„Greičio ruožą pradėjau pilnu pajėgumu, bet vėliau sąmoningai padariau sprendimą tempą sulėtinti, kuomet pamačiau vieną stovintį motociklą sugedusiu varikliu“, – įspūdžiais dalinasi Arūnas. „Mano „Varnelėje“ tepalas taip pat jau buvo pradėjęs bėgti, tad rizikuoti tokioje situacijoje būtų buvę neprotinga. Ruožą užbaigiau puse gazo“.

Anot sportininko, šiandieninis greičio ruožas buvo pats sudėtingiausias motoro atžvilgiu, smėlis buvo ypač minkštas ir klampus.

„Variklis nuolatos kaito, ventiliatoriai nenustojo dirbti. Jeigu būčiau sugalvojęs „pjauti“ visu greičiu, visko galėjo nutikti“, – tikina lenktynininkas.

„Mano tikslas buvo aiškus – neprarasti lyderio pozicijos „vienišių“ grupėje, tą ir pasiekiau. Visiškai nesijaudinu dėl šios dienos rezultato“.

Trasa 11-ajame ralio etape buvo 499 km ilgio: 154 km pravažiavimų ir 345 km greičio ruožo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją