aA
Panašu, kad Antano Juknevičiaus bėdoms Dakare galo nematyti. Surenkant variklį mechanikams lūžo vienas iš variklio galvutės priveržimo varžtų. Po šito atvejo, sakė Antanas Juknevičius, mechanikai tarstelėjo, kad „gal reikėtų kur nors nueiti ir žvakutę uždegti.“
Antanas Juknevičius pirmame 2019 Dakaro greičio ruože
Antanas Juknevičius pirmame 2019 Dakaro greičio ruože
© Komandos archyvas

„Šiandien ryte jau viskas buvo gerai, variklio galva nušlifuota, viskas perrinkta, jau dabar būtų viskas ir surinkta. Bet sukant varžtus nulūžo vienas varžtas, – pasakojo „Craft bearings“ pilotas, rodydamas du nebevienodus varžtus. – Nulaužtas galiukas yra likęs variklio bloke, jį reikės išgręžti, padaryti naują sriegį. Bet viskas čia yra padaroma.“

Didžiausia problema, kur gauti tą nulūžusį varžtą. Marius Bernotas, „Craft bearings“ technikų komandos vadovas, pasakoj A. Juknevičius, dabar laksto po bivaką ir ieško, kur gauti tokį varžtą.

„Blogiausia, kad mes jų neturime. Ir beveik niekas jų neturi. Turime reikalų. Lieka 11 valandų iki starto“, – gūžčioja pečiais A. Juknevičius.

Pasak A. Juknevičiaus, niekas Dakaro ralyje nesirengia remontuoti variklių, todėl dalių jiems ir nesiveža. Pavyzdžiui, nuėjus į gamyklinės „Overdrive“ komandos padalinį išgirsti, kad jiems rūpesčių dėl variklių nekyla. O jeigu kiltų, tokiais darbais niekas tikrai neužiimtų.

Pilotas neslepia, kad nieko gero ir tai, jog trečią kartą variklio galvutę reikės sukti tais paičias varžtais, o viena iš variklio galvučių – net nešlifuota.

„Reikia uždegti žvakutę, bet gal viskas bus tvarkoje. Čia vienintelė mums dabar kilusi kliūtis, – rodydamas į tuščią variklio skyrių kalbėjo A. Juknevičius. – Mes galėjome važiuoti ir be amortizatoriaus, ir net gal su vienu reduktoriumi važiuotume.“

Galėjo įsigyti su problema?

Prismindamas savo „stogą“ antrą Dakaro dieną, „Craft bearings“ pilotas neslėpė, jog visi galvojo, kad variklio gedimas išlindo dėl to, kad į degimo kamerą pateko variklio alyvos ir automobilis patyrė savotišką „hidrosmūgį“.

„Atrodė būtent taip. Bet dabar kalbėjome, kad iš tiesų, galėjome nusipirkti automobilį su jau perkaitintu varikliu ir šitie gedimai – ne virtimo pasekmė“, – įtarimais dalijosi A. Juknevičius.

Pasirodo, komandai aušinimo skysčius išvarinėjo iš sistemos lauk ir per automobilio testus. Tuomet visiems atrodė, kad tiesiog skysčių pripilta per daug.

„Tai nėra svarbu dabar, nes vis tiek grįžę į Lietuvą susitvarkysime tą variklį, bus kaip naujas. Bet galimas daiktas, kad jau nusipirkome automobilį su defektu ir tų testų, kuriuos turėjome Lietuvoje ir čia vietoje, mums tiesiog neužteko“, – gūžčiojo pečiais lenktynininkas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Artėjančiame Dakaro ralyje laukia nemenka staigmena – žada naują automobilių klasę (1)

Ispanijos nacionalinis sporto dienraštis „Marca“ ir tarptautinis tinklalapis Motorsport.com...

Iš Saudo Arabijos parplukdyta lietuviška Dakaro technika: ilsėtis teks ne visiems (1)

Po ganėtina netrumpos kelionės, iš Saudo Arabijos į Europą parplaukė Dakaro ralio dalyvių...

Dakare su skausmais kovojusio Jurgelėno laukia gydymas: ar startuos Dubajuje paaiškės tik kitą mėnesį (5)

Dar paskutinių Dakaro greičio ruožų metų „ Agrorodeo “ ekipažas prisipažino –...

Bemiegės naktys Dakaro ralyje – įprastas dalykas technikams (2)

Dakaro ralyje dirbusių technikų sunkumais nenustebinsi. Jie žino, kas yra smėlio audra, stiprus...

Ką bendra turi Dakare nugalėjęs Carlosas Sainzas ir Benediktas Vanagas? (7)

Benediktas Vanagas yra pirmasis Lietuvos žmogus, kurio vardu pavadintas „Toyota“ serijinės...

Top naujienos

Nutylėtos monstrų linksmybės: iš skausmo klykiau ir maldavau nustoti, bet juos ašaros tik dar labiau užvedė (129)

Kruvinas linksmybes, kurios vos nesibaigė skaudžia tragedija, iš anksto suplanavę trys...

Jasikevičius rekomendavo įpėdinį: „Žalgiris“ domisi trenerio iš Turkijos paslaugomis (56)

Praėjus vos kelioms valandoms po to, kai Kauno „Žalgirio“ direktorius Pauliaus Motiejūno...

Įamžino įžūlų vairuotojo elgesį: panoręs aplenkti lėtesnį, atsidūrė per plauką nuo mirties (282)

Portalo „ Kas vyksta Kaune “ skaitytojai dalinasi vaizdo įrašu, kuriame matyti neatsakingas ir...

Viktoras Bachmetjevas

Esminiai dalykai. Pokalbis su istoriku Kastyčiu Antanaičiu: kas meluoja, sakydamas, kad „ir tada dirbo Lietuvai“?

„Esminiuose dalykuose“ – pokalbis apie istorijos mokslą ir sovietinės Lietuvos istoriją....

Pinigų neskaičiuojanti „Barcelona“ užsitraukė dar vienos Eurolygos žvaigždės rūstybę (79)

Ambicijų nestokojantis ir itin galingu biudžetu apsiginklavęs „Barcelona“ klubas savo...

Nors vasara įpusėjo, savaitgalis šiluma nelepins (1)

Penktadienio dieną per Lietuvą toliau keliaus drėgmę nešantis atmosferos frontas. Lietūs bus...

Ištekėjusiai dviejų vaikų mamai meilužio dėmesys suteikė sparnus: viską pakeitė karantinas (159)

Dominyką pirmą kartą pamačiau prieš pusantrų metų, kai dalyvavome viename renginyje. Tai buvo...

Gatvėje likusi Daina Bilevičiūtė turėjo grįžti į Lietuvą: dėl varžytinėse parduoto buto užgriuvo rūpesčiai (147)

Dar prieš karantiną Daina Bilevičiūtė išvyko į Jungtinę Karalystę. Dėl koronaviruso...

Vilniečius nustebino neįprastose vietose besileidžiantys oro balionai: nutūpė visai šalia gatvės (6)

Ketvirtadienio vakarą Vilniaus gyventojai užfiksavo neįprastų vaizdų. Mirš miesto dažnai...

|Maža didelių žinių kaina