aA
Antradienis bus ta diena, kai Dakaro ralio dalyvių laukia kol kas didžiausias iššūkis šiemet. Dėl oro sąlygų sutrumpėjus maratono etapui, sudėtingiausia diena persikėlė į antradienį – iš uždaro parko pasiėmę bolidus ekipažai iš Bolivijos pasuks į Argentiną.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius
© G.Kropio nuotr.

Dakare kovą tęsia vienintelis lietuviškas ekipažas – Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis. Po septintojo etapo į uždarą parką lietuviai grįžo apie 19 val. vietos laiku. Tik tada ekipažas gavo antradienio kelio knygą, o tik po susirinkimo įteikti ir trasos pakeitimai. Ir šį kartą dėl oro sąlygų greičio ruožas sutrumpėjo.

„Pradžioje bus kopos, bet, kaip matau, dėl oro sąlygų jos sutrumpintos. Tada bus greitesnių keliukų, vingiuotų serpantinų, nes reikės pakilti į 4,5 km aukštį. Tada kirsime Bolivijos-Argentinos sieną ir dar kartą kilsime į puspenkto kilometro aukštį. Tai bus kalninė trasa – žvyrkeliai, serpantinai. Po pakeitimų greičio ruožai sutrumpėjo, grubiai kalbant, nuo 500 iki 400 km, nes dalies greičio ruožų pakeista neutralizacija“, – DELFI teigė šturmanas D. Vaičiulis.

„Vėl atšaukė dalį greičio ruožų, tai šiemet maratonas nebus labai sunkus. Bet kokiu atveju, panašu, kad tai bus sunkiausias etapas šiemet“, – teigė A. Juknevičius.

Dakaro gerbėjai matė, kokią šiurpią avariją šiemet patyrėPeugeot“ pilotas Carlosas Sainzas. Būtent į tuos pačius kelius ir grįžta ralis.

„Trasa – greita ir pavojinga. Matėte, kas nutiko C. Sainzui. Tai bus tokie serpantinai aukštyn-žemyn. Tai bus praktiškai priešinga kryptimi trasa, nei mes važiavome penktąją dieną“, – teigė D. Vaičiulis.

Beje, ne itin geri prisiminimai iš šių apylinkių liko ir lietuvių ekipažo atmintyje. Būtent šiuose smėlynuose „Craft Bearing“ komanda sugaišo daugiausiai laiko.

„Galėsime su Antanu dar kartą pažiūrėti, kur mes ten perkasėme toną smėlio ir kur tą kardaną palikome“, – juokiasi D. Vaičiulis.

„Mes tas kopas įveikėme, bet kaip bagis – dviem varančiais ratais. Dabar mes turėsime keturis varančius ratus ir jūs pamatysite, koks bus laikas. Jis bus visiškai kitoks. Po klaidų padarėme išvadas ir pasimokėme. Būtų kvaila lipti ant to pačio grėblio. Aš žinau, kokias klaidas padariau. Darius žino, kokias jis klaidas padarė. Stengiamės klaidų nekartoti. Mes greitėjame ir grįžtame ten, kur turime būti – artėjame dvidešimtuko link“, – DELFI teigė A. Juknevičius.

Pirmadienio vakarą jokia techninė pagalba nebuvo galima. Mechanikai apžiūrėti bolidus galės ties Bolivijos-Argentinos siena.

Kol kas A. Juknevičius jokiais bolido gedimais nesiskundžia.

Aštuntąjį etapą antradienį automobilių vairuotojai pradės 13.54 val. Lietuvos laiku. Iš viso iš Ujūnio į Saltą sportininkams teks nuvažiuoti net 892 kilometrus. A. Juknevičiaus ir D. Vaičiulio ekipažas šį kartą startuos iš 22-os pozicijos, 14.43 val. mūsų šalies laiku.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Artėjančiame Dakaro ralyje laukia nemenka staigmena – žada naują automobilių klasę (1)

Ispanijos nacionalinis sporto dienraštis „Marca“ ir tarptautinis tinklalapis Motorsport.com...

Iš Saudo Arabijos parplukdyta lietuviška Dakaro technika: ilsėtis teks ne visiems (1)

Po ganėtina netrumpos kelionės, iš Saudo Arabijos į Europą parplaukė Dakaro ralio dalyvių...

Dakare su skausmais kovojusio Jurgelėno laukia gydymas: ar startuos Dubajuje paaiškės tik kitą mėnesį (5)

Dar paskutinių Dakaro greičio ruožų metų „ Agrorodeo “ ekipažas prisipažino –...

Bemiegės naktys Dakaro ralyje – įprastas dalykas technikams (2)

Dakaro ralyje dirbusių technikų sunkumais nenustebinsi. Jie žino, kas yra smėlio audra, stiprus...

Ką bendra turi Dakare nugalėjęs Carlosas Sainzas ir Benediktas Vanagas? (7)

Benediktas Vanagas yra pirmasis Lietuvos žmogus, kurio vardu pavadintas „Toyota“ serijinės...

Top naujienos

Po Ispanijos mokslininkų atradimo COVID-19 pandemijos istoriją teks perrašyti iš naujo? (5)

Jeigu pasitvirtins tai, ką dar nerecenzuotame straipsnyje neseniai aprašė ispanų gydytojai,...

Automobilių mokestis gali įnešti pokyčių: perspėja dėl apgavysčių, dalies žmonių laukia du keliai (2)

Lietuvoje nuo liepos 1 dienos pradėjo galioti automobilių registracijos mokestis – jį reikės...

Šventinę dieną verta pasiimti skėtį (1)

Sekmadienio dieną lietaus bus mažiau, lis tik trumpai, didžiausia tikimybė prognozuojama...

Pasiturinčios vilnietės pažintis su užsieniečiu baigėsi skaudžia tragedija: prieš mirtį patyrė ypatingas kančias (209)

Vilniuje įsikūrusiai apartamentų nuomos bendrovei ir paplūdimio sporto šakų centrui vadovavusios...

Sirijos diktatoriaus šeimoje prasidėjo karas (98)

XX a. trečiajame dešimtmetyje Ali Sulaymanas al Wahhishas gavo pravardę Al Assadas, arba Liūtas,...

Netoli Vilniaus – laimės terapija tarp gyvūnų: vykdami čia nedarykite vienos klaidos (14)

Dubingių žirgyno pristatinėti tikrai nereikia – visi jį žino, tik ne visi yra buvę. Klausiu...

Šašlykai – baisi nuodėmė sveikatai? Jei atsiminsite kelias taisykles, galėsite valgyti be sąžinės graužaties (94)

Šašlykai – daugumos lietuvių labai mėgstamas, vasariškas ir... kartais netgi pavojingas...

Svarbesnis nei bet kada: nukraujavusių „Pacers“ viltys – į galingą Sabonio žaidimą (15)

Dvidešimt dviem NBA klubam ruošiantis artėjančiam 2019-20 metų sezono pratęsimui viena iš...

Komišką įvartį įmušęs „Bayern“ iškovojo ir Vokietijos taurę

Miuncheno „Bayern“ futbolininkai šeštadienio vakarą Berlyno Olimpiniam stadione iškovojo...

Grybavimo sezonas – kas jau dygsta ir kiek per valandą gali uždirbti patyręs grybautojas kokie miškai grybingesni – Lietuvos ar Lenkijos (53)

Apie grybavimo sezoną kalbamės su Valdu Kaubre, Valstybinės miškų urėdijos vadovu, gamtininku...

|Maža didelių žinių kaina