Pagaliau mes bivuake. Lengvų dienų, kaip žinia, čia dar nebuvo. Tradiciškai džiaugiamės grįžę.

Labai gaila Ginto (Igario - DELFI, kuris patyrė avariją ir pasitraukė iš lenktynių). Bet džiaugiuosi, kad jam tik taip baigėsi. Priglaudėm jį su komanda. Sugedo jo komandos serviso sunkvežimis pakeliui, tai davėme „raskryvuškių“, miegmaišių, tai miega vyrai :)

Šiandien (ketvirtadienį - DELFI) buvom nusiteikę, kad iššūkių daugiau nebus. Tiesiog atliksime savo darbą. Aha. Norėtum.

Kaip ir sakiau anksčiau, pradžioje draugai čiliečiai nusprendė pasivažinėti prieš srovę. Nesu tikras, ar jų Dakaras nesibaigė. Svarbu, kad gyvi.

OSCar – tankas. Išgyveno ir tai, tik kad pralošėme laiko. Antrasis greičio ruožas buvo mano mėgstamas. Bent jau pirma dalis, kol nereikėjo lenkti kitų dalyvių. Vėl dulkės. Vėl nematom nieko. Jau įprasta būsena. Kiek neužfiksavau, kad kelias pasisuko 90 laipsnių kampu. Tik truputėlį. Bet to užteko, kad peršoktume 2 metrų gylio griovį ir nusileistume.

Evakuacija pavyko ganėtinai greitai. Bet lūžo abu vieno rato amortizatoriai. Pabandėme važiuoti taip. Prakirtome stabdžių ir aušinimo sistemas. Tada remontas. Susitvarkėme viską. Kolektyvas vėl turės nemigos naktį.

Tiesa, po nusileidimo labai stipriai susimušiau alkūnę. Nejaučiu pusę plaštakos, eisiu pas gydytojus.

Kol kas nėra aišku, kokią vietą etape užėmė B. Vanago ekipažas ir kokią poziciją bendroje ralio įskaitoje jis užima. Kol kas oficialioje rezultatų lentelėje klasifikuoti tik 75 ekipažų rezultatai. Daug laiko mūsiškiai sugaišo padėdami į nelaimę patekusiems Čilės lenktynininkams, bet tikisi, kad ralio organizatoriai kompensuos prarastą laiką. Neoficialiomis žiniomis, B. Vanagas ir S. Jurgelėnas užėmė 83-ią vietą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (89)