aA
Šeštadienio vakaras Vilniaus oro uoste ne vienam keleiviui buvo neįprastas. Kone visos Lietuvos žurnalistai drauge su milžinišku būriu sirgalių ir gerbėjų pasitiko keturias Lietuvos komandas, grįžusias iš Dakaro ralio. Nieko keisto - iš keturių komandų net dvi Lietuvai parvežė rekordus.

Gerbėjų minia tryško visomis spalvomis: juoda, oranžine, žalia. Juoda – simbolinė Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio „General Financing team Pitlane“ komandos spalva, oranžinė spalva leidžia atpažinti Antaną Juknevičių ir Darių Vaičiulį, „Craft bearings“ ekipažą, žalia spalva pasidabinę net du ekipažai – Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno „Agrorodeo“ bei Arūno Gelažninko „East and Nord by Lituanica“.

Šių metu Dakare Lietuviai buvo ypatingai stiprūs: greičiausiu šalies motociklininku vadinamas A. Gelažninkas parvežė rekordinę 24-ą vietą absoliučioje įskaitoje, o B. Vanagas ir S. Rozwadowskis iškovojo 11-ą vietą automobilių įskaitoje.

„Strategija ir pasiruošimas suveikė. Turėjome dalykų ne pagal planą, tačiau nieko tokio – rezultatas tenkina. Tačiau šiandien reikia žvalgytis ir eiti toliau, nes sustoti negali“, – kalbėjo Vilniaus oro uoste žurnalistams Benediktas Vanagas.

Jo šturmanas, Sebastianas Rozwadowskis, šįkart į Vilnių nekeliavo. Šturmanas laukia šeimos pagausėjimo, jo bei jo žmonos Aleksandros kūdikis, kaip numatoma, turėtų gimti sausio 20-ąją, todėl tiesiai iš Paryžiaus jis skubėjo į Lenkiją, pas savo šeimą.

Beje, į Lietuvą neatkeliavo ne tik B. Vanago šturmanas, bet ir visų komandų bagažas. Kaip juokėsi pilotas, jie turėjo gana trumpą persėdimą ne pačiame drausmingiausiame oro uoste, todėl bagažą teks susigrąžinti vėliau.

Kalbėdamas apie susidomėjimą Dakaru Lietuvoje, B. Vanagas prisipažino, kad galvojo, jog dėmesio „lubos“ buvo prieš ketverius metus, tuomet prieš trejus, dvejus ir pernai.

„O šiandien aš žinau, kad lubos yra pramušamos“, – juokavo jis.

Pats brangiausias medalis

Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis oro uoste pasitikti ne tik gerbėjų minios, bet ir bičiulių, sergančių bekelės virusu. Jie sukėlė tokį triukšmą, pasirodžius oranžinei komandai, kad nustelbė visus, buvusius greta.

Komanda neslėpė, kad šių metų Dakaras jiems nesiklostė taip, kaip tikėjosi, tačiau nepaisant to, užsispyrimo užteko, o sąskaitos su Dakaru teks suvesti kitąmet.

„Tik reikės investicijų, nes mes šiemet turėjome vieną vienintelį stogą. Kitąmet vešimės du. Tikrai teks investuoti į žibintus, nes mūsų buvo prasti, netiko nakčiai“, – vardijo A. Juknevičius.

Demonstruodamas parsivežtą Dakaro ralio medalį, lenktynininkas neslėpė, kas šis – jam brangiausias iš turimų, mat neabejotinai buvo sunkiausias, pareikalavo stipriausio charakterio, ištvermės ir ryžto.

Tačiau D. Vaičiulis nepaisant visų šiemet tekusių iššūkių, neslėpė, kad toks Dakaras jam tikrai patiko. Visgi kol kas šturmanas į klausimą, ar važiuos ir kitąmet, kitaip nei A. Juknevičius, tvirtai neatsako.

„Duokit pirmiausia man sugrįžti namo“, – šypsojosi vyras.

Važiuos ir kitąmet

Į namus sugrįžęs A. Gelažninkas buvo pasitiktas žmonos, kuri nedrąsiai pozavo ir suspitusiai žurnalistų miniai. Motociklininkas nedaugžodžiavo, tik prasitarė, kad maždaug tokio rezultato, kokį pavyko pasiekti, ir vylėsi iškeliaudamas į Dakaro ralį.

Visgi jau šiandien, vos grįžęs iš vieno Dakaro, jis galėjo tvirtai pasakyti, kad važiuos šiame ralyje ir 2020 m.

„Taip, planas toks ir yra. Važiuoti visą sezoną kitose varžybose ir dalyvauti Dakare“, – kalbėjo rekordinę Lietuvai vietą bendroje įskaitoje užėmęs A. Gelažninkas.

Ieškos naujų resursų

Pasitikę Vaidotą Žalą ir Saulių Jurgelėną komandos gerbėjai tuojau juos apipylė dovanomis. Pavyzdžiui, abu vyrai gavo dovanų nacionalinių spalvų kombinezonus.

„Homologuoti, – juokėsi V. Žala ir pridūrė: – Jeigu leis Dakaro organizatoriai, reikės su tokiais važiuoti kitąmet.“

Lenktynininkas sakė, jog jaučiasi su Dakaru suvedęs sąskaitas, tačiau noro tobulėti ir lipti aukščiau dar yra. Tiesa, tam reikia naujos strategijos ir naujų resursų.

„Dar turime galimybių temptis aukštyn, tačiau esame beveik pasiekę savo dabar turimo automobilio galimybių ribas, priartėji prie greičiausių, bet norint siekti daugiau, reikia ir naujų resursų“ – kalbėjo jis.

Tiesa, anot V. Žalos, vien naujo automobilio neužteks, tačiau į klausimą, kuo važiuos kitų metų Dakaro ralyje, „Kamane“ ar kokiu kitu skambiu vardu pavadintu automobiliu, jis galės atsakyti tik pasikalbėjęs su pagrindiniais komandos partneriais.

Beje, ilsėtis lenktynininkas nesirengia. Jau pirmadienį jo laukia treniruotės su klasikinio ralio automobiliu, mat ateinantį savaitgalį jis startuoja Lietuvos ralio čempionato pirmame etape, Žiemos ralyje. Jis juokiasi, kad pastaruosius dvejus metus čempionato nelaimėdavo vien dėl to, kad nespėdavo į šį ralį, tad šiemet rengiasi jame dalyvauti ir susirinkti kuo daugiau taškų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Juknevičius papasakojo apie nematomą Dakaro pusę: už ką ekipažams skiriamos tūkstantinės baudos (4)

Dakaro ralis – neabejotinai didžiausias ir daugiausia pasaulinio dėmesio sulaukiantis...

Po Dakaro ralio į Vanago bazę grįžo vienu automobiliu mažiau

Praėjus šiek tiek daugiau nei dviem savaitėms po Dakaro ralio finišo, komandos išvydo savo...

Edvinas Juškauskas prisipažįsta Dakaro metu tikrinęs Vanago ribas (2)

„Kauniečiai“ – tokią pravardę Dakare galėjote girdėti greta „ Heston Airlines team...

Kokios chemijos reikia ištvermės lenktynėse: kam reikalingas vario tepalas ar iki -50 šalčio šaldantis aerozolis (1)

Dakaras nuo įprastų ilgo nuotolio lenktynių be kita ko skiriasi tuo, kad čia karo lauko...

Benedikto Vanago šturmanas įvertino: jam praėjęs Dakaras – pats geriausias (1)

Dar lapkričio mėnesį Dakaro ralio organizatoriai įspėjo, jog 2021-ųjų varžybose didžiausias...

Top naujienos

Vairuotojas skaudžiai pamokė bendrovę, į kurios aikštelę po avarijos policija uždarė automobilį

Po avarijos apgadintą automobilį griovyje palikusio ir iš eismo įvykio vietos pasišalinusio...

Šventosios verslininkai bando atlaikyti dar vieną iššūkį: dalis pateko į statybų epicentrą (5)

Pagaliau Šventosios uoste aiškiai matyti – artėja permainos. Visa uostelio teritorija aptverta,...

LGBT bendruomenės narė kreipėsi į Nausėdą: pasikalbėkite ir su mumis (400)

Socialinių mokslų daktarė, tarptautinės teisės tyrėja, feministė Laima Vaigė penktadienį...

Žmonėms plūstant į kurortus pareigūnai stiprina pajėgas: kai kur – triskart daugiau pareigūnų žmonės įspėjami saugotis (81)

Poilsiautojams užplūdus kurortinius miestelius, nesnaudžia ir ilgapirščiai. Vagys šluoja viską,...

Europoje mažėja šalių, iš kurių atvykus taikomi ribojimai: išbraukiama 10 šalių ir 3 salos

Reikšmingai pagerėjus epidemiologinei situacijai dešimt Europos šalių ir trys salos yra...

Dalia Plikūnė. Laiškas „marširuotojams“ ir politikams: pagalvokite dar kartą (59)

Mieli marširuotojai, aš suprantu, kad jei skaitote, tai manimi turbūt nepasitikite. Nebūtinai...

Testas: ar išlaikytumėte 2021 m. matematikos egzaminą? (4)

Šių metų egzaminą dalis abiturientų įvertino kaip lengvesnį už pernai metų. 2020 m. egzaminas...

Audronė moko tuos, kurie vadovauja tūkstančiams: pasakė, ko dažniausiai trūksta didžiausių įmonių vadovams

Delfi startavo „ Metų Moterys 2021” rinkimai, kuriuose viena iš nominančių – ISM Vadybos ir...

Žiovulį kėlusioje švedų ir slovakų akistatoje nugalėtojus išaiškino tik baudinys (5)

Žiūrovai Sankt Peterburge (Rusija) penktadienį neišvydo didelių futbolo dramų – Europos...

Avulis apie statybininkų trūkumą: jei nebus kam dirbti, kainos į viršų šaus taip, kad mažai nepasirodys (446)

Baltarusijai ribojant išvykimą iš šalies, į Lietuvą nebegali atvykti čia dirbę darbuotojai, o...