Motociklininkų įskaitoje važiuojantis Gintautas Igaris finišavo 96-as ir šiuo metu bendrojoje įskaitoje užima 108-ą vietą.

Ketvirtas etapas visiems Dakaro dalyviams buvo bene sunkiausias: smėlyje klimpo tiek naujokai, tiek seni ralio vilkai, o netikėtai išdygę akmenys kai kuriems jų baigė lenktynes anksčiau laiko. Be 288 kilometrų dulkių ir karščio „kokteilio“ greičio ruože, po finišo lenktynininkai papildomai turėjo įveikti dar 430 km kelią iki lenktynių serviso zonos (bivuako). O tai nėra tokia paprasta užduotis prieš tai kelias valandas praleidus greičio ruože.

Šiame etape „General Financing–Autopaslauga“ komandai pasiekti finišą be incidentų papildomai apsunkino ribotas matomumas. Po ankstesniuose greičio ruožuose patirtų nesėkmių, komandos technikams teko gaminti organinį priekinį stiklą. O prie jo, kaip žinia, kur kas geriau kimba dulkės. Dėl riboto matomumo pirmoje greičio ruože ekipažas pateko į duobę kopose, iš kurios išsivaduoti prireikė pusantros valandos brangaus laiko.

Antroje maršruto dalyje, keitėsi greičio ruožo kelio danga – smėlis perėjo į akmenuotus keliukus. Aštrūs akmenys ne vienam dalyviui sulaužė pakabą. Lietuviams pasisekė šiek tiek geriau - juose B. Vanagas ir S. Jurgelėnas turėjo operatyviai pakeisti du prakirstus automobilio ratus.

„Pradedu suprasti, kas yra Dakaras. Nors negaliu sakyti, kad anksčiau jį įsivaizdavau klaidingai, bet jis yra dar kitoks. Visi žino, kad tai maratonas. Tačiau žiūrint į priekį, suprantu, kad tai ultramaratonas“, - kalbėjo B. Vanagas, grįžęs į bivuaką papildomai nuvažiavęs dar 430 km garsiuoju „Panamerikos“ plentu.

„General Financing–Autopaslauga“ komandos inžinieriai ir mechanikai, per naktį dirbę ir ruošę automobilį „Oscar“ dienos lenktynėms, šią per kalnus einančia 500 km atkarpą įveikė per 12 val.

Ketvirtą Dakaro ralio greičio ruožą automobilių įskaitoje lietuviai įveikė 74-i iš 136 startavusių automobilių. Iš lenktynių pasitraukė dar 12 ekipažų. Bendroje įskaitoje po 4 etapų Lietuvos ekipažas užima 105–ą vietą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (106)