų kostiumai, bet netgi kojinės.
Techninių patikrų diena 2019-ųjų Dakaro ralyje
© DELFI / Paulius Garkauskas

Paulius Garkauskas, tiesiogiai Dakaro ralio užkulisiuose Peru dirbantis DELFI žurnalistas, pasakojo, kad lietuviams dar kartą ryte grįžti teko dėl to, jog visos procedūros išsitempė iki begalybės dėl daugybės naujokų. Šie, išgirdę teisėjų pastabas, puldavo čia pat remontuoti automobilius, šitaip sustabdydami visą techninės ir administracinės patikros eilę.

Neįveikę techninės komisijos dar penktadienio vakarą lietuviai su organizatoriais sutarė, kad šeštadienio rytą jie bus pirmieji, kuriems bus leista įvažiuoti į patikros zoną. Bet, pasakojo žurnalistas, pozicijas teko atsikovoti, mat į eilę buvo prilindę bandančių būti apsukresniais nei kiti.

„Mano žiniomis, iš lietuvių vienintelis Balys Bardauskas yra susitvarkęs visus formalumus ir atidavęs motociklą į uždarą dalyvių parką“, – sakė P. Garkauskas.

Tikrina iki paskutinio siūlo

Antanas Juknevičius, „Craft bearings“ ekipažo lyderis, pasakojo, kad patikra ypač sudėtinga tiems, kurie Dakaro raliui automobilį gamino savarankiškai, mat padaryti, jog šis atitiktų visus reikalavimus, labai sunku.

„O jeigu kas nors neatitinka ir tu negali čia pat, per dieną, susitvarkyti, reiškia, Dakaro ralyje startuoti negalėsi. Ir niekas tau negrąžins pinigų, nesirūpins, kad čia atskridai – visa tai tavo paties problemos“, – kalbėjo patyręs pilotas.

Tokių patikrų, pasak A. Juknevičiaus, reikia, mat jeigu automobilis neatitinka techninių reikalavimų, viena, vertus, jis gali būti nesaugus tiek ekipažui, tiek kitiems dalyviams, o antra vertus, gali būti gerokai pranašesnis už kitus.

Daugybė dėmesio skiriama ne tik automobiliams, bagiams, motociklams ar sunkvežimiams, bet ir lenktynininkų drabužiams. Visi jie privalo būti homologuoti ir atitikti keliamus reikalavimus. Be to, tikrinamai ne tik viršutiniai drabužiai.

„Tikrinami ir vadinamieji apatiniai – jie taip pat privalo turėti homologaciją. Net kojinės turi būti specialios. Ir gali būti taip, kad tu stovi prie starto, lauki savo eilės, o atėjęs teisėjas pakelia tavo kombinezono klešnę ir patikrina, ar kojinės tos, kurių reikia. Jeigu ne tos, startuoti nebegali – turi laukti, kol bus atvežtos tinkamos kojinės“, – pasakojo A. Juknevičius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Geriausių Dakaro ralio nuotraukų galerija – fotografas atrinko 44 iš 28 tūkstančių

Dakaro ralio dalyvių automobiliai, sunkvežimiai ir kita technika po mėnesio kelionės keltu per...

Benediktas Vanagas atskleidė visas paslaptis, kuo ypatingas jo Dakaro ralio bolidas (7)

Jūs atsisėdate į savo automobilį. Priešais matote pažįstamą vaizdą, kuris kardinaliai...

Iš „Dakaro“ grįžusi „iGo2Dakar“ komanda: visur turėjome būti pirmi

Šių metų dešimties dienų „Dakaro“ iššūkį įveikė ne tik penki lietuvių ekipažai,...

Bardauskui motociklą teks pamiršti mažiausiai dvejiems metams (37)

Antradienio naktį į Lietuvą grįžo paskutinis Dakaro ralio dalyvis Balys Bardauskas . Visą...

Apie naują automobilį Dakarui svajojantis Žala: su „Kamane“ pasiekėm galimybių ribą (25)

Dakaro ralis Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui, „ Agrorodeo “ ekipažui, pasibaigė...

Top naujienos

Antanas Saulaitis – apie lietuvius, šventes ir nuodėmes: pasižiūri į žmones ir negali žinoti, ar čia laidotuvės, ar Velykos (69)

„Vienoje šeimoje buvo keturios mergytės, jos kiekvieną dieną sutaupė po vieną saldainį per...

Darbas su nepilnamečiais vieno pavojingiausių Vilniaus mikrorajono gatvėse: nedraudžiame muštis, gerti ar rūkyti (43)

Naujininkai, vienas prieštaringiausiai vertinamų sostinės mikrorajonų, pamažu atgimsta....

Orai: pirmąją Velykų dieną gamtą gaivins lietus (13)

Po ilgokai užsitęsusio sausringo laikotarpio, pirmąją Velykų dieną pagaliau žemę drėkins lietus.

Rinkimų kampanija Ukrainoje pranoko visus Kremliaus lūkesčius (590)

Artėjant prezidento rinkimams , kampanijos pačios tapo informacinio karo dalyvėmis, ir tai labai...

Doveika skurdo statistikoje norėtų išskirti dar vieną skaičių: kiek yra tinginių? (667)

Vasarį Lietuvoje atlikta apklausa parodė, kad Lietuvoje 75 proc. žmonių teigia esą laimingi,...

Skaudi tiesa apie princesės Dianos gimdymus: teko derinti su sporto tvarkaraščiais ir taikstytis su Charleso nusivylimu

Visas pasaulis su nekantrumu laukia pirmojo Meghan Markle ir princo Harry‘io vaiko gimimo. Šis...

Sėkmingiausias rungtynes San Antonijuje sužaidęs Motiejūnas ir „Spurs“ neatsilaikė prieš „Nuggets“ (8)

Vienoje labiausiai intriguojančių šių metų NBA atkrintamųjų varžybų pirmojo etapo serijų...

Tauragės r. sunkiai sužalotas ukrainietis beveik po trijų valandų mirė ligoninėje (5)

Naktį iš šeštadienio į sekmadienį itin skaudi nelaimė įvyko Tauragės r., Taurų kaime. 23.55...

80-metis radiologas seniai svajoja apie pensiją, bet išeiti dar negali: turi patarimą, kaip ilgiau gyventi (79)

„Mes, radiologai, juokaujame, kad mūsų tokia profesija, jog reikia turėti geras akis ir vieną...

Siaubingo Paryžiaus katedros gaisro tyrime – pirmosios išvados (249)

Prancūzijos tyrėjai nustatė tikslią vietą, kur kilo Paryžiaus Dievo Motinos katedrą praėjusį...