aA
Panašu, kad Antano Juknevičiaus bėdoms Dakare galo nematyti. Surenkant variklį mechanikams lūžo vienas iš variklio galvutės priveržimo varžtų. Po šito atvejo, sakė Antanas Juknevičius, mechanikai tarstelėjo, kad „gal reikėtų kur nors nueiti ir žvakutę uždegti.“
Antanas Juknevičius pirmame 2019 Dakaro greičio ruože
© Komandos archyvas

„Šiandien ryte jau viskas buvo gerai, variklio galva nušlifuota, viskas perrinkta, jau dabar būtų viskas ir surinkta. Bet sukant varžtus nulūžo vienas varžtas, – pasakojo „Craft bearings“ pilotas, rodydamas du nebevienodus varžtus. – Nulaužtas galiukas yra likęs variklio bloke, jį reikės išgręžti, padaryti naują sriegį. Bet viskas čia yra padaroma.“

Didžiausia problema, kur gauti tą nulūžusį varžtą. Marius Bernotas, „Craft bearings“ technikų komandos vadovas, pasakoj A. Juknevičius, dabar laksto po bivaką ir ieško, kur gauti tokį varžtą.

„Blogiausia, kad mes jų neturime. Ir beveik niekas jų neturi. Turime reikalų. Lieka 11 valandų iki starto“, – gūžčioja pečiais A. Juknevičius.

Pasak A. Juknevičiaus, niekas Dakaro ralyje nesirengia remontuoti variklių, todėl dalių jiems ir nesiveža. Pavyzdžiui, nuėjus į gamyklinės „Overdrive“ komandos padalinį išgirsti, kad jiems rūpesčių dėl variklių nekyla. O jeigu kiltų, tokiais darbais niekas tikrai neužiimtų.

Pilotas neslepia, kad nieko gero ir tai, jog trečią kartą variklio galvutę reikės sukti tais paičias varžtais, o viena iš variklio galvučių – net nešlifuota.

„Reikia uždegti žvakutę, bet gal viskas bus tvarkoje. Čia vienintelė mums dabar kilusi kliūtis, – rodydamas į tuščią variklio skyrių kalbėjo A. Juknevičius. – Mes galėjome važiuoti ir be amortizatoriaus, ir net gal su vienu reduktoriumi važiuotume.“

Galėjo įsigyti su problema?

Prismindamas savo „stogą“ antrą Dakaro dieną, „Craft bearings“ pilotas neslėpė, jog visi galvojo, kad variklio gedimas išlindo dėl to, kad į degimo kamerą pateko variklio alyvos ir automobilis patyrė savotišką „hidrosmūgį“.

„Atrodė būtent taip. Bet dabar kalbėjome, kad iš tiesų, galėjome nusipirkti automobilį su jau perkaitintu varikliu ir šitie gedimai – ne virtimo pasekmė“, – įtarimais dalijosi A. Juknevičius.

Pasirodo, komandai aušinimo skysčius išvarinėjo iš sistemos lauk ir per automobilio testus. Tuomet visiems atrodė, kad tiesiog skysčių pripilta per daug.

„Tai nėra svarbu dabar, nes vis tiek grįžę į Lietuvą susitvarkysime tą variklį, bus kaip naujas. Bet galimas daiktas, kad jau nusipirkome automobilį su defektu ir tų testų, kuriuos turėjome Lietuvoje ir čia vietoje, mums tiesiog neužteko“, – gūžčiojo pečiais lenktynininkas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gyvai / Lemiama Dakaro diena prasidėjo: koją šiandien pakišti gali klaidos ir neįprasta starto tvarka (224)

Dešimtasis Dakaro etapas – paskutinis šių metų ralyje. Šiandien visų laukia vos 112 km...

Paskutinė diena Dakare: ko šiandien gali tikėtis lietuviai starto laikai (26)

Belieka viena diena ir šių metų Dakaro ralį bus galima „nurašyti“ istorijai. Jau šįvakar...

Geriausią rezultatą Dakaro ralyje „įšovęs“ Vanagas: supykom po vakar (41)

Po vakarykštės dienos nesėkmių supykęs Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio, „ General...

Vėl gedimą patyręs Juknevičius: šiandien dirbome mechanikais – apmaudu (27)

Antanui Juknevičiui ir Dariui Vaičiuliui, „Craft bearings“ ekipažui, 9-asis Dakaro greičio...

13-as į finišą atvažiavęs Žala: būčiau viską atidavęs už kondicionierių (11)

„Šiandien „šiupeliavimo“ diena“, – skundėsi į 9-ojo Dakaro greičio ruožo finišą...

Top naujienos

Sociologas išskyrė Skvernelio bruožą, kuris jį išskiria iš kitų kandidatų (239)

Sociologas, visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ vadovas Vladas Gaidys...

Dakaro ralis įveiktas – į Lietuvą bus parvežti net du rekordai atnaujinta 17.48 val. (224)

Trumpesnis, tik vienoje valstybėje vykstantis, tačiau toks pats sunkus ir kankinantis – toks...

Vilniuje trūko vamzdis: dėl smegduobės pavojaus uždarytas eismas judrioje gatvėje sutriko viešojo transporto eismas (47)

Sausio 17 d., apie 16.23 val., Vilniuje, Žemaitės g., trūko vamzdis.

Aukštas rusų saugumo pareigūnas: Ukraina greitai gali netekti savo valstybingumo (405)

„Valdžia Kijeve daro viską, kad suskaldytų Ukrainą “, – tvirtina Rusijos Saugumo...

Oponentai Skverneliui atsako dėl „paskirtų įpėdinių“: čia ne Rusija (44)

Prezidentės Dalios Grybauskaitės „paskirtais įpėdiniais“ premjero Sauliaus Skvernelio...

Nausėda: būčiau geresnis prezidentas nei Skvernelis atnaujinta 17.13 (313)

Ministrui pirmininkui Sauliui Skverneliui ketvirtadienį Rusnėje paskelbus, kad jis dalyvaus...

„Ryto“ žaidimą įvertinęs Kleiza: privalome taikytis į titulus (17)

Vilniaus „Ryto“ ekipa pasiryžusi nutraukti trejus metus trunkantį titulų badą. Sostinės...

Šalčiai gyvūnams gali skaudžiai įkąsti: kokias klaidas šeimininkai daro žiemą? (9)

„Koks oras, toks ir pasivaikščiojimas“, – juokauja šunų ir kačių šeimininkai, kai šaltą...

„Sodra“ žada visas pensijas išmokėti iki sausio 26 dienos (68)

Kilus senjorų nepasitenkinimui dėl vėluojančių pensijų, Valstybinio socialinio draudimo fondas (...

Saugokitės siaučiančio skrandžio gripo: ypač pavojinga vaikams (14)

Visi, ne tik gripo, virusai aktyviausi tampa šaltuoju metų laiku. Medikai įspėja ir apie dažnai...