„Po testų pastebėjome, kad pradėjo pro riebokšlį tekėti tepalai iš galinio reduktoriaus“, – sakė A. Juknevičius.

Pasak jo, tas reduktorius buvo visiškai naujas, įsigytas iš gamintojo komandos, ir į automobilį sumontuotas vos prieš porą dienų.

„Po testų pastebėjome, kad jis teka. Tai labai gerai, kad testai parodo silpnas vietas. Nes būtent tokių gedimų bijo visi lenktynininkai. Jeigu pats padarei klaidą, tai pats kaltas, bet jeigu sugedo detalė, tada liūdna, nes ne dėl savo kaltės nebegali lenktyniauti“ – neslėpė pilotas.

Kaip aiškino Peru, Dakaro ralio užkulisiuose dirbantis DELFI žurnalistas Paulius Garkauskas, mechanikai taip pat džiaugėsi, kad „Hilux Overdrive“ gedimas buvo pastebėtas laiku.

„Jie pasakojo, kad jeigu toks gedimas būtų pastebėtas tik pirmadienį, pirmojo greičio ruožo metu, A. Juknevičius nebūtų jo įveikęs“, – sakė žurnalistas.

Sausio 6 d. visų Dakaro ralio dalyvių laukia pasirodymas ant starto pakylos, sausio 7-ąją prasideda lenktynės. Ralio finišas numatytas sausio 17 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (40)