aA
Įsibėgėjant lenktynėms Dakaro ralio trasos tampa vis sudėtingesnės ir pavojingesnės. Jei vakar, po trečiosios dienos lietuviai skundėsi padangas plėšančia akmenų gausa, tai šiandien, ketvirtąją dieną jų buvo tiek daug, kad kaip sakė finišą pasiekęs „Agrorodeo“ komandos lenktynininkas Vaidotas Žala, jos jau varo paranoją, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas finišavo be rato
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas finišavo be rato
© Edgaras Buiko

Ketvirtąją dieną Dakaro ralio dalyviams teko įveikti kol kas ilgiausią, 453 km ilgio greičio ruožą iš Neomo į Al Ula. Su pervažiavimais ir neutralizacijos zonomis – beveik 700 km. Trasos profilio žemėlapis rodė, kad automobilių padangas žudančių akmenų, nuo kurių trečiąją dieną ypač kentėjo „Agrorodeo“ ekipažas, bus vis mažiau. Ketvirtajame etape vos 15 proc. trasos turėjo driektis akmenimis. Tačiau jų buvo daugiau nei bet kada.

„Šiandien buvo sunkiausias greičio ruožas, kurį esu važiavęs Dakare. Labai daug akmenų, o po vakarykštės dienos akmenys varo paranoją, todėl per juos važiavau kaip pensininkas“, – grįžęs į finišą sakė „Agrorodeo“ komandos lenktynininkas Vaidotas Žala.

Jis ir šiandien finišo liniją kirto tuščia galine šturmano pusės padanga. Daug laiko prarado keisdami ratą pirmoje greičio ruožo dalyje, mat prarado automobilį keliančios hidraulinės kojos atramą.

Automobilių įskaitoje vis dar pirmauja Carlosas Sainzas su „Mini“. Lietuviai susikeitė vietomis: Benediktas Vanagas šoktelėjo į 11-tą vietą, „Agrorodeo“ komanda preliminariais duomenimis 12-ta. Antanas Juknevičius – 26-oje pozicijoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(19 žmonių įvertino)
4.6842

Juknevičius papasakojo apie nematomą Dakaro pusę: už ką ekipažams skiriamos tūkstantinės baudos (4)

Dakaro ralis – neabejotinai didžiausias ir daugiausia pasaulinio dėmesio sulaukiantis...

Po Dakaro ralio į Vanago bazę grįžo vienu automobiliu mažiau

Praėjus šiek tiek daugiau nei dviem savaitėms po Dakaro ralio finišo, komandos išvydo savo...

Edvinas Juškauskas prisipažįsta Dakaro metu tikrinęs Vanago ribas (3)

„Kauniečiai“ – tokią pravardę Dakare galėjote girdėti greta „ Heston Airlines team...

Kokios chemijos reikia ištvermės lenktynėse: kam reikalingas vario tepalas ar iki -50 šalčio šaldantis aerozolis (1)

Dakaras nuo įprastų ilgo nuotolio lenktynių be kita ko skiriasi tuo, kad čia karo lauko...

Benedikto Vanago šturmanas įvertino: jam praėjęs Dakaras – pats geriausias (1)

Dar lapkričio mėnesį Dakaro ralio organizatoriai įspėjo, jog 2021-ųjų varžybose didžiausias...

Top naujienos

Slapta sudaryto sandorio atgarsiai nuaidėjo visame pasaulyje: gali tekti rinktis tarp dviejų grėsmių (10)

Prancūzija nėra vienintelė šalis, nepatenkinta naujuoju JAV, JK ir Australijos saugumo susitarimu:...

Po tragiškos pareigūno žūties kraupioje avarijoje – policijos kova dėl sumokėtų pinigų (85)

Prieš ketverius metus Pagėgių savivaldybėje įvykusi tragiška avarija , kai tarnybos metu žuvo...

Prieštaraujantys masinei vakcinacijai rado kelią į Seimą: profesoriaus atsakas buvo negailestingas (507)

Masinei vakcinacijai prieštaraujantys aktyvistai, susibūrę į Sveikatos teisės institutą, rado...

Pardavęs verslą sostinėje Aukštadvaryje sukūrė Ameriką: esu pats laimingiausias žmogus (12)

„Esu pats laimingiausias žmogus. Darau tai, ką noriu“, – šypsosi Egidijus Šova. Prieš...

Mirė Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatas, rašytojas Leonardas Gutauskas (15)

Eidamas 83-iuosius metus naktį į šeštadienį mirė nacionalinės kultūros ir meno premijos...

Įvertino, kodėl išsiskyrė Vyriausybės ir prezidento požiūriai į Kiniją: štai kas iš tiesų galėjo lemti takoskyrą (1)

Vyriausybei nusprendus Vilniuje steigti Taivano atstovybę ir dėl to sulaukus griežtos Kinijos...

Katkus apie vakcinaciją: yra trys etapai, vieną jau praleidome – jis nebegrįš (35)

Susirgimų koronavirusu kreivė ir toliau lipa aukštyn, bet įspūdžio jau kelias savaites nebedaro...

Detaliai paaiškino, kaip iš tiesų kuriami komfortiški automobiliai ir kodėl čia svarbūs virpesių dažniai

Nors šiuolaikinių automobilių komforto atributų labai padaugėjo, vienas svarbiausių patogaus ir...

Po 300 skambučių tėvams nepavyko vaiko užregistruoti pas kardiologą: nebežino ko griebtis (457)

Pastaruoju metu pacientai negali suprasti, kodėl jiems taip sunkiai sekasi užsiregistruoti pas...

Paaiškino paliekamų arbatpinigių rebusą: kiek mokesčių kokiu atveju nubyra valstybei (87)

Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacija pasidalijo skaičiavimais, susijusiais su gyventojų...