Pasak B. Vanago, kokybiškas telefono ir interneto ryšys lenktynininkams yra gyvybiškai svarbus. Įvykus incidentui, lenktynininkai turi būti tikri, kad jiems pavyks operatyviai susisiekti su savo aptarnaujančios komandos atstovais.

„Su šturmanu S. Jurgelėnu esame patenkinti, jog sulaukėme ryšininkų paramos. Ši paslauga mums leidžia naudotis pigiu ir kokybišku ryšiu, skambinti ir perduoti didelius informacijos kiekius iš šio pasaulio krašto į Lietuvą. Jei ne užtikrintas ryšys, kažin ar taip operatyviai galėtų būti perduodama informacija inžinierių ir mechanikų komandai, kuri jau laukia pasiruošusi, kol po greičio ruožo sugrįžtame į lenktynių serviso zoną (bivuaką)“, – sakė B. Vanagas.

„Lenktynėse Dakare lietuvių ekipažo laukia ilgas ir sunkus išbandymas, todėl norėjome prisidėti prie komandos sėkmės ir palengvinti jų susisiekimą mobiliuoju ryšiu. Žinome, jog jos nariai ilgai užtruko tobulindami lenktynių techniką bei planuodami logistikos klausimus, daugybę laiko atėmė ir techninės bei administracinės patikros, taigi džiaugiamės, jog komandai neteko papildomai rūpintis ryšio klausimais“, – teigė ryšio paslaugos vadovas E. Šitikas.

Dakaro ralis pirmą kartą surengtas 1977 metais Afrikoje. Pietų Amerikoje rengiamos jau penktos lenktynės iš eilės. B. Vanago bei S. Jurgelėno atstovaujama „General Financing–Autopaslauga“ komanda yra pasiryžusi pagerinti lietuvių rekordą – po 14 dienų pasiekti finišą ir patekti į geriausių 20-uką. Ekipažui, lenktyniaujančiam automobiliu „Oscar“, teks įveikti apie 8000 kilometrų maršrutą Ralyje taip pat dalyvauja motociklininkas iš Lietuvos Gintautas Igaris, keturračiai bei sunkvežimių ekipažai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)