„Tiesą pasakius, Dakaras tapo raliu be stenogramos, - komentavo A. Juknevičius, - Keli paskutiniai greičio ruožai buvo tokie, kad gali važiuoti su „Golfu“ ar „Subaru“, visureigis čia nebūtinas. Vienintelis skirtumas nuo ralio, kad keliu važiuoji pirmą kartą, neturėdamas galimybės prieš tai su juo susipažinti ir susirašyti stenogramą“.

Tokiose trasose pranašumą turi greiti automobiliai-prototipai, o ne standartiniai visureigiai. Šių metų Dakaro trasa labai paranki daug ralio patirties įgijusiems sportininkams, kurie turi galimybę pasiekti geriausius rezultatus. Neatsitiktinai sekmadienio greičio ruožą laimėjo buvęs pasaulio ralio čempionas Carlosas Sainzas, o pirmadienį greičiausias buvo Nasseras Al-Attiyah.

„Dėl to dauguma Dakaro ralio dalyvių atvirai pradeda ilgėtis Afrikos. Na, gal tik vietiniai Pietų Amerikos sportininkai į Afriką vykti nenori. Kai kurie legendiniai lenktynių dalyviai kaip Jeanas-Louis Schlesseras ir kiti nebedalyvauja Dakaro ralyje. Vietoje jo jie renkasi šiuo metu vykstančias „Africa Eco Race“ ar panašias varžybas“, - pasakojo A. Juknevičius.

Didžioji antradienio devinto greičio ruožo dalis bus panaši į ankstesnius etapus, tik jo pabaigoje lenktynių dalyvių laukia nedidelė, apie 40-ies kilometrų ilgio, smėlio kopų atkarpa.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)