aA
Pirmoje Dakaro ralio stovykloje penktadienio rytą verda gyvenimas – likus vos dviem paroms iki varžybų starto visi nori po ilgos kelionės per Atlanto vandenyną prakratyti automobilius ir maksimaliai pasiruošti. Sėkmingą bolido testų sesiją po pagrindinių mazgų peržiūros surengė ir „Craft bearings“ komanda, kurios lyderis Antanas Juknevičius netverė džiaugsmu grįžus už vairo ir prasitarė apie naujovę, kuria vienintelis iš lietuviškųjų ekipažų nepasinaudojo, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Dakaras 2018: Antano Juknevičiaus komandos testų diena
© Komandos archyvas

Vos už keliasdešimties kilometrų nuo pirmojo Dakaro ralio bivako įsikūręs dar vienas dalyvių miestelis – daugiau nei 10 komandų dirba lyg varžybų dieną – automobiliai grįžta iš trasos, apžiūrimi, reguliuojami ir vėl išlekia į supustytas smėlio kopas. Daugiau nei 14 km trasoje ratus čia suko ir Dakaro legendos ženklu pažymėtas Antano Juknevičiaus bolidas. Kaip juokauja pats lenktynininkas, didžiausios bėdos ištikusios testų metu – užklimpęs media komandos automobilis.

„Viskas kaip per sviestą – palakstėm iš esmės, Darius vienu metu net stabdė mane, sako čia dar ne lenktynės. Mūsų testų pirminis tikslas buvo susigyventi su automobiliu, pajausti jį trasoje prieš varžybų startą ir grįžti į lenktyninę būseną – tiek psichologiškai, tiek pojūčio prasme. Techninis automobilio paruošimas – antras dalykas, kurį norėjome patikrinti ir čia siurprizų tikrai nebuvo – viskas veikia nepriekaištingai“, – įspūdžiais dalinosi „Craft bearings“ komandos pilotas A. Juknevičius.

10-ąjį kartą sunkiausiose varžybose pasaulyje startuojantis lietuvis taip pat atskleidė, kad nors šiais metais organizatoriai pakeitė techninius reikalavimus ir visureigiams buvo leista padidinti pakabos eigą net 3 cm, Antano ši galimybė nesuviliojo.

„Mes šiuo atveju pasirinkome patikimumą – savaime suprantama, kad tie centimetrai pridėtų šiek tiek greičio tam tikrose vietose, tačiau darant bet kokius techninius pakeitimus taip gerai atidirbtame bolide ir jo mazguose reikia atsižvelgti į pasekmes“, – teigia 12-ą vietą praėjusių metų Dakare iškovojęs A. Juknevičius. – Kartu su inžinieriais priėmėme sprendimą nedidinti pakabos eigos, nes dėl šio pokyčio gali atsirasti grandinė reakcija, sukelianti grėsmę kitiems mazgams. Bet žinau, kad Vaidotas Žala ir Benediktas Vanagas tą yra padarę, bus įdomu pamatyti, kaip tai atsilieps ir išgirsti jų nuomonę.“

Dar Afrikos maratonuose dalyvavęs A. Juknevičius savo Dakaro kelionę pradėjo 2003-iais metais, kuomet maratone iš Marselio Prancūzijoje lenktyniavo iki Šarme el Šeicho Egipte. Per daugiau nei 15 metų lietuvis Dakare dalyvavo ir kaip lenktynininkas, ir kaip šturmanas, ir kaip komandų vadovas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Bardauskui motociklą teks pamiršti mažiausiai dvejiems metams (22)

Antradienio naktį į Lietuvą grįžo paskutinis Dakaro ralio dalyvis Balys Bardauskas . Visą...

Apie naują automobilį Dakarui svajojantis Žala: su „Kamane“ pasiekėm galimybių ribą (15)

Dakaro ralis Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui, „ Agrorodeo “ ekipažui, pasibaigė...

Dakare abi rankas susilaužęs Bardauskas grįžo į Lietuvą (36)

„Plokštelė, plokštelė, varžtai, dar kelios plokštelės ir krūva varžtų“, –...

Dakaro aidas: Vanago šuolis nosimi į žemę ir Gelažninko smėlyje pamestas motociklas (71)

Šių metų Dakaras Lietuvai ypač sėkmingas – parvežti net du rekordai: 24 vieta galutinėje...

Antano Juknevičiaus tikslas – dar vienas Dakaras, tik neaišku, ar su tuo pačiu šturmanu (26)

Iki šiol stabiliausiu Dakaro ekipažu laikytas ir šiemet netikėtų staigmenų pažėręs „Craft...

Top naujienos

Du „valstiečių“ skyriai iškėlė ne Skvernelį: siūlytis rinktis slaptu balsavimu (8)

Du „valstiečių“ skyriai partijos kandidatu į prezidentus iškėlė ne Saulių Skvernelį. Kauno...

Biržų meras švedams neleidžia kelti kojos į miestą: ne mes juos ėjome grobti ir žudyti (190)

Biržų miesto meras Valdemaras Valkiūnas, sužinojęs, kad Švedijos ambasada ruošiasi rengti...

Šiųmetis gripas – itin grėsmingas: gydytojai pastebi, kas šiemet serga labiausiai (74)

Smarkiai šoktelėjus sergamumo ūmiomis peršalimo ligomis ir gripu kreivei, nuo antradienio penkiose...

Pietūs Vilniuje už 3 eurus: į tokią vietą koją kelti baisu, bet didelė porcija atėmė žadą (39)

Nors retai skaitau komentarus, o ypatingai anoniminius, po savo pietų pertraukų apžvalgomis, bet...

DELFI Diena. Kodėl yra žmonių, jaučiančių nostalgiją Sovietų Sąjungai ir kuri šalis mums atrodo pati draugiškiausia? vyksta apklausa (107)

Kas turi dar įvykti, kad lietuviai nebesiilgėtų Sovietų Sąjungos? Kuri šalis mums atrodo pati...

Linkevičius: tikėti, kad be JAV Europa galės ginti demokratines vertybes, būtų saviapgaulė (36)

Šiemet Lietuvos narystei Europos Sąjungoje sukaks penkiolika. Tokio amžiaus žmogus – dar...

Juozas Ruolia: lietuviai atranda prieskonį, padedantį užkirsti kelią vėžiui (1)

„Vaistingųjų augalų priešvėžines savybes mokslininkai tyrinėja seniai, tačiau tik...

Kalvariją drebina dėl alkoholio į komą panirusios nepilnametės skandalas: šešėlis krenta ant kandidatės į merus (180)

Sausio 13-osios naktį, apie 1 val. 15 min., į Marijampolės ligoninę iš Kalvarijos buvo pristatyta...

Prieš katastrofą futbolininkas šeimai spėjo išsiųsti žinutę: esu lūžtančiame lėktuve gelbėtojai praranda viltį

Nuo pirmadienio vykstančios dingusio lėktuvo paieškos, kuriame skrido neseniai sutartį su Anglijos...

Kinija gyrėsi vienais moderniausių tankų pasaulyje, tačiau gėdingas pralaimėjimas atskleidė itin nemalonią tiesą (2)

Kinijos ekspertai šiuo metu kuria daug naujų modernių ginklų projektų, tačiau neseniai...