aA
Antras šių metų Dakaro ralio etapas Antanui Juknevičiui ir Dariui Vaičiuliui, „Craft bearings“ ekipažui, buvo lemtingas. Automobilis vertėsi, o pažeidimai buvo ne tik kosmetiniai. Trečiame etape išlindo variklio problemos. Komanda paskelbė, kad startuoti nebegalės, tačiau netrukus situacija apvirto aukštyn kojom.

Papildyta 15.48 val. „Turbūt stebuklas, nežinau net ką pasakyti“ – kalbėjo Antanas Juknevičius, prieš akimirką netekęs vilties startuoti Dakaro ralyje, o netrukus vėl ją atgavęs.

Pasirodo, mechanikams pavyko atrasti nedidukę detalę, įkritusią į variklio „padoną“. A. Juknevičius drauge su Dariumi Vaičiuliu pasitikrino su varžybų komisarais, ar galės startuoti, mat jungtinės „Agrorodeo“ ir „Craft bearings“ komandos pažadėjo, kad automobilį surinks per valandą.

„Turime 1 val. ir 26 min. tam, kad atsidurtume prie starto. Mechanikai bandys padaryti per pusantros valandos visą darbą, bet jei per pusantros, nespėsime, turi padaryti per 1 val. 15 min., kad galėtume startuoti“, – aiškino A. Juknevičius.

Viltys buvo prarastos

Naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį bivaką pasiekusi komanda tuojau pat atidavė bolidą mechanikams. Drauge dirbo ne tik „Craft bearings“, bet ir „Agrorodeo“ komandos technikai.

Visgi likus porai valandų iki numatyto starto laiko automobilio variklis vis dar nebuvo sutvarkytas. Problema kur kas rimtesnė ir laiku spėti, pasirodo, buvo tiesiog neįmanoma.

A. Juknevičius neslepia, kad toks scenarijus jam ypač skausmingas. Lenktynininkas vylėsi, jog 10-ąjį ralio maratoną įveiks ir galbūt pagerins pernai pasiektą rekordinę 12-ąją vietą.

„Visiems taip gali nutikti. Tačiau nebespėja komanda surinkti variklio, paprasčiausiai neužtenka laiko. Būtume spėję, tačiau vienas mechanikas dirbdamas užkabino vožtuvo dangtelį ir šis nukrito. Ir įtariama, kad jis įkrito į variklio vidų. Visiška nesėkmė“, – DELFI sakė A. Juknevičius.

Nukritusios detalės nerado nei A. Juknevičiaus, nei V. Žalos mechanikai.

Tačiau ginklų komanda nesiruošė sudėti. Kaip informavo Paulius Garkauskas, DELFI žurnalistas dirbantis Peru, po dviejų dienų komanda ruošėsi startuoti „Dakar Challenge“ ir važiuoti ralio pusmaratonį, kitaip tariant, pasinaudoti Dakaro ralio organizatorių naujove.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Geriausių Dakaro ralio nuotraukų galerija – fotografas atrinko 44 iš 28 tūkstančių

Dakaro ralio dalyvių automobiliai, sunkvežimiai ir kita technika po mėnesio kelionės keltu per...

Benediktas Vanagas atskleidė visas paslaptis, kuo ypatingas jo Dakaro ralio bolidas (7)

Jūs atsisėdate į savo automobilį. Priešais matote pažįstamą vaizdą, kuris kardinaliai...

Iš „Dakaro“ grįžusi „iGo2Dakar“ komanda: visur turėjome būti pirmi

Šių metų dešimties dienų „Dakaro“ iššūkį įveikė ne tik penki lietuvių ekipažai,...

Bardauskui motociklą teks pamiršti mažiausiai dvejiems metams (37)

Antradienio naktį į Lietuvą grįžo paskutinis Dakaro ralio dalyvis Balys Bardauskas . Visą...

Apie naują automobilį Dakarui svajojantis Žala: su „Kamane“ pasiekėm galimybių ribą (25)

Dakaro ralis Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui, „ Agrorodeo “ ekipažui, pasibaigė...

Top naujienos

Lietuva vilioja tarptautines kompanijas netikėta žinute: čia galite pasamdyti keturis vietoj vieno Vokietijoje (35)

„Investuok Lietuva“ viename iš punktų, kuriais bando privilioti užsienio investuotojus į...

Kiek kainuoja nakvynė Palangoje, Nidoje ir Šventojoje: pigiausi pasiūlymai ir klientai, kurių niekas nelaukia (53)

Nors sakoma, kad atostogos Lietuvoje tampa vis didesne prabanga, šimtai tūkstančių...

Bernardas Gailius. Kaip grėsmės praranda grėsmingumą? (4)

Keletas praėjusios savaitės Lietuvos viešojo gyvenimo akcentų verčia rimtai susimąstyti apie...

Mauricas: NT kainų augimas išsikvepia. Bus reikalų (28)

Panašu, kad keletą metų trukęs pasaulinis nekilnojamo turto (NT) kainų augimo ciklas po truputį...

MH17 katastrofa: tyrėjai ketina įvardinti keturis įtariamuosius (2)

Malaizijos oro linijų lėktuvo katastrofą, įvykusią rytinėje Ukrainos dalyje 2014 m.,...

Karščių pasekmė – daržovių ir uogų kainos smigo žemyn

Šeštadienį centrinėje miesto turgavietėje, sekmadienį Kėdainių krašto ūkininkų turguje ir...

Gali pasibelsti ir į jūsų duris: pareigūnai vaikščiojo po namus ir tikrino, ar įrengti dūmų detektoriai (92)

Kiek daugiau nei prieš metus mūsų šalyje įsigaliojo reikalavimas, kuris numato, kad kiekviename...

Iš ligoninės su naujagimiu grįžusios Lauros Mazalienės laimę temdo pogimdyviniai sunkumai (4)

Visai neseniai žinomų žurnalistų bei verslininkų Lauros ir Šarūno Mazalų šeimą papildė dar...

Gyvai / DELFI TV Gyvai: vasara – metas verslui užpildyti skaitmeninės rinkodaros spragas

Vasara – metas, kai smulkus ir vidutinis verslas gali pagaliau rasti laiko darbams, prie kurių per...