„Po 41 valandos kelionės KOMANDA jau ARGENTINOJE! Pas mus gerokai po vidurnakčio (Lietuvoje ankstyvieji jau pabudę). Dabar: Viešbutis. Miegas. Ryte iš uosto pasiimame techniką ir pirmyn į Paragvajų! Labanakt...“ Tokiu įrašu ankstyvą rytą Lietuvos laiku arba vėlyvą vakarą Argentinoje savo feisbuko paskyroje pasidalino Benediktas Vanagas.
B. Vanago komanda pasiekė Argentiną
© E.Buiko nuotr.

Jo atstovaujama „General Financing team Pitlane“ ekipa šiąnakt taip pat pasiekė Pietų Ameriką, tad dabar žemyne anapus Atlanto jau yra visos trys Lietuvos komandos. Dvi iš jų jau atkeliavo į Paragvajaus sostinę Asunsjoną, kur sausio antrąją ir startuos Dakaro ralis, apie tai galite daugiau paskaityti čia. Tuo metu B. Vanagas ir jo kariauna kiek daugiau nei 1200 km iki varžybų starto įveiks ketvirtadienį.

Kelionė prailgo ir Muniui

„Atlanto vandenyną #GeneralFinancing #teamPitlane įveikė 8 kilometrų aukštyje, skrisdama didesniu nei 900 km/h greičiu ir turėdama šiokį tokį internetą. Nuo komandos fanų nenutolome, o ir patys matėme, kas vyksta pasaulyje. Argentinos sostinę pasiekėme 1 valandą nakties vietos laiku. Kirsdami laiko juostas įprastą parą prailginome 5 valandomis, bet išlipę iš lėktuvo atrodėme labiau laimingi, nei pavargę“, – trumpai kelionės įspūdžius feisbuke reziumavo B. Vanagas.

„Lietuvos rytas mums – pats miegas. Kelias valandas pailsėję vyksime atsiimti komandos technikos. Daugiau apie artimiausius planus sužinosite pažiūrėję reportažą“, – rašo lietuvis.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pigių skrydžių bendrovės lėktuvais skraidantys lietuviai pasipiktinę: tai tęstis nebegali (31)

Keleivinio lėktuvo salonas – vieta, kurioje bilietą įsigijęs keleivis tikisi bent elementarios...

Indianos spauda: už aikštės ribų ramus, bet ant parketo sužvėrėjantis Sabonis „Pacers“ lieka mįsle (4)

2017-18 metų NBA pirmenybėms nenumaldomai artėjant prie visame pasaulyje laukiamo superfinalo,...

Pirmasis pasimatymas: kas turi mokėti ir kiek pinigų reikėtų išleisti (310)

Tik 26 proc. moterų mano, kad per pirmąjį pasimatymą derėtų mokėti perpus arba už abu...

Trenerė Pajaujienė: pilnesni žmonės gali būti sveikesni už lieknas manekenes (38)

Atšilus orams daugelis pradeda ieškoti būdų, kaip nusimesti žieminį „kailį“. „Pirma...

Siaubo filmas Lietuvos kaime: pareigūnams liko tik spėlioti, ką kanibalas Ignacas jau spėjo suvalgyti (204)

2001 m. Ridley Scotto režisuotame filme „Hanibalas“ budresni žiūrovai nepraleido įdomios...

Piktžolės prie Seimo verčia raudonuoti šalies galvas (14)

Seimo vadovybę piktina kasmet besikartojanti istorija, kai sostinės savivaldybei tenka priminti...

Elitinis nekilnojamasis turtas: kiek kainuoja brangiausi parduodami butai? (6)

Nekilnojamojo turto skelbimų portaluose kasdien galima rasti informacijos apie dešimtis...

Tauragės rajone tragedijos sukrėsti kaimynai: nužudęs du žmones puolė šaudyti į mus (107)

Po tragedijos Tauragės rajone, Eidintų kaime, vietos gyventojai vis dar neatsigauna po patirto šoko...

Jazzu sužadėtinis Donatas Ivanauskas apie jųdviejų santykius: kartais kuo sudėtingiau – tuo lengviau (76)

Sunku tylėti, kai širdis šaukte šaukia: „Myliu!“ Meilė, į kurią sudėti gražiausi...