Terminas „laisva diena“ Dakare yra labai sąlyginis – iš esmės mechanikai ilsisi tik tada, kai automobiliai yra trasose. Naktį iš sekmadienio į pirmadienį visos lietuviškos ekipos iš Tupisos (Bolivija) pervažiavo į Saltą (Argentiną), kur dėl atšaukto 9-ojo etapo pilotai turės laisvą dieną. Tačiau laisva diena – pats darbų įkarštis mechanikams.
Gera žinia – didesnių problemų išvengė visi lietuviški automobilių ekipažai
© DELFI / Paulius Garkauskas

Be technikų pagalbos ekipažai vertėsi beveik 1000 km greičio ruožų. Dėl prastų oro sąlygų bivuakas Tupisoje buvo apskritai uždarytas, tad komandų sunkvežimiai pasuko į už 500 km esantį Saltos miestą. Sportininkai ir aptarnaujantis personalas Argentinos didmiestį pasiekė jau ankstyvą pirmadienio rytą.

Džiugu, kad visi Lietuvos ekipažai pasiekė paskutinę Dakaro ralio valstybę ir tęsia sunkiausias pasaulyje lenktynes. Tačiau prieš 10-ąjį greičio ruožą komandos sprendė skirtingus uždavinius.

Gera žinia – didesnių problemų išvengė visi lietuviški automobilių ekipažai

„Po maratoninio greičio ruožo svarbiausia sutikrinti visus mazgus. Panašu, kad didesnių pažeidimų išvengėme, tačiau vis tiek privalome viską nuodugniai patikrinti. Iš esmės tai yra kiekvienos dienos darbas – po kiekvieno etapo darome tą patį. Pilotai didesnių problemų dėl automobilio taip pat neišsakė“, – teigė „Craft Bearings“ komandos, kuriai atstovauja Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis, vyriausiasis mechanikas Marius Bernotas.

„Panašu, kad nieko baisaus neatsitikę. Yra keletas smulkmenų, kurias reikia sužiūrėti, tačiau daugiausiai tai tik kosmetiniai pažeidimai, tokie kaip pamestas galinis sparnas, šiek tiek pažeisti priekiniai sparnai. Tai vandens ir upės pasekmė“, – DELFI teigė „Agrorodeo“ mechanikas Edvardas Lucevičius.

Įdomu, kad mechanikai Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno „Toyota Hilux Overdrive“ bolidą plovė daugiau nei dvi valandas – tiek purvo prisirinko per dvi Dakaro dienas.

„Po tokių greičio ruožų, kai pilotai važiuoja per purvą ir upes, automobilį tenka plauti ir tris valandas“, – nesistebėjo E. Lučiūnas.

Išoriškai labiausiai pažeistas atrodo Benedikto Vanago automobilis, tačiau panašu, kad rimtesnių gedimų išvengė ir šis automobilis.

Daugiausiai problemų turėjo B. Vanago bolidas, bet ir dėl jo nekilo ypatingų rūpesčių
Daugiausiai problemų turėjo B. Vanago bolidas, bet ir dėl jo nekilo ypatingų rūpesčių
© DELFI / Paulius Garkauskas

„Po maratoninio greičio ruožo darbų nėra daug – daug darbų po pirmųjų dienų. Tuomet mes turėjo pakankamai daug techninių nesklandumų ir prioritetiniai darbai buvo padaryti, bet smulkmenos, kaip kėbuliniai darbai, estetika nebuvo padaryti. Greičio ruožas atšauktas, tai šią dieną skyrėme visų darbų užbaigimui. Iš esmės automobilis veikia gerai, tačiau šiąnakt bevažiuojant į Saltą matėme, kad neveikia lambda zondas, kuris veikia variklio darbą pakankamai nemažai. Reikės jį keisti, nors jis buvo pakeistas į visiškai naują vos atvykus į Dakarą. Bet tas vandens kiekis, kuris čia yra, ir tai, kad mes nurovėme dugno apsaugą, tie dalykai greičiausiai ir tai turėjo įtakos“, – DELFI teigė B. Vanagas.

Antradienį pilotai iš Saltos pajudės į Beleną. Sportininkams teks įveikti 373 km greičio ruožą, o iš viso – beveik 800 km.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

„Žalgiris“ – tikras fenomenas: kodėl žaliai baltas kraujas taip masina Eurolygos turčius? lyderis – pagal du rodiklius (91)

Jau tapo įprasta, kad kasmet į kovą prieš galingiausias Europos krepšinio armijas stojantis Kauno...

Azovo jūroje – naujas karštasis taškas: turime būti pasiruošę (320)

Vieną vasaros rytą keturi Ukrainos pakrančių apsaugos pareigūnai greitaeigiu patruliavimo...

Vitrinų spindesy labdara netiko (1)

Prie didžiausio Panevėžyje prekybos centro nebematyti čia penketą metų stūksojusio labdaros...

Kelyje po Europą: džiaugsmas piniginei, laisvėje gyvenančios beždžionės ir laimingi žmonės (19)

Įspūdžius apie mūsų kelionę reikia skaityti vienu įkvėpimu. Tai – kaip greitas veiksmo...

10 ingredientų, kurių sriubai geriau nenaudoti (1)

Sriuba yra ne tik skanus ir maistingas, bet ir figūrai naudingas patiekalas. Tačiau daugelis...

Draugas papasakojo apie Grafininos parodytas kaukes: jei ji gyva ir stebi šią situaciją – jai tai brangiai kainuos (94)

Paskelbus be žinios dingusios Sandros Grafininos paiešką, suimtas jos vyras Nigelas Westas. Šią...

Užkalnis: kaip jums paaiškinti, kad jūsų restoranas blogas? (302)

Žinau, kad daug kas galvoja, kad man patinka kritikuoti restoranus ir visaip prie jų kabinėtis....

Johnny Deppas kaltina buvusią žmoną pasibjaurėtinu elgesiu: teigia savo lovoje radęs jos ekskrementų (17)

Johnny Deppas kaltina savo buvusią žmoną nederamu elgesiu – esą po konflikto ji specialiai...

Septyneri metai namo statyboms: pora atskleidė, kas atėmė daugiausia laiko ir pinigų (200)

Namo statybos – ilgai trunkantis ir nelengvas procesas, kuris gali trukti keletą metų ar net...

Gailina pusę metų jautėsi pavargusi kol pagaliau rado ligą: buvo priversta gerti 15 tablečių per dieną (20)

Dusulys , drebulys, augantis svoris ir nuolatinis nuovargis – sutrikusios skydliaukės simptomai,...