aA
Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis, „General Financing team Pitlane“ ekipažas, pirmosios dienos greičio ruožą įveikė būdami 20-oje vietoje. Tačiau akceleratoriaus spustelėjimas nepraėjo be pasekmių – sugedo automobilio pavarų dėžė.

„Greičio ruože nemažai smėlio, kopos nebuvo sudėtingos, bet kai kur smėlis labai purus ir buvo galima prisidaryti reikalų“, – atvažiavęs į finišą kalbėjo B. Vanagas.

Anot jo, ekipažas važiavo drausmingai, ypač per akmenuotas vietoves, kur galima buvo pramušti ratus. Dėl šios priežasties finiše automobilis visiškai sveikas.

Beveik, mat nuvažiavus trečdalį greičio ruožo atstumo ėmė spyriotis pavarų dėžė.

„Jungiant iš penktos pavaros į šeštą jausdavosi, lyg prasisuka kažkas. Ir tada netekome pavarų dėžės, likome su penkiomis pavaromis. Buvo ilgų tiesiųjų, kur pralošėm laiko, bet nieko tokio“, – pasakojo pilotas.

B. Vanagas, paklaustas DELFI, ar teks keisti pavarų dėžę, tik gūžtelėjo pečiais. Pasak jo, į šį klausimą turėtų atsakyti žmonės, geriau išmanantys techniką, būtent pats juos ir iškeliavo „Juodasis vanagas“.

Jam pritarė ir S. Rozwadowskis, pabrėžęs, kad svarbiausia yra tai, jog šiemet komandai pavyko startuoti Dakare sėkmingai, ne taip, kaip pernai, kai jau pirmajame greičio ruože komanda įstrigo smėlynuose ir liko juose ilgam.

Pašlijo sveikata

Tobula savijauta po greičio ruožo pasigirti negalėjo ir pats pilotas.

„Šiąnakt kažkaip negerai miegojau ir pabudęs jaučiau kaklo skausmą. Jis išliko ir kiek paūmėjo per greičio ruožą, tad reiks pasistengti pailsėti“, – su nerimu veide dalinosi B. Vanagas.

Ankstesniame interviu jis neslėpė, jog dėka gana audringos sportinės karjeros ir ne vienos avarijos, su įvairiais skausmais susiduriama neretai, tačiau pastovus sportinis krūvis leidžia su tuo susitvarkyti. Pirmi tikri sportiniai kilometrai šiemet galimai išjudino vieną iš anksčiau fiksuotų išvaržų, tad belieka palinkėti, jog šis negalavimas būtų laikinas ir netrukdytų tolimesnių greičio ruožų metu.

Po nakties remontų, „General Financing team Pitlane“ į startą preliminariai stos antrojo dešimtuko ribose. Šiandien geriausią rezultatą pademonstravęs, taip pat „Toyota Gazoo Racing Hilux“ pilotuojantis Nasseras Al–attiyah dieną pradės neturėdamas nė menkiausios užuominos apie teisingą maršrutą.

Kaip vieną iš paįvairinimų, Dakaro organizatoriai antrąją dieną sukeitė motociklų ir automobilių starto laikus: tradiciškai anksčiausiai bivuaką paliekantys dviratės technikos savininkai galės pamiegoti truputį ilgiau ir savo poziciją užleis automobiliams. Jų lauks beveik 350 kilometrų greičio ruožas, po kurio seks kiek ilgesnė nei 200 kilometrų kelionė namo į antrąjį bivaką.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Artėjančiame Dakaro ralyje laukia nemenka staigmena – žada naują automobilių klasę (1)

Ispanijos nacionalinis sporto dienraštis „Marca“ ir tarptautinis tinklalapis Motorsport.com...

Iš Saudo Arabijos parplukdyta lietuviška Dakaro technika: ilsėtis teks ne visiems (1)

Po ganėtina netrumpos kelionės, iš Saudo Arabijos į Europą parplaukė Dakaro ralio dalyvių...

Dakare su skausmais kovojusio Jurgelėno laukia gydymas: ar startuos Dubajuje paaiškės tik kitą mėnesį (5)

Dar paskutinių Dakaro greičio ruožų metų „ Agrorodeo “ ekipažas prisipažino –...

Bemiegės naktys Dakaro ralyje – įprastas dalykas technikams (2)

Dakaro ralyje dirbusių technikų sunkumais nenustebinsi. Jie žino, kas yra smėlio audra, stiprus...

Ką bendra turi Dakare nugalėjęs Carlosas Sainzas ir Benediktas Vanagas? (7)

Benediktas Vanagas yra pirmasis Lietuvos žmogus, kurio vardu pavadintas „Toyota“ serijinės...

Top naujienos

Europos „koronaviruso žvaigžde“ tapusi šalis dabar klimpsta vis giliau: deja, klydome (31)

Kai birželio mėnesį ant viduramžiško Prahos Karolio tilto į „Covid-19“ „atsisveikinimo...

Pacientų kantrybė išseko: medikai nekelia ragelio, o jei atsiliepia, bendrauja šiurkščiai (229)

Maždaug prieš dešimtmetį kur kas daugiau panevėžiečių sveikatos reikalus patikėdavo...

Iš vaikų namų su 3 tūkst. eurų kišenėje: patyrė benamio dalią ir išdavystės kartėlį (109)

Mažiau nei 3 tūkst. eurų – toks kraitis įdedamas globos namus paliekantiems pilnamečiams....

Reta liga sergantis marijampolietis: nežinau, kas bus toliau ir kuo viskas baigsis

Marijampolietis Juozas Andziulis neseniai atšventė 71-ąjį gimtadienį, o po kelių savaičių vėl...

Koncerto metu Vidas Bareikis patyrė traumą: kraujuojančią galvą vadyba pasiūlė slėpti po kepure (22)

Kas jau kas, bet Vido Bareikio gerbėjai žino, kad šio atlikėjo gyvi pasirodymai kupini ne tik...

„Masalo efektas“ – triukas, verčiantis mus išlaidauti (2)

Kavinėje siūloma pasirinkti net iš trijų ar net keturių dydžių kavos puodelių. Jų kainos,...

Nutylėta Antrojo pasaulinio karo: „vaiduoklių armija“ apmulkino nacius (1)

Rugsėjo 2 d. sukako 75 metai nuo Antrojo pasaulinio karo pabaigos. Šio pasaulinio konflikto metu...

Grįžusi iš JAV jauna kaunietė pasinėrė į neįprastą verslą (5)

JAV 10 metų praleidusi Raminta Stowe prieš metus grįžo į Lietuvą kartu su savo amerikiečiu...

Buvęs žalgirietis Lawsonas persistengė – kinai diskvalifikavo iki gyvos galvos (5)

Ramiu būdu niekada negarsėjęs amerikietis Ty Lawsonas , pastaruosius ketverius metus žaidęs CBA...

Į kapines karsto neįleidęs Marijampolės rajono kunigas – atleistas, jo išsižada jau trečia parapija (310)

Karsto į kapines neleidęs įnešti Skardupių kunigas Algirdas Kanapka atleistas iš pareigų....

|Maža didelių žinių kaina