aA
Formulė „geležinė gynyba + greitas puolimas“ suveikė! Lietuva – Europos čempionato pusfinalyje! Pagaliau. Pagaliau matėme gražias rungtynes ir gražų žaidimą. Pagaliau komanda sužaidė taip, kaip mes visi norėtume, kad žaistų! Pagaliau matėme gražų žaidimą, įtampą ir emocijas. Būtent tai, dėl kurio mes ten važiuojame. Dėl ko visur važiuojame!
Krepšinio aistruolio būgnas
© Š.Gustainio nuotr.

Paskutiniame dienoraščio įraše rašiau, kad viskas tik prasideda. Ir prasidėjo! Skeptikai čiaupiasi, rėksniai jau rėkia, kad reikia aukso – apetitas kyla bevalgant, ar ne..? :) Italijos ekipa iš tikro buvo galva aukštesnė už bet kurią rinktinę, su kuria Lietuvai teko žaisti šiame čempionate prieš tai, ypač džiugu, kad mūsų vyrai sugeba gerai sužaisti prieš labai stiprų varžovą, nors buksuoja žaisdama su vidutinioku.

Ketvirtadienis rinktinei buvo poilsio diena, kurios labai reikėjo. Nelabai pavydžiu italams, kurie jau per pietus žaidė dėl 5-8 vietos su čekais... Ketvirtadienis – laisvadienis ir aistruoliams, o jie jį leidžia tikrai ilsėdamiesi. Paskambinęs apie 16 valandą bičiuliams į Lilį ir pasisveikinęs „Labas rytas“ labai neprašoviau – vyrai buvo ką tik „išsiritę“ iš viešbučio :)

O aš jau sėdžiu lėktuve į Briuselį. Žalias, išsišiepęs ir būgną akimis į bagažo skyrių palydėjęs. Prieš keletą mėnesių, kai planavau savo čempionato keliones, žinodamas, kad antrame etape darbo dienomis privalėsiu būti Lietuvoje ir dirbti, nė akimirkai nesuabejojau, ar pirkti lėktuvo bilietus finalų savaitgaliui, užsisakinėti viešbutį.

Nors nėra ir niekada nebus jokios garantijos, kad lietuviai pateks į pusfinalį net minties nekilo laukti ketvirtfinalio ir užsisakinėti viską skubiai tik po pergalės. Ir dabar tuo labai džiaugiuosi!
O žinot, didysis būgnas, pasirodo, daro stebuklus ne tik arenose...

Oro uoste atiduodant bagažą jis netilpo į „rentgeną“, teko jį tempti prie didesnio agregato. Apsaugos darbuotojas taip maloniai ir paslaugiai palydėjo, parodė, kur ir kaip būgną pastatyti, su tokia šypsena palinkėjo pergalės, kad teigiamų emocijų pasikroviau visai kelionei! Kartais tiek nedaug tam žmogui reikia...

Planas – pasiekti Lilį, apsistoti viešbutyje ir rasti savo bičiulius kažkur mieste, centre, fanų zonoje, krepšinio pagrindus vietiniams aistruoliams bedėstančius. Sėsti į traukinuką Briuselyje neteks, spėti persėsti į kitą per 6 minutes – taip pat. Dėkui senam (ne amžiumi!) kolegai Domui, aš ir būgnas turėtume būti maloniai pristatyti į viešbutį automobiliu. Ačiū, Domai, nerealiai!

Bandysiu spėti ir į susitikimą, kur dalinsimės ryte užsakytus bilietus į pusfinalį. Bilietai toliau brangsta – į F04 sektorių jau mokame po 116 eurų... :( Tai kas bus finale?!

Serbai. Mano asmenine nuomone, iš to, ką mačiau per TV ir skaičiau – stipriausiai atrodanti rinktinė šiame čempionate. Komanda, juos nugalėjusi tikrai bus verta aukso! O mūsų vyrai su jais dar turi ir nesuvestų sąskaitų... Taip, kad viskas bus gerai, bičiuliai!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Egzotines keliones mėgstanti mokytoja Veronika atvira: gyventi tik iš atlyginimo būtų sunku (391)

Jau daugiau nei dvi savaites Švietimo ir mokslo ministerijoje ( ŠMM ) budinti mokytoja Veronika...

„Amerikietiškas“ Putino oligarchas po JAV sprendimo kraujuoja milijardais (75)

Netrukus po to, kai Michaelas Cohenas pasišalino nuo Donaldo Trumpo patvirtinto nekilnojamojo turto...

Žaidimu nusivylęs Jasikevičius: Eurolyga negailestinga, o mes kažkodėl nesiginame specialiai Krepšinis.lt iš Miuncheno (34)

Pratęsti pergalių serijos iki trijų Lietuvos čempionams Eurolygoje nepavyko. Kauno „Žalgirio“...

Savaitgalis atneš pūgą ir pusnis sniego (16)

Penktadienį Lietuva atsidurs pietiniame anticiklono pakraštyje. Negausiai pasnyguriuos nebent...

Pagal bavarišką muziką šokęs „Žalgiris“ pralaimėjo Vokietijos čempionams (429)

Kauno „Žalgiris“ (5/7) penktadienio vakarą laikė svarbų egzaminą Vokietijoje. Žalgiriečiai...

14 brangiausiai atsiėjusių klaidų per visą žmonijos istoriją (74)

Nė vienas nesame tobulas, todėl natūralu, kad kartkartėmis darome klaidų, dėl kurių vėliau...

Anglijoje nužudyta ir išniekinta 14-metė lietuvė dar spėjo atsiprašyti tėvų už susidėjimą su netinkama kompanija (127)

Vulverhamptone, Anglijoje , išžagintos, nužudytos ir išniekintos keturiolikmetės iš Lietuvos...

Teisėsaugai – smūgis: teisėjai suabejojo, ar dėl 6 žmonių žūties nuteisė kaltą asmenį (127)

Net šešias gyvybes nusinešio gaisro sostinės Žirmūnų mikrorajono daugiabutyje byla pakrypo...

Miunchene – itin gausios „Žalgirio“ gerbėjų gretos specialiai Krepšinis.lt iš Miuncheno (76)

Penktadienio vakaro Eurolygos rungtynėse Miuncheno „Audi Dome“ arenoje tikrai ryškiai bus galima...

Po visų negandų – Elle ir Žilvinas Grigaičiai švyti drauge: prasitarė apie ateities planus (125)

Penktadienio vakarą būrys pramogų pasaulio garsenybių traukė į Vilniuje trankiai paminėtą...