„Labai keistas jausmas, automobilis yra tikrai geresnis nei mes turėjome prieš tai. Anksčiau turėtas automobilis buvo 3-4 kartom senesnis. Taip, yra techniniai reikalavimai, tad automobiliai panašūs, tačiau sulig kiekviena karta jis vis geriau valdomas“, – kalbėjo B. Vanagas.

Jis nepagailėjo gero žodžio „Gazoo Racing“ komandai, anot lenktynininko, gerai padirbėjusiai su bolido amortizatoriais.

„Pernai buvo leista amortizatorių eigą padidinti 3 cm ir pakaba dirba tikrai unikaliai“, – vertino lenktynininkas.

Tuo pačiu, pastebėjo B. Vanagas, sumažėjo restriktoriai, tad į variklį patenka mažiau oro, o tai lemia ir mažesnę galią.

„Šis bolidas yra švelnus katinas. Jis nėra toks agresyvus, kaip buvo prieš tai. Tačiau restriktoriai sumažėjo visoms komandoms vienodai“, – pastebėjo sportininkas.

DELFI primena, kad diena anksčiau B. Vanagas pasidalijo savo pastebėjimais apie lietuvišką techniką ateinančių metų Dakaro ralyje, taip pat apie tai, kas iš tiesų gali lemti pranašumus kovojant dėl aukštų pozicijų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)