- Jūs su mechanikais jau nuo septintos ryto plušate prie automobilio. Ką čia veikiate?

- Visų pirma, mechanikai ruošia mašiną, o man su Benediktu reikės ja važiuoti. Nenoriu pasakyti, kad mes nepasitikime mechanikais. Jų dvi savaites lauks sunkios dienos ir naktys, tad, jei yra laisvo laiko, kodėl nepadėti jiems?

- Startas čia pat. Ar nesinori prieš jį pailsėti ar aplankyti miestą?

- Tai, kad išsimiegojome, aklimatizavomės puikiai. Argentiną jau esu matęs ne kartą.

- O tai ką šiandien nuveikėte?

- Nedidelius darbelius. Visko Vilniuje nespėjome padaryti, o prisidėjo ir ilga automobilio kelionė į Argentina laivu. Druska ir drėgmė daro savo. Reikia viską patikrinti. Ypač elektrines instaliacijas. Aišku reikia patikrinti visa automobilį ir paruošti startui iki galo.

- Pas jus didelė patirtis ir didelė kitų lenktynininkų pagarba. Ar jie nesistebi ką jūs darote mažoje mažos šalies lenktynininkų komandoje?

- Pirmiausia niekas „Dakare“ į varžovus nežiūri iš aukšto ir nenuvertina. Čia visi vienodi, čia lenktynės. Net didžiosioms gamyklinėms komandoms, kad ir už savaitės, gali prireikti mūsų pagalbos. Mums taip pat jų. Čia yra įprasta, kad žmonės vienas kitam padeda ir duoda patarimus rekomendacijas. Iš mano draugų ir pažįstamų nėra jokių klausimų ką aš veikiu su lietuviais. Jie jau užsidirbo savo pagarbą.

- Nuolat atrodote susimąstęs ir paskendęs savo mintyse. Čia kas, kokia nuojauta? Kaip manote, koks pasirodymas bus šiemet mūsų komandos?

- Kurti planus visada sunku. Visada nori maksimalaus rezultato. Visada norisi finišuoti. Kiekvienam „Dakaras“ yra vienokia ar kitokia pergalė. Vienareikšmiškai, visi finišavę jau yra nugalėtojai. Bet mes važiuojam ne tam, kad tik finišuotume. Norime rezultato.

- Ką tik kalbėjome apie tai, kad „Dakare“ visi vienas kitam padeda ir yra paslaugūs. Tuo tarpu „Kamaz“ komanda turėjo pasitarimą palapinėje prie paliktų vienų jų sunkvežimių mopedais privažiavo vyrukai iš „Tatros“ komandos. Padarė keliolika nuotraukų ir nuvažiavo. Čia kas, šnipinėjimas?

- Oi, tikrai ne. Jiems tiesiog smalsu. Šiaip ar taip visi sunkvežimiai sukomplektuoti vienodai. Tiltai suomiški SISU, pavarų dėžės ir vairo mechanizmai vokiški ZDF, Rieger amortizatoriai beveik visuose sunkvežimiuose. Aišku skiriasi „Tatra“ su savo nepriklausoma pakaba. Taip pat išskirtinės mašinos „Caterpillar“. Bet daugiausiai viską lemia kas šias dalis surenka į automobilį ir organizacija. „Kamaz“ šia prasme yra armija. Visi žino ką turi daryti ir kur būti.

- Tai jie favoritai sunkvežimių klasėje?

- Jiems bus sunku. Niekas nestovi vietoje. Praeitais metais jie užėmė visą podiumą – laimėjo pirmas tris vietas. Dabar visi nori jiems parodyti, kad yra neprastesni. O „Kamaz“ komanda pradėjo naudoti naujus variklius. Visi mano, kad jie dar nėra gerai įsisavinti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)