Dakaro link artėjantys „General Financing team Pitlane“ komandos nariai į Pietų Ameriką skrenda toli gražu ne tuščiomis. Tiesa, įprasto kelioninio inventoriaus technikų lagaminuose – nedaug, teigiama komandos pranešime. Didelę dalį jų bagažo sudaro kur kas reikšmingesni daiktai – nuo dokumentacijos iki svarbių automobilio detalių bei komponentų.
"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
© Edgaras Buiko

Benedikto Vanago bendražygiams bagažo registracijos procedūros prieš skrydį užtruko kiek ilgiau nei įprastai. Masyvius krepšius atsigabenę komandos nariai oro uosto darbuotojams turėjo parodyti ten sukrautus daiktus ir paaiškinti kai kurių paskirtį. Keletas iš jų – išties nebūdingi kasdienio keliautojo lagamino turiniui.

„Vienas neįprastesnių „eksponatų“ galėjo pasirodyti suslėgto oro balionas, išvaizda primenantis nardyme naudojamą deguonies įrangą. Jo paskirtis – atstoti oro kompresorių, kai ekipažui trasoje prireiks pūsti ratus. Tai ypač svarbu greičio ruožuose su kardinaliai skirtinga danga. Pavyzdžiui, ant smėlio reikalingas mažesnis oro slėgis, o važiuojant kietu gruntu padangos turi būti pripūstos gerokai daugiau. Vos tik nuskrisime į Limą, šis agregatas iškart bus sumontuotas sportiniame automobilyje“, – paaiškino komandos techninės bazės vadovas Artūras Šerkšnas.

Greta į krepšius sugulė ir papildomi atsarginiai amortizatoriai, keletas pakabos detalių bei kitų reikalingų komponentų. Dakare, kaip ir kitur, pasiteisina liaudies posakis, jog „atsarga gėdos nedaro“.

"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
"General Financing team Pitlane" komandos nariai į Dakarą pasiėmė daug bagažo
© Edgaras Buiko

Pašnekovas pabrėžė, kad šiųmetis pasiruošimas Dakarui vyko sklandžiai – „Black Hawk“ pramintas „Toyota Hilux Gazoo Racing“ automobilis Peru sostinės Limos uostą pasiekė „pilnos kovinės parengties“.

„Lėktuvu į Dakarą skraidinamos vienos ar kitos detalės – nieko neįprasto. Tokį papildomą bagažą daugumai dalyvių tenka gabentis kasmet. Vis dėlto tai yra specifinės, dažnai nestandartinės dalys, tad jų tiekimas paprastai būna sudėtingesnis ir ne visada tiksliai prognozuojamas. Dabar galime būti užtikrinti, kad visi reikiami komponentai yra paruošti ir per lenktynes bus savo vietoje“, – užtikrintai kalbėjo A. Šerkšnas.

Be „geležies“ į Pietų Ameriką technikų komanda išsivežė kompiuterinę įrangą automobilio nustatymams analizuoti, radijo ryšio stoteles sklandžiam bendravimui tarpusavyje bei kitos svarbios „amunicijos“, kuri pravers ekipažo nariams ir aptarnaujančiam komandos personalui.

Kelionės metu studijuojami varžybų dokumentai
Kelionės metu studijuojami varžybų dokumentai
© Edgaras Buiko

„Turime būti pasirengę bet kokiems atvejams, nes kiekviena minutė čia – ypač brangi. Juk ne atostogauti ten vykstame, tad ir daiktus su savimi vežamės tokius, apie kuriuos joks poilsiautojas tikriausiai nepagalvotų“, – sakė „General Financing team Pitlane“ komandos technikai.

Be to, svarbią vietą rankiniame bagaže užėmė šūsnis įvairių dokumentų. Būtent jų pakartotinei analizei komanda skyrė laisvą laiką beveik parą trukusių skrydžių metu. Nemažai dėmesio pareikalavo vadinamoji „greitosios pagalbos knyga“ (angl. Emergency book), skirta padėti trasoje gedimą patyrusiam ekipažui. Vadovaujantis joje detaliai iliustruotomis instrukcijomis, galima per atstumą kur kas patikimiau nustatyti techninę problemą ir patarti, kaip ją greičiau išspręsti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Gydytojai atskleidė tiesą: kada moteris po gimdymo iš tikrųjų gali vykti namo? (60)

Kembridžo kunigaikštienė Kate Middleton nustebino visą pasaulį iš ligoninės išvykusi...

Ieško darbininkų už tūkstantį eurų su apgyvendinimu: sekasi labai sunkiai (138)

Skuodo rajone darbą siūlantys ūkininkai pasiruošė mokėti nemenką atlygį, tačiau net ir 1...

Seimo narys Matulas pats koduodavo alkoholikus: tie metodai galbūt ne žmonėms buvo skirti (38)

Seimo narys Antanas Matulas (61) atskleidė apie save mažai kam žinomus biografijos faktus.

Orai: po lietaus plūstelės 25 laipsnių šilumos banga (11)

Artimiausiu metu didelių staigmenų nebus: vyraus gaivesni orai , dangumi plauks tai didesni, tai...

Skripalio istorijoje rusai bedė pirštu į Baltijos šalis (311)

Prieš kelias dienas Didžiosios Britanijos žiniasklaida įvardijo galimus Sergejaus ir Julijos...

Darbdavio pasiūlytas atlygis nustebino studentą: turėjau pasitikslinti, ar gerai išgirdau (4)

Esu pirmakursis studentas, šiuo metu ieškau nekvalifikuoto darbo. Pastebėjau tendenciją –...

Simonai Albavičiūtei-Banditai dėl drąsių stiliaus sprendimų yra tekę atremti kritikos laviną (20)

„Nuo vaikystės rengdavausi taip, kaip man atrodė gražu. Kažkam gal nepatiko, tėvai ne kartą...

Kėdainiams teks palaukti, pirmiausia suklestės Kaunas (2)

Kėdainių laisvojoje ekonominėje zonoje pastaruoju metu jaučiamas tam tikras investicijų...

Stebėtinas žemvaldžių įžūlumas: braunasi net ir į kapines (123)

Kėdainių rajone Okainių žemės ūkio bendrovei pradėjus grandiozines statybas, vietos gyventojai...

Iššūkį Egidijui Dragūnui metusi bokso čempionė šaukiasi pagalbos: į kvailesnę situaciją nesu patekusi (466)

Po skandalingo atlikėjo Egidijaus Dragūno (SEL) pasisakymo apie mados tinklaraštininkę Simoną...