Tačiau nei jie, nei nulūžęs priekinis bamperis ekipažo tempo nestabdė ir nesutrukdė pasiekti aštuntojo greičio ruožo finišą, rašoma komandos pranešime spaudai.

Laukė akmenų jūra

Sausio 10-ąją vykusiame aštuntajame greičio ruože Dakaro dalyviams teko įveikti 395 kilometrus važiuojant iš Al Dawadimi į Wadi Ad Dawasir. Tačiau iki vietos, kur buvo nubrėžta
aštuntojo greičio ruožo starto linija, teko įveikti 165 kilometrus bendrojo naudojimo keliais.

Aštuntojo greičio ruožo trasos profilis atrodė taip – 46 proc. žvyro, 30 proc. smėlio ir 24 proc. kopų. Dakaro dalyviams teko įveikti 200 kilometrų ypač klaidingų, smėliu apipustytų slėnių – išdžiūvusių upių vagų, kertančių aukščiausių kopų grandines. Po jų – Saudo Arabijos akmenimis nusėtas atkarpas. Jos, lenktynininko Antano Juknevičiaus nuomone, buvo rimčiausias dienos iššūkis, nes Dakaro milžinais tituluojami sunkvežimiai startavo už „Kreda“ komandos ekipažo.

Lūžęs bamperis tempo nestabdė

Aštuntajame greičio ruože „Kreda“ ekipažas startavo iš 40-osios pozicijos ir sportiniu režimu rinko vieną kelio tašką po kito, kol galiausiai pasiekė finišą, preliminariai 37-oje vietoje. To padaryti nesutrukdė ir nulūžęs priekinis bamperis.

Trasoje praleidę beveik 5 valandas ir pasiekę finišą, lenktynininkai dar turėjo įveikti 269 kilometrų pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais iki bivako Wadi Ad Dawasir. Iš šio miesto Dakaro dalyviai antradienį pajudės į devintąjį greičio ruožą.

„Šiandien buvo geras, dakarinis greičio ruožas – tikrai vertas didžiausių pagyrų. Kažką panašaus matėm tik Afrikoje, todėl dabar galima pasakyti – mes tikrai dalyvaujame Dakare. Šiandien pūtėm su vėjeliu. Esam labai laimingi, niekas negedo, nulūžo tik priekinis bamperis. Bet tų dalių mes turim, grįžę į bivaką pasikeisim ir viskas bus gerai“, – po finišo sakė „Kreda“ komandos pilotas A. Juknevičius.

Kas laukia devintajame greičio ruože?

Sausio 11-ąją Dakare vyks devintasis greičio ruožas. Jame Dakaro dalyviai turės įveikti 287 kilometrus, važiuojant kilpos formos trasa aplink Wadi Ad Dawasir.

Organizatoriai žada, kad šiame greičio ruože ir pilotui, ir šturmanui teks laikytis kiek kitokios taktikos nei iki šiol. Kodėl? Nes trasoje bus gerokai mažiau smėlio nei iki šiol, daugiau kalnuotų vietovių ir plačių, per kanjonus vingiuojančių sekcijų.

2022-ųjų Dakaro ralis sausio 1–14 dienomis trečią kartą vyksta Saudo Arabijoje. „Kreda“ komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs lietuvis Dakaro lenktynininkas, startavęs 13-ame savo Dakare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją