aA
Benediktui Vanagui ir Sebastianui Rozwadowskiui, „General Financing team Pitlane“ ekipažas, aštuntąja Dakaro ralio diena nesidžiaugia. 11-oje vietoje absoliučioje įskaitoje buvęs ir lyg ant sparnų lenktynių pradžioje važiavęs susidūrė su gedimais, kirtusiais ir per pozicijas, ir per nuotaiką.
Benediktas Vanagas
Benediktas Vanagas
© Rytis Šeškaitis

31-oje vietoje finišą pasiekęs B. Vanagas iš 11-os vietos absoliučioje įskaitoje nukrito į 14-ąją. Valandą laiko praradęs komandos lyderis neslepia – susigrąžinti ją per dvi likusias ralio dienas yra neįmanoma, o gal netgi ir pavojinga.

„Pirmoje dalyje viskas buvo gerai, apsilenkėme visus, kurie mums dulkes kėlė, išsiveržėme į priekį. O tada įvažiavome į kopų masyvę, užklimpome. Pasikėlėme vieną pusę, kitą, nusileidome ir Sebas sako, kad, žiūrėk, tepalas“ – pasakojo apie atrastą gedimą lenktynininkas.

Paaiškėjo, kad tepalas bėga iš hidrauliniu komandos bolido kojų, leidžiančių automobilį pakelti aukštyn. Gerai, pabrėžė B. Vanagas, kad tepalo užteko tam, kad kojos būtų suskleistos žemyn, mat jei jis būtų išbėgęs visas, automobilis būtų taip ir likęs kyboti.

„O įlipęs į mašiną supratau, kad neturiu ir vairo stiprintuvo. 200 kilometrų be jo. O važiavimas per kopas yra toks, kad nuolatos vingiuoji, manevruoji. Ir be vairo stiprintuvo vairo nepasuki. Prisiminiau visas savo senas traumas“, – atviravo lenktynininkas.

Važiuojant teko klimpti, o sutikę „Agrorodeo“ ekipažą, sportininkai pasiskolino litrą tepalo. Tačiau jo, kalbėjo B. Vanagas, neužteko.

Komandos lyderis neslepia, kad šiandien mielai pasinaudotų „Joker“ taisykle, leidžiančia prioritetiniams vairuotojams grįžti į greičiausių gretas.

„Labai norėtume, bet negalime. Ši taisyklė leidžiama prioritetiniams vairuotojams – mes jais esame, – kurie ankstesnę dieną finišavo ne žemesnėje nei 15-oje pozicijoje. Mes rašysime paraišką, bet greičiausiai nepavyks“, – svarstė pilotas.

Atvertė „Maz“

Prie visų nuotykių prisidėjo ir tai, kad komandos automobilis įkrito į vadinamąjį smėlio piltuvą, iš kurio niekaip negalėjo išvažiuoti.

„Galiausiai važiavau per keterą, nesugebėjau išlaikyti vairo ir automobilis vertėsi. Prigulėme ant šono. O trasa už kopos, niekas mūsų nemato, aplink dalyvių nėra“, – įspūdžiais dalinosi lenktynininkas.

Jis pasakojo, kad „Iveco“ komanda nesustojo, nestojo ir dar vienas sunkvežimių ekipažas. Lietuviams pagelbėjo baltarusių „Maz“ komanda, prikabinusi lyną ir trūktelėjusi bei pastačiusi bolidą ant ratų.

„Žiūrėsime, kodėl ši problema yra, nes mums jau antrą kartą taip atsitiko. Kai ne pats darai klaidas, o technika genda, taip pikta – negaliu“ – raukėsi pilotas.

Kalbėdamas apie artimiausias dvi dienas, B. Vanagas neslėpė, kad per likusias dvi Dakaro dienas bandys kovoti dėl pozicijų, o ne pasyviai laukti.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Juknevičius papasakojo apie nematomą Dakaro pusę: už ką ekipažams skiriamos tūkstantinės baudos (4)

Dakaro ralis – neabejotinai didžiausias ir daugiausia pasaulinio dėmesio sulaukiantis...

Po Dakaro ralio į Vanago bazę grįžo vienu automobiliu mažiau

Praėjus šiek tiek daugiau nei dviem savaitėms po Dakaro ralio finišo, komandos išvydo savo...

Edvinas Juškauskas prisipažįsta Dakaro metu tikrinęs Vanago ribas (2)

„Kauniečiai“ – tokią pravardę Dakare galėjote girdėti greta „ Heston Airlines team...

Kokios chemijos reikia ištvermės lenktynėse: kam reikalingas vario tepalas ar iki -50 šalčio šaldantis aerozolis (1)

Dakaras nuo įprastų ilgo nuotolio lenktynių be kita ko skiriasi tuo, kad čia karo lauko...

Benedikto Vanago šturmanas įvertino: jam praėjęs Dakaras – pats geriausias (1)

Dar lapkričio mėnesį Dakaro ralio organizatoriai įspėjo, jog 2021-ųjų varžybose didžiausias...

Top naujienos

Abiturientas labai nustebo pamatęs anglų kalbos egzaminą: pasijutau kaip šeštoje klasėje klausymo dalis kėlė keblumų dėl prastos garso kokybės (22)

Birželio 14 d. abiturientai laikė anglų kalbos valstybinio brandos egzamino klausymo, skaitymo ir...

Pavilionis: niekada nepritariau bendravimui su Lukašenkos režimu, kai prezidentūra nebuvo su mumis (303)

Rusijos opozicionieriumi Leonidu Volkovu apsimetę Rusijos provokatoriai praėjusią savaitę...

Šią savaitę Lietuvoje švelninamas karantinas: pokyčiai dėl Galimybių paso, tikslina sąlygas atvykstantiems (133)

Vyriausybė pirmadienį nusprendė švelninti dabar galiojančio karantino taisykles. Sveikatos...

Nuo ketvirtadienio – pokyčiai barams ir naktiniams klubams: darbo laikas nebebus ribojamas (48)

Pirmadienį Vyriausybė kavinėms, barams, restoranams bei kitoms viešojo maitinimo ir...

Dėl Lukašenkos teiginių apie „Ryanair“ lėktuvą – aiškus signalas iš Ukrainos: galime labai lengvai įrodyti (9)

Lėktuvo „ Ryanair “, kuriuo skrido Baltarusijos opozicijos aktyvistas Ramanas Pratasevičius,...

Didesni akcizai alkoholiui ir rūkalams keliauja į Seimą: Šimonytė turėjo atsakymą tabako gamintojams (125)

Vyriausybė pirmadienio posėdyje pritarė ir Seimui teikia Akcizų įstatymo pataisas – jomis...

SAM viceministrė: jei situacija gerės, karantiną gali tekti nutraukti dar anksčiau, nesulaukus birželio pabaigos (62)

Ministrų kabinetas pirmadienį kiek sušvelnino dabar galiojančias karantino taisykles. Pokyčius...

Skelbia, kur šią savaitę gyvose eilėse galima pasiskiepyti „Janssen“ vakcina (5)

Nacionalinio kraujo centro vakcinavimo turas per Lietuvą šią savaitę lankysis Jonavoje ,...

Meksikos mieste atsivėrė didžiulė duobė, kurios skersmuo vis didėja (5)

Meksikoje , Chuan Si Bonilja mieste atsivėrė didžiulė duobė, rašoma leidinyje „My Planet“.

Aviacijos sektorius sparčiai auga – jau fiksuojamas tam tikrų specialistų trūkumas tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje

Aviacijos sektorius po pandemijos atsinaujina. Tą jaučia ir Vilniaus Gedimino technikos...