Antroje lenktynių dalyje mūsiškiai dėl blogo matomumo patyrė avariją ir trasoje jiems teko tvarkyti automobilio aušinimo sistemą bei amortizatorius.

Tačiau nepaisant greičio ruože patirtų nuostolių bei prarasto laiko, B. Vanagas ir S. Jurgelėnas pasiekė finišą.

Ketvirtadienio lenktynių trasa buvo padalinta į dvi dalis. Lietuviams pirma iš jų ėjosi gana neblogai, išskyrus vieną incidentą. Čiliečių ekipažas, nepervažiavęs vienos kopos, bandė grįžti važiuodamas prieš eismą. Prieš pat lietuvių „OSCar“ automobilį jie netikėtai išniro, norėdami įsibėgėdami įveikti kliūtį.

„Mūsų „OSCar“ – tankas, nieko nebijo. Tačiau čiliečių automobilis sugedo gana stipriai, bet galėjo važiuoti. Šiek tiek sugaišome brangaus laiko padėdami jiems, bet tikėkimės, jog organizatoriai į tai atsižvelgs ir atims sugaištas keletą minučių. Toks jausmas, kad arba Dakaras myli naujokus, arba naujokai myli Dakarą“, – apie netikėtą incidentą pasakojo B. Vanagas.

Antra greičio ruožo dalis prasidėjo ne taip sėkmingai. Dėl blogo matomumo, nebuvo pastebėtas 90 laipsnių posūkis, tad „General Financing–Autopaslauga“ ekipažas tarsi tramplinu praskriejo 2 metrų gylio griovį.

„Matomumo turime gal kokius 30 proc. palyginus su tuo, kas būtų, turint normalų stiklą. Tačiau penktadienio greičio ruože jau turėtumėme startuoti su normaliu priekiniu stiklu – inžinierių ir mechanikų komanda per naktį turėtų jį gauti“, – sakė sportininkas.

Penktadienį dalyvių laukia kiek trumpesnis 220 km ilgio greičio ruožas.

Motociklų įskaitoje avariją patyręs iš lenktynių pasitraukė 45-erių metų karteniškis Gintautas Igaris. Incidento trasoje metu, motociklininkas susilaužė delnakaulį. Nuo didesnių sužeidimų lietuvį išgelbėjo speciali apranga ir šalmas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)