Šių metų Dakare B. Vanagas važiuos tuo pačiu automobiliu, su kuriuo praėjusiais metais užėmė 65-ąją vietą ir patyrė ne vieną avariją – „Oscar 03“. Tačiau šį kartą šalia jo šturmano vietoje sėdės ne Saulius Jurgelėnas, nusprendęs padaryti pertrauką savo sportinėje karjeroje, o baltarusis Andrejus Rudnickis. Jie atstovaus „General Financing – Autopaslauga“ ekipažui. B. Vanago Dakaro ralio biudžetas sieks 1,5 mln. litų.

B. Vanagas su komanda artėjančius naujuosius metus pasitiks ore. Iš Vilniaus oro uosto jie vyksta į Madridą, o iš ten valanda po vidurnakčio Lietuvos laikus jau skris į Pietų Ameriką. Pasak ralio žvaigždės, visos mintys šiuo metu sukasi tik apie artėjantį dviejų savaičių išbandymą.

„Šiandien žmonės galvoja, kaip sutiks Naujuosius metus, o man ir komandai šis išvykimas yra tam tikras nerimas. Mes negalvojame, kas bus, kai prasidės Naujieji metai. Mes visi galvojame apie tai, ką darysime nuvykę į Pietų Ameriką ir kaip gerai tam esame pasiruošę. Natūralu, kad dabar yra nerimas, bet žinau, kad, kai tik yra duodamas greičio ruožo startas, tai viskas dingsta ir tu tiesiog lenktyniauji“, – sakė B. Vanagas.

Lenktynininkui daugiausiai nerimo kelia technikos paruošimas, nes visą laiką ji gali imti ir pavesti. Pasak jo, komanda darė viską ką galėjo, tačiau tai atliko labai skubėdami. Kitas galvos skausmas sportininkui – laukiantis karštis. Argentinoje šiuo metu yra 40 laipsnių karščio.

„Tai mums nėra palanku, nes esame šiek tiek iš kitokio klimato. Šiuo metu ten, pavėsyje yra apie 40 laipsnių karščio, automobilyje dar kažkur apie 20 laipsnių ir tokiu atveju turime gerą pirtį. Tačiau su tuo susidurs beveik visi dalyviai“.

Lenktynininkas su komanda turės keturias dienas aklimatizacijai ir to turėtų pilnai užtekti. Pasak B. Vanago šių metų Dakaro ralis nuo ankstesnių skirsis pailgėjusia lenktynių trasa ir tuo, kad šįmet susirinko beveik visi geriausi ralio lenktynininkai, o technikos ir pinigų gausa itin didelė.

Naujasis lenktynininko šturmanas A. Rudnickis, pasirodo, yra daug ramesnis už lenktynininką. B. Vanagas juokavo, kad šturmano pareiga raminti vairuotoją.

„Viduje – visiška ramybė, ruošiamės startui. Žinoma, iki jo dar labai daug laiko. Praktiškai savaitę laiko lauksime, ruošimės, aklimatizuosimės. Manau, kad ekipažas yra visiškai pasirengęs startui ir finišui“, – užtikrintas A. Rudnickis.

Šturmano teigimu, Dakaro ralio organizatorių bauginimai apie sunkiausias istorijoje varžybas – kiekvienų metų tradicija. Jo teigimu viską parodys pačios lenktynės, kaip ir tai, kokią vietą pavyks iškovoti.

„Prognozių nėra. Sunku prognozuoti tokias lenktynes kaip Dakaras. Viskas įmanoma. Šiai dienai padarėme viską, kad pasiektume patį geriausią rezultatą“.

B. Vanagas – vienas labiausiai patyrusių Baltijos šalių automobilių pilotų. Per savo karjerą išbandęs kelias visiškai skirtingas automobilių sporto šakas. Lenktyniauti pradėjo žiedinėse lenktynėse, vėliau perėjo į automobilių ralį.

DELFI primena, kad tai bus ne vienintelis Lietuvių ekipažas 2014m. Dakaro ralyje. Sekmadienį išlydėti Antanas Juknevičius ir Vytautas Obolevičius.

35-ą kartą rengiamame Dakaro ralyje lenktynininkams per dvi savaites reikės įveikti daugiau nei 8000 kilometrų maršrutą, kuris drieksis Argentiną, Boliviją ir Čilę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)