Penktajame greičio ruože B. Vanagą ištiko nesėkmė. Griuvo automobilio domkratas ir prispaudė lenktynininko plaštaką. Po šio incidento B. Vanagas nebegalėjo važiuoti visu greičiu ir jo automobilio kuro siurblys negavo pakankamai aušinimo oru.

Nenuostabu – Argentinos žurnalistai pranešė, kad tądien trasoje vietomis temperatūra siekė 52 laipsnius pagal Celsijų.

Po penkių dienų Dakare B. Vanagas rado sprendimą kaistančiam kuro siurbliui. Vietoj įprastinio e98 benzino„ OSCaras“ važiuos varomas aviacinio kuro, kuris gali ištverti aukštesnę temperatūrą neužviręs. B. Vanagui aviacinio kuro neturėjimas iki šiol kainavo labai daug.

Šiandien B. Vanagas į stovyklą grįžo 5-tą ryto vietos laiku, o 7-tą jau iškeliavo į šeštąjį greičio ruožą. Anduose lenktynininkų šiandien lauks „tik“ 694 kilometrai kelio, kuriame dvi greičio ruožo sekcijos. Pirmoji 156 km, antroji 104 km ilgio.

„Norėčiau tikėti, kad šiandien grįšiu ir galėsiu išsimiegoti“, – kalbėjo lenktynininkas.

Penktadienį jo lauks kiek trumpesnė trasa nei ketvirtadienį, taip pat nebus smėlio, kurio tiesiog kibirus mechanikai turėjo gramdyti nuo automobilio po praėjusio greičio ruožo. Nepaisant to, kad neteks sutikti savo vieno didžiausio priešo šiame ralyje, B. Vanagas nenusiteikęs lengvam pasivažinėjimui.

„Būna sunkios ir lengvos dienos, o ne sunkūs ir lengvi greičio ruožai. Vakar taip pat greičio ruožas neatrodė toks ilgas, kiek mums jį truko įveikti“, – sakė jis.

Tokios pat nuomonės buvo ir kito lietuviško ekipažo vadas A. Juknevičius.

„Ilgis nenusprendžia sunkumo. Gali būti ruožas maratoninis – 700 ar 800 kilometrų ilgio ir jį gali įveikti dar iki tamsos, bet yra buvę ruožų po 180 kilometrų, kai pusė automobilių negrįždavo kitą rytą. Kiek šiuo metu turiu informacijos, tai ruožas nebus labai sunkus. Jei automobilių žmonės nelaužys, tai grįš visi“, – pasakojo lenktynininkas.

Lenktynininkų rytoj laukia išeiginė diena. Bet A. Juknevičius neketina labai ilsėtis.

„Tokiomis dienomis labai negerai išsimušti iš ritmo. Dirbsime kaip dirbę – remontuosime automobilį gal kiek ilgiau pamiegosime“, – sakė A. Juknevičius.

Kitaip nei B. Vanagas, A. Juknevičius atrodė pailsėjęs ir išsimiegojęs, o prieš tris dienų turėto nuotykio pasekmių jau nebesimatė veide. A. Juknevičius taip pat turėjo rimtų techninių problemų greičio ruože. Užsikirto ekipažo „Toyotos“ galinis tiltas ir vyrai praleido aštuonias valandas remontuodami automobilį.

Lenktynininkas šypsojosi ir r teigė nesigraužiąs dėl to įvykio.

„Kiekvienam anksčiau ar vėliau reikia iškabinti savo mėšlo dalį Dakare“, – sakė A. Juknevičius ir pridūrė, kad niekada nežinosi, kada tavo diena paskutinė ralyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (71)