Lėtai pradėję greičio ruožą jie buvo nukritę į 61-ą vietą, distancijos vidurį pasiekė 55-ti, o paskutiniame kontrolės punkte prieš finišą buvo 49-ti, tačiau tuomet juos ištiko bėda. „Žalvario“ komandos lenktynininkų pilotuojam „Mebar“ visureigiui likus įveikti tik apie 20 iš 371 km greičio ruožo lūžo priekinė šakė.

Išspręsti netoli finišo kilusios problemos A. Juknevičiui ir E. Duobai nesisekė iki pat paryčių, tačiau galiausiai jie Lietuvos laiku apie 9 val. (vietiniu – apie 4 val.) pasiekė bivaką.

„Antanas ir Edvardas ką tik grįžo. Jie – pavargę, bet sveiki ir gyvi. Trasoje su „Mebar“ vėl buvo problemų, bet šiandien jie vėl startuos!“, – oficialioje A. Juknevičiaus paskyroje „Facebook“ informavo komandos atstovai.

Nuo pat ralio pradžios streikuojantis lietuvių automobilis „Mebar“ šįsyk sustojo ten, kur nebuvo jokių kliūčių – nedidelėje smėlėtoje įkalnėje. Lūžo pagrindinis šarnyro varžtas, išsinėrė pusašis ir išvirto priekinis dešinysis ratas.

„Taip įvyko dėl žmogiškosios klaidos. Už pirštą storesnio varžto šiaip neįmanoma nulaužti, tačiau mechanikai, matyt, jo iki galo neprisuko ir „pavargęs“ metalas tiesiog lūžo“, – aiškino A. Juknevičius.

Pralėkdami varžovai apdaužė lietuvių automobilio galą, nes nebuvo kitos galimybės prasilenkti, kol A. Juknevičius nukreipė paskui automobilius startavusius sunkvežimius į šoną ir šie išvažinėjo aplinkkelį.

Pasikeisti varžtą nėra sudėtinga, tačiau jo su savimi A. Juknevičius ir E. Duoba neturėjo, todėl šaltyje kalnuose buvo priversti laukti 5 valandas, kol iš Andų papėdės serpantinais atskubėjo pagalba. Lietuvos ekipažo pagalbininkai privažiuoti galėjo vieninteliu keliu – nuo finišo prieš greičio ruožo srovę. Trasoje jau buvo likę nedaug lenktynininkų, todėl incidentų pavyko išvengti.

A. Juknevičius ir E. Duoba dešimtajame greičio ruože praleido beveik parą, nes startavo anksti ryte. Pagalbos jie laukė kalnuose beveik 3800 metrų aukštyje virš jūros lygio, todėl svaigo galva, trūko oro ir buvo labai šalta.

Nors Dakaro organizatoriai kol kas dar neįtraukė A. Juknevičiaus ir E. Duobos į dešimto etapo finišavusiųjų gretas, lietuviai lenktynes tęs – į vienuoliktą etapą jie pajudės 68-ti iš 71-o ralį tęsiančio ekipažo (17:40 val.).

Tuo metu Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis su „Toyota Hilux“ ketvirtadienį startuos 15-ti – 16:42 val.

Būtent 15-tą poziciją „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“ pilotai ir užėmė dešimtame etape, o bendroje įskaitoje žengia 24-ti.

Vienuoliktą Dakaro ralio etapą, kuris drieksis Argentinoje – nuo Nuo Saltos iki Termas de Rio Ondas, sudarys 194 km greičio ruožas (iš viso – 520 km).

Visureigių įskaitoje užtikrintai pirmauja katarietis Nasseras Al-Attiyah su „Mini“, antroje vietoje važiuojantį pietų afrikietį Ginielį de Villiersą, vairuojantį „Toyotą Hilux“, lenkiantis 28 min. 22 sek.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)