Pats V. Žala pasakojo, kad ši diena buvo ypač keista. Pirmiausia dėl to, kad akmenų trasoje buvo ypatingai daug. Lenktynininkas teigė, kad organizatoriai buvo įspėję, jog greičio ruože bus akmenų, tačiau jų kiekis, anot V. Žalos, buvo neįtikėtinas, o tai, kiek jų iš tiesų buvo trasoje – priminė akmenų jūrą.

Lenktynininkas pasakojo, kad būtent dėl to vienas po kito buvo „pramušti“ automobilio ratai, kol galiausiai atsarginių komandai nebeliko, o techninės pagalbos sunkvežimio teko laukti 3 valandas.

Tiesa, V. Žala atkreipė dėmesį, kad sunki diena buvo ne tik jam, bet ir visiems BRX ekipažams, kurie startavę priekyje, anot V. Žalos, atliko it brangaus buldozerio vaidmenį. Šiame greičio ruože visi 4 BRX automobiliai susidūrė su nesklandumais.

Nuo pirmosios ralio maratono dienos įspūdingą tempą demonstravusiems prancūzams G. Chicherit ir S. Loebui taip pat teko stoti trasoje ir laukti atsarginių ratų. Orlando Terranova pirmadienį užėmė tik 40-ąją vietą.

„Kodėl taip nutiko dabar filosofavimas vyksta neribojant fantazijos, bet teorijos gali būti dvi – arba slėgis padangose netinkamas, nes visi važiavome su vienodu parinktu slėgiu, dėl ko mes jau nusiteikę rytoj bandyti važiuoti parenkant kitokį slėgį, arba kitas variantas – galinės pakabos nustatymai, nes bent jau mums visus 3 kartus „žuvo“ galiniai ratai. Turime teoriją padaryti galinės pakabos pakeitimus, kurie leistų kompensuoti smūgius. Bet labai keista diena, nes „Prodrive‘as“ pražuvo per vieną dieną – visi 4 automobiliai. Vakar keturiese suvažiavom šešetuke, dabar visi likom už borto“, – kalbėjo V. Žala.

Vaidotas Žala, Paulo Fiuza

Prakirstos padangos nebuvo vienintelė komandos problema. Mat vos sulaukę pagalbos ir pradėję judėti „Teltonika Racing“ lenktynininkai vėl buvo priversti sustoti, nes ant priekinės apsaugos nukrito reduktorius. Ne vienam Dakaro gerbėjui kilo klausimas – kaip taip nutiko? Pats lenktynininkas pripažino, kad ši situacija keista ir jam pačiam, tačiau aiškaus atsakymo niekas įvardyti negali.

„Nulūžo visi 4 diferencialo varžtai ir net apsauga nebuvo pažeista. Labai keista situacija, gal tie varžtai buvo perveržti, bet dabar galime tik filosofuoti. Žinoma, jie nelūžo visi vienu metu, veikiausiai pirma lūžo vienas, po to kitas, ir taip paeiliui, kol diferencialas nukrito. Čia buvo reikalų, nes norint toliau važiuoti tik su galiniais varomais ratais reikėjo abu pusašius nuimti, patį reduktorių išimti, o ši procedūra labai ilgai užtruko. Po to atvažiavę į neutralizaciją supratome, kad jau nebetelpam į 10-ies valandų laiko limitą, todėl dar pasitarę su BRX‘u pasukome bivako link.

Tai reiškia, kad iš esmės mūsų kova bendroj įskaitoj jau nubraukta. Tai dabar mūsų užduotis pasidarė pakankamai paprasta – kiekvienam greičio ruože turime spausti iki galo ir pasižiūrėti ar mūsų tempas atitinka šitą lygi bei sukaupti patirties kilometrų su šiuo automobiliu, nes tai mūsų pirmos varžybos tokia technika. Tai, matyt, dar daug darbo reikia įdėti susipažinti ir su padangom, ir su slėgiu, ir su valdymo specifika įvairiom sąlygom.

Rytoj mes vėl naudojam savo „džokerį“, tai turėtų visus 4 automobilius pastumti į priekį už 15-tuko ribų, bet nebūsim labai toli, nes tas pastumdymas vyksta pagal praeitos dienos startą, tai kadangi mes visi startavome aukštai, tai viskas turėtų būti pagal planą“, – pasakojo V. Žala.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)