aA
„Jei Carlosas Sainzas sugebės man pasipriešinti, man bus didelė garbė“, – tokiais ambicingais žodžiais komentavo artėjančias 2021 metų Dakaro lenktynes devynis kartus WRC čempionas Sebastienas Loebas, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
2021-ųjų Dakaro ralio išvakarėse lyderiai apsižodžiavo: susirėmė dėl pergalės
© iGo2Dakar nuotr.

„Manau, kad šiandien jis yra vienas stipriausių Dakaro lenktynininkų. Jis išlaikęs tą agresyvų WRC vairavimo stilių, visada kovoja iki galo. Jei jo šturmanas nedarys klaidų, esu tikras, kad jis gali vėl nugalėti. Carlosas, be abejonės, yra vienas geriausių Dakaro pilotų. Džiaugiuosi, kad galėsiu vėl su juo varžytis, nes jis jau ne toks jaunas, o jo kovinė dvasia yra tiesiog pavydėtina“, – pridūrė jis.

Žvelgdamas į artėjantį Dakarą, kuris prasidės po mažiau nei savaitės, Loebas pabrėžia, kad jis ir jo automobilis BRX T1 bus pagrindiniai Sainzo varžovai: „Pagrindinis Sainzo varžovas būsiu aš, mano šturmanas ir mūsų automobilis. Jei Carlosas gali mums prilygti, aš būsiu laimingas. Tikiuosi, kad mes neturėsime bėdų bei stengsimės nedaryti klaidų naviguodami. Tikiuosi, kad smagiai pakovosim“.

Atsakomasis smūgis

Carlosas Sainzas tokias konkurento kalbas atrėmė paprastai.

„Manau, kad pagrindinė kova vyks tarp „Toyota“ ir „Mini“ komandų. Varžybose yra daug „Toyota“ markės automobilių ir tik du „Mini“ bagiai. Per du paskutinius Dakarus pastebėjome, kad privertėme „Toyota“ tobulėti. Kova su Nasseru Al-Attiyah bus sunki“, – sakė jis.

Čempiono titulą šiemet ginsiantis Sainzas startuos „X-raid“ bagiu. Antrąjį bagį vairuos 13 kartų Dakaro nugalėtojas Stephane'as Peterhanselis. Pasak, Sainzo, „Mini“ ir „Toyota“ yra tikrieji lenktynių favoritai automobilių kategorijoje, ir pridūrė, kad patirties stoka bus pagrindinis trikdis BRX komandai.

„Prodrive komanda pasamdė du aukščiausio lygio vairuotojus (Nani Roma ir Sebastienas Leobas), jie turi patirtį gaminant patikimus lenktyninius automobilius, kuriais galima laimėti lenktynes. Deja, labai sunku laimėti lenktynes iš pirmo karto. Nesakau, kad tai neįmanoma. Kad ir kiek testų atliktumėte, lenktynių tempas ir netikėtumai yra pagrindiniai faktoriai lemiantys rezultatą“, – komentavo 2020 Dakaro ralio nugalėtojas.

Oficialus Dakaro lenktynių startas įvyks sausio 3 dieną, dalyviai dieną prieš tai turės galimybę apšilti 11 kilometrų prologe. Organizatoriai sako, jog tai itin smagus greičio ruožas, kuriame bus sunku atsispirti norui smagiai pralėkti smėlingomis vietovėmis. Taip pat, tai turėtų būti puikus ir kupinas veiksmo reginys susirinkusiems Dakaro žiūrovams.

Artėjančiame Dakaro ralyje dalyviai turės įveikti 7646 kilometrus Saudo Arabijos smėlynais, iš kurių greičio ruožai sudarys 4767 kilometrus – tai yra 330 km mažiau nei praėjusiame, 2020-ųjų, Dakaro ralyje.

„iGo2Dakar“ medijos komanda kiekvieną dieną į Lietuvą siųs karščiausią informaciją ir pasakojimus ne tik apie tai, kaip sportininkams sekasi trasoje, bet ir apie ralio užkulisius, kurių dažnai neįmanoma išvysti niekur kitur.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Rokas Baciuška paaiškino, kokios taktikos ėmėsi dėl pergalės Dakare: padėjo ir kitas lietuvių ekipažas

Rokas Baciuška – 22-ejų tauragiškis, parodęs, ką gali ambicijos, užsispyrimas ir ryžtas...

Žala dėlioja planą kitų metų Dakarui: naują automobilį nori nuomotis, tačiau iš ko – dar klausimas (8)

Vaidotas Žala šių metų Dakaro ralyje pakartojo geriausią Baltijos šalių pasiekimą –...

Pirmą „beduiną“ į Lietuvą iš Dakaro parvežęs Baciuška: to per dešimtmetį padaryti nepavyko nė vienam (22)

Pirmasis Lietuvai parvežtas beduinas – štai toks Roko Baciuškos, vos 22-ejų sulaukusio...

Antrą trofėjų iš Dakaro parsivežęs Gelažninkas nesako, ar į varžybas sugrįš: dabar nesinori nieko

Sekmadienį iš Dakaro ralio sugrįžo ne vienas ekipažas, sunkiausiose pasaulio varžybose...

Į Lietuvą sugrįžęs Dakaro sunkvežimio ekipažas džiaugiasi: blynas pirmas, bet neprisvilo (2)

Sekmadienio vakarą į Lietuvą sugrįžusi Lietuvos sunkvežimio komanda „ ConnectPay Racing “,...

Top naujienos

Su Putinu derėjęsis vokiečių politikas: įsiklausykit į Baltijos šalis už „Nord Stream 2“ teks brangiai sumokėti (11)

Dar ne taip seniai, būdamas Vokietijos vicekancleriu 2013–2018 m., Sigmaras Gabrielis pats...

Klimato katastrofų epicentre atsidūrusios šalys spaudžia pasaulio milžines į kampą: artėjame prie lūžio taško (19)

Kaltųjų dėl klimato kaitos paieškos – itin sudėtingas procesas. Ir jis tampa dar sudėtingesnis...

Dingusio memorandumo paslaptis: būtų grynuolis Lietuvos laisvės byloje (8)

Tadas Petkevičius tiksliai žinojo kiekvieną sutarčių tarp Lietuvos ir Sovietų Sąjungos...

Pagrindinių automobilių gamintojų užsidarymai siunčia nerimo signalą (5)

Kinijos nulinės tolerancijos požiūris į „Covid“ praėjusią savaitę privertė užsidaryti...

Palaikus atkasę archeologai aptiko šiurpų radinį: viduramžiais miręs vyras vietoje nukirstos rankos buvo įsitaisęs protezą-peilį (6)

2018-aisiais archeologai susidūrė su išties nelengvu galvosūkiu – Viduramžiais gyvenusio italo...

Ekonomistas siūlo išeitį sušvelninti infliacijai: daliai mokesčius mažinti, kitiems – didinti (65)

Ekonomistas Paulius Kunčinas tikina, kad Lietuva su infliacija galėtų kovoti daliai gyventojų...

„Eurovizijos“ žinovas įvardijo šių metų nacionalinės atrankos favoritus: pastebėjo vieną neįprastą tendenciją

„Eurovizijos“ atrankos įgauna pagreitį – šį šeštadienį LRT eteryje bus parodyta jau...

Tebetvyrant įtampai prie Ukrainos sienų Maskva toliau griežtina toną (36)

Rusijai sutelkus dešimtis tūkstančių karių netoli sienų su Ukraina Kremlius verčia JAV ir...