aA
Šeštadienis Dakaro ralyje – laisvadienis lenktynininkams, bet ne jų mechanikams. Ypatingai daug darbų verda „Craft bearings“ ekipažo Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio stovykloje, mat visi mechanikai iš paskutiniųjų stengiasi, kad lenktynininkai galėtų ralį tęsti.

Į bivaką ekipažas sugrįžo juodą naktį, praleidę kone 15 valandų lenktynių trasoje. Kopas ir sunkiausias atkarpas jiems teko įveikti kone nemačiomis. Viskas dėl to, kad paskutinės kelios dienos šiai komandai – visiškas košmaras. Antrąją Dakaro dieną apvertę automobilį lenktynininkai susidūrė su kur kas rimtesniais gedimais nei kosmetiniai kėbulo palankstymai.

DELFI primena, kad ekipažui trečią Dakaro dieną ėmė smarkiai keisti variklis. Mechanikams per naktį pavyko padaryti stebuklą ir automobilį suremontuoti – buvo pakeista nesandarti variklio galvutės tarpinė. Tačiau maratono dienoje gedimas pasikartojo ir tapo aišku, kad automobiliui, turinčiam V8 formos variklį, reikia remontuoti ir antrąją variklio galvutę. Paskutinę maratono, kai negalima mechanikų pagalba, dieną visi „ligos“ simptomai kaip reikiant paūmėjo, tad ekipažui teko stoti kone tiek pat, kiek ir važiuoti.

Marius Bernotas, „Craft bearings“ ekipažo mechanikų vadovas, pasakojo, kad per naktį buvo išrinkta ta variklio galvutė, kuriai tarpinė dar nebuvo pakeista.

„Tarpinė buvo „prapūsta“, kaip ir pirmoji. Deformavosi variklio bloko plokštuma. Vieną šlifavome čia, vietoje, senoviniu būdu, kitą vežėme į vietinį staklyną, kad nušlifuotų“, – kalbėjo jis.

Dar naktį A. Juknevičius pasakojo, kad mechanikai sutarė su „Kamaz“ komanda, kad ši padėtų lietuviams nusigabenti variklio galvutę iki staklių, kur ją būtų galima nušlifuoti. Rusijos sunkvežimių ekipai taip pat prireikė remontuoti variklį, tad jie sutiko pagelbėti ir lietuviams.

„Bloką šlifavome senoviniu būdu. Sukraipytas jis, bet variantų, kaip remontuoti bloką, neturime, kaip ir pasikeisti jo negalime“, – sakė M. Bernotas.

Šią akimirką, kalbėjo „Craft bearings“ mechanikai, visi darbai padaryti. Visgi iki idealumo dar trūksta, mat remontui nėra tiek laiko, kiek reikia.

„Tačiau tiek, kiek mes susiplanavome, spėsime padaryti“, – žadėjo M. Bernotas.

Tokį ralį pamiršę

Darius Vaičiulis ir Antanas Juknevičius neslėpė, kad tokiam raliui, kokį teko patirti penktąją dieną, jie nebuvo pasiruošę.

„Nepasirūpinom jokiom galingesnėm šviesom, nes paskutinius metus niekada niekada naktį nevažiavome. Ir galvojom, kad, štai, top lyderiai važiuojame, svajojame apie dešimtuką – mums LED šviesų tikrai nereikės“, – ironijos neslėpė komandos lyderis.

Pasak jo, tai pamoka, kad ruošiantis kitų metų raliui komanda tikrai investuos į automobilio šviesos sistemą.

Principo reikalas

Visos ekipažo viltys dabar sudėtos į mechanikus, mat jeigu šiems pavyks prikelti „Hilux Overdrive“, lenktynininkai antrąją Dakaro ralio pusę galės važiuoti, kaip įpratę.

„Mes tikimės, tačiau tai nėra garantija. Bet jeigu sutvarkys, jeigu pavyks, mes galėsime važiuoti normaliai normaliai. Apie rezultatus čia jau niekas nekalba, finišuoti – principo reikalas“, – sakė lenktynininkas.

Jis neslėpė, kad dabar komanda kovoja dėl to, kad visi juos palaiko, o jie – labai nori būti finiše. Anot lenktynininko, greičiausiai daug kas būtų spjovęs į Dakaro ralį seniai, bet jie taip nenori.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Artėjančiame Dakaro ralyje laukia nemenka staigmena – žada naują automobilių klasę (1)

Ispanijos nacionalinis sporto dienraštis „Marca“ ir tarptautinis tinklalapis Motorsport.com...

Iš Saudo Arabijos parplukdyta lietuviška Dakaro technika: ilsėtis teks ne visiems (1)

Po ganėtina netrumpos kelionės, iš Saudo Arabijos į Europą parplaukė Dakaro ralio dalyvių...

Dakare su skausmais kovojusio Jurgelėno laukia gydymas: ar startuos Dubajuje paaiškės tik kitą mėnesį (5)

Dar paskutinių Dakaro greičio ruožų metų „ Agrorodeo “ ekipažas prisipažino –...

Bemiegės naktys Dakaro ralyje – įprastas dalykas technikams (2)

Dakaro ralyje dirbusių technikų sunkumais nenustebinsi. Jie žino, kas yra smėlio audra, stiprus...

Ką bendra turi Dakare nugalėjęs Carlosas Sainzas ir Benediktas Vanagas? (7)

Benediktas Vanagas yra pirmasis Lietuvos žmogus, kurio vardu pavadintas „Toyota“ serijinės...

Top naujienos

Užkrato bijančios keleivės autobuse sukėlė skandalą: bilietą nusipirko, bet atsisėsti neleido

Tarpmiestiniai autobusų maršrutai, kurių tik įsibėgėjus karantinui buvo labai sumažėję, ir...

Nausėda: ekonomikos ir inovacijų ministro poste norėčiau matyti Vaičiūną

Ketvirtadienį išskirtiniame interviu „Delfi“ prezidentas Gitanas Nausėda pripažino, ką...

Arūnas Milašius. Pandemija pakeis Palangą ir Druskininkus – poilsiautojai bus nebereikalingi (27)

Kiekvienas, nepamirštantis pažvelgti pro langą, supranta, kad gyvenimas pasikeitė ir per keletą...

Bute užrakinto dvimečio istorijoje – vis daugiau šokiruojančių detalių: kaimynams įtarimą sukėlė nudraskytos užuolaidos (68)

Kupiškio rajone kone dviem paroms vieną užrakintą dviejų metukų vaiką palikusios motinos...

Vilniaus koronaviruso patikros punkto slaugytojos neapsikentė: sąlygos labai blogos (97)

Trečiadienį „Delfi“ rašė, jog prie vienintelio mobiliojo patikros punkto Vilniuje jau kurį...

Nausėda – apie susisiekimo ministro skandalą: raktelis yra ne pas premjerą ir ne pas poną Karbauskį (186)

Prezidentas Gitanas Nausėda išskirtiniame interviu Delfi ketvirtadienį įvardijo, kas laiko...

Gimę iki 1960 metų galėtų nedirbti ir gauti minimalią algą (424)

Kol Lietuvoje paskelbta ekstremali situacija, prastovoje esantys vyresni nei 60 metų darbuotojai...

Sveikatos receptas. Ginekologė siunčia svarbią žinutę visoms moterims: stebėkite kūno pokyčius (4)

Gegužės 28 d. yra minima Tarptautinė moterų sveikatos gerinimo diena. Tad ta proga kviečiame...

Maldeikienė – apie Nausėdos metus: nulis yra nulis, ir dar komandos nesimato (249)

Kritiškai nuo pat pradžių prezidentą Gitaną Nausėdą vertinanti europarlamentarė savo nuomonės...

Didžioji Rusijos „gripo“ pandemija atrodo bauginančiai pažįstama

Didžioji 1889 metų „gripo“ pandemija prasidėjo Rusijoje, užkrėtusi daugiau nei pusę Sankt...

|Maža didelių žinių kaina