Abu, aiškino A. Juknevičius, važiuos kone vienodais automobiliais, todėl, natūralu, viena techninė bazė abiem komandoms yra logiškas sprendimas.

„Važiuojant atskirai, kiekvienam reikia turėti po tam tikrą kiekį atsarginių detalių. Kai važiuojame kartu, galime turėti jų mažiau, nes šansas, kad kažkuri dalis suges, nėra toks didelis. Tai nemažai sutaupome“, – sakė lenktynininkas.

Be to, bivakuose abi lietuvių komandos nakvos greta, o tai leis turėti ir vieną techninę bazę, pasitelkti technikų pagalbą ir pan.

Geriau – nors šimtąja dalimi

2018-ųjų Dakaro ralyje A. Juknevičius ir D. Vaičiulis iškovojo rekordinę Lietuvai 12 vietą. Paklaustas, ko tikisi iš ateinančių metų ralio, A. Juknevičius trumpam nutilo ir prisipažino, kad laimingiausias būtų, jei pavyktų žengti žingsneliu toliau ir pasirodyti geriau.

„Norėtųsi geriau, nors šimtąja dalimi. Bet puikiai suprantu, kad norint pagerinti dabartinę savo turimą vietą, teks daug ką padaryti“, – sakė jis.

Lenktynininkas, neretai vadinamas stabiliausiu Dakaro ralio sportininku, pripažino, kad kas kartą, kai akceleratorius nuspaudžiamas smarkiau ir auga ekipažo greitis, sunkiau tampa ne tik vairuotojui.

„Kyla kitokios techninės problemos, automobilis turi būti kitaip prižiūrimas, net ir šturmanui reikia kitaip dirbti, kai greitis išauga“, – aiškino A. Juknevičius.

Visgi pagrindinis ekipažo tikslas – pasiekti finišą. Visus Dakaro ralius, kiek A. Juknevičius yra sėdęs prie vairo, jam pavykdavo finišą pasiekti, nors, prisiminė lenktynininkas DELFI studijoje, tikrai būdavo akimirkų, kai automobilį kone rankomis tekdavo į tą finišą nunešti.

„Kiekvieną Dakarą būdavau užsispyręs dėl finišo. Jeigu tikslas finišas, tai ir darai viską, kad jį pasiektumei“, – pabrėžė A. Juknevičius.

Prie sėkmės, neabejojo jis, prisideda ir ralio komanda. Ateinančių metų Dakare bus ir techninės priežiūros sunkvežimis su trim mechanikais, bus trys visureigiai, kurių vienas skirtas logistikai, kiti du – žurnalistų, operatorių ir fotografų komandoms vežti. A. Juknevičius neslėpė, kad komanda taip „susigrojusi“, jog dirba kaip šveicariškas laikrodis.

Prieš Dakarą – į Antarktidą

DELFI studijoje prieš Kalėdas lankėsi tik A. Juknevičius, mat komandos šturmanas, Darius Vaičiulis, tuo metu turėjo grįžti iš Antarktidos. Ten vyras įgyvendino savo svajonę – užkopė į septintąją viršukalnę septintame žemyne – Vinsono viršūnę Antarktidoje.

Dėl šio D. Vaičiulio noro komanda išties turėjo nemažai nerimo, mat pirmiausia bijota, kad alpinistas gali nespėti sugrįžti, tuomet baimintasi nesėkmės. Visgi galiausiai viską pavyko susiplanuoti taip, kad šturmanas spėtų grįžti į Lietuvą ir į Dakarą komanda išskristų drauge. Tiesa, „Craft Bearings“ neslėpė, kad turėjo ir atsarginį planą – jei reikalai būtų klostęsi kita linkme, šturmanas į Peru būtų atskridęs tiesiai iš Antarktidos.

Dar kartą DELFI studijoje abu lenktynininkai apsilankys gruodžio 27-ąją, iš karto po Kalėdų, 13 valandą. Tada D. Vaičiulis ne tik papasakos, kaip jam sekėsi tarp sniegynų, bet komanda pasidalys mintimis apie laukiantį Dakarą ir didžiausius iššūkius jame.

2019-ųjų Dakaro ralis prasideda sausio 6 d. ir tęsis iki sausio 17 d. Tai pirmasis Dakaro ralis, kuris vyksta tik vienos šalies teritorijoje. DELFI žurnalistas Paulius Garkauskas apie visus Dakaro ralio užkulisius ir svarbiausias žinias portalo skaitytojus informuos tiesiogiai iš Pietų Amerikos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)