aA
Trečioji Dakaro ralio diena bus ne ką lengvesnė visiems lenktynių dalyviams. Balys Bardauskas antrąjį etapą baigė 120-asis, o tai leido jam bendroje įskaitoje pakilti iš 126-osios į 122-ąją vietą. Nuo lyderio, ispano Joano Barredos Borto lietuvis atsilieka daugiau kaip penkiomis valandomis.
Balys Bardauskas pasiekia antrojo etapo finišą
Balys Bardauskas pasiekia antrojo etapo finišą
© DELFI / Paulius Garkauskas

„Antrasis etapas galėjo susiklostyti dar geriau, bet Balys daugiau kaip valandą mėgino padėti į bėdą patekusiam amerikiečių motociklininkui, 51-erių metų Billui Congeriui, – pasakojo B. Bardausko komandos „Perkūnas Team“ vadovas Carlosas Brebbia.

Paties B. Bardausko pasakojimu, niekas iš kitų varžybų dalyvių nesustojo amerikiečiui pagelbėti.

„Turint galvoje, kad B. Bardauskas nesiekia žūtbūtinių rezultatų, jis džiaugiasi, jog galėjo padėti kolegai. Nesvarbu, kad prarado apie 10 pozicijų. Ne tai svarbiausia“, – pabrėžė C. Brebbia.

B. Bardauskas mėgino kelis kartus tempti B. Congerio motociklą, tačiau galiausiai trūko trosas. Lietuvis iškvietė techninę pagalbą ir tęsė ralį.

„Perkūnas Team“ vadovas C. Brebbia taip pat pateikė trečiosios dienos trasos analizę. Šis etapas bus ne ką lengvesnis už praėjusįjį.

Primename, kad 2009 m. trečiasis Dakaro ralio etapas B. Bardauskui buvo labai nesėkmingas. Jame sportininkas krito ir susilaužė abi rankas. Didelių valios pastangų dėka ir malšindamas skausmą vaistais jis įveikė dar tris etapus ir tik septintajame nutraukė savo pasirodymą.

Trečiasis etapas – dar daugiau bekelės

Dar viena diena, kai greičio ruožą sudarys kopos ir bekelė. Vietovės kraštovaizdis bus artimas pirmos ir antros lenktynių dienoms. Greičio ruožas padalintas į dvi dalis. Po pirmosios dalies (80 km) bus 4 kilometrų vadinamasis „neutralizacijos“ ruožas. Motociklams ir keturračiams teks pasipildyti degalų, o visi lenktynių dalyviai galės trumpai pasinaudoti mechanikų pagalba.

Dauguma motociklininkus aptarnaujančių komandų, įskaitant ir B. Bardauską aptarnaujančią Prancūzijos „Nomade“, įsitikinę, jog per 80 km ruožą neturėtų kilti rimtų problemų, todėl mechanikai nuo pat ryto paliks bivuaką. Ką darys automobilius aptarnaujančios ekipos, sudėtinga pasakyti. Veikiausiai kiekviena iš jų priims atskirą sprendimą. Įdomu tai, kad kitas bivuakas bus tik 1 km ilgio ir apie 100 metrų pločio, o tai reiškia, kad anksčiau išvažiavusieji iš pirmojo bivuako, turės galimybę užsiimti geriausias vietas būtent šiame trumpame ruože.

Nuo starto iki 36 kilometro sportininkams teks važiuoti gana greita atkarpa, kur kietą gruntą keis kopos. Nuo 36 iki 46 kilometrų laukia prastas kelias su įtrūkimais ir akmenimis. Čia matomumas bus ribotas. Nuo 46-ojo iki 80-ojo km lenktynininkai vėl susidurs su „miksuota“ danga, o nuo 80-ojo iki 100-ojo km laukia bekelė ir aukštos kopos. Matomumas vėl bus labai prastas.

Vėliau seks 17 kilometrų kopų ir siaurų kalnų tarpeklių. Nuo 117-ojo km sportininkams teks kilti aukštyn į statų kalną. Iki 248-ojo kilometro vėl reikės važiuoti kietu gruntu, kurį keis smėlio kopos. Vėliau iki pat finišo lenktynininkų lauks aukštos, „piktos“ kopos, sudarytos iš labai lengvo smėlio. Tad B. Bardauskui teks pademonstruoti visą savo meistriškumą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Juknevičius papasakojo apie nematomą Dakaro pusę: už ką ekipažams skiriamos tūkstantinės baudos (4)

Dakaro ralis – neabejotinai didžiausias ir daugiausia pasaulinio dėmesio sulaukiantis...

Po Dakaro ralio į Vanago bazę grįžo vienu automobiliu mažiau

Praėjus šiek tiek daugiau nei dviem savaitėms po Dakaro ralio finišo, komandos išvydo savo...

Edvinas Juškauskas prisipažįsta Dakaro metu tikrinęs Vanago ribas (3)

„Kauniečiai“ – tokią pravardę Dakare galėjote girdėti greta „ Heston Airlines team...

Kokios chemijos reikia ištvermės lenktynėse: kam reikalingas vario tepalas ar iki -50 šalčio šaldantis aerozolis (1)

Dakaras nuo įprastų ilgo nuotolio lenktynių be kita ko skiriasi tuo, kad čia karo lauko...

Benedikto Vanago šturmanas įvertino: jam praėjęs Dakaras – pats geriausias (1)

Dar lapkričio mėnesį Dakaro ralio organizatoriai įspėjo, jog 2021-ųjų varžybose didžiausias...

Top naujienos

Dėl skardinės alaus – įnirtinga prokurorų kova (38)

Neįtikėtina, bet prokurorai įnirtingai siekė, kad iš vienos Kretingos rajone esančios...

Nusikaltėliai iš Lietuvos toliau šiurpina Europą: iš narkotikų verslo uždirbtų pinigų – įspūdingi pirkiniai Lietuvoje (23)

Gaujos, narkotikai ir milžiniški pinigai – apie visa tai Delfi TV laidoje „Dienos interviu“...

Griežtas įspėjimas dėl Gedimino kalno: galime netekti Aukštutinės pilies rūmų ir Vakarinio bokšto (214)

Gedimino kalno Vilniuje tvarkymo projekto rengėjai įspėja apie naujas grėsmes, Nacionalinis...

Po kelionės į Tailandą – stačia galva į nuosavą verslą

Donatą ir Albertą, verslą kurti įkvėpė kelionė į Tailandą . Ne veltui sakoma, kad draugą...

Europos atskalūnėms žemė slysta iš po kojų (236)

Netikėtas vieno lyderio atsistatydinimas, šokiruojantis kito pralaimėjimas ir dešimtys...

Regione baldų gamybos verslą užsukę vyrai: brangimas vyksta kosminiu greičiu (54)

Pakruojyje korpusinius baldus gaminantys Robertas Špakis ir Modestas Mackonis pasakoja apie šiandien...

Vytautė Merkytė | D+

Ekologinė katastrofa, kurios pasekmes jaučiame ir po 30 metų: laukinę gamtą ir žmonių gyvenimus sunaikino vienas alkoholikas ir vienas darboholikas

Viena didžiausių mūsų laikų gamtos katastrofų prasidėjo vieną šaltą 1989 metų kovo mėnesio...

Klaipėdoje per balkoną iškritęs vyras mirė ligoninėje (1)

Klaipėdoje rastas sunkiai sužalotas vyras neišgyveno.

Norite, kad juvelyrikos dirbiniai tarnautų amžinai? Nedarykite klaidų. Lietuvių ekspertė nurodė svarbiausią taisyklę – tai nr. 1 (3)

Pajuodo sidabras? Susibraižė perlų vėrinys? Auksiniai žiedai prarado blizgesį? Juvelyrikos...