Nuo etapo nugalėtojo Nani Romos grafiko „Toyota“ pilotuojantis lietuvis atsiliko net 5 val. 2 min. 34 sek., o iš viso ketvirtadienį greičio ruože praleido devynias su puse valandos.

Bendrojoje įskaitoje A. Juknevičiaus ir Vytauto Obolevičiaus ekipažas klasifikuojamas 63-ioje vietoje.

„Penkias minutes pavažiuojame, tada penkiolika stovime. Ir vėl iš naujo. Temperatūra pavėsyje – 43-44 laipsniai karščio. Visų mašinos virė, mūsų – irgi. Kuras tiesiog kunkuliavo. Smėlis ir kopos – mūsų arkliukas, bet, deja, karštis per didelis. Tepalų temperatūra greičio dėžėje buvo 150 laipsnių, tai net bėgių negalėjome perjungti. Bet esame nusiteikę kovingai: įveikėme dar vieną dieną, įveiksime ir kitas.

Lengvo Dakaro nebūna. Kiekvienas čia turi suvalgyti savo š... dozę. Mes ją gavome antrą dieną, kiti – dabar. Viskas vis tiek išsilygins. Dabar labai saugome savo automobilį. Numetėme tempą. Mūsų tikslas – finišas“, – teigė A. Juknevičius.

Jis pridūrė, kad buvo sustojęs padėti ir B. Vanagui, bet tikslių žinių apie jo sveikatos būklė pasakyti negalėjo.

„Trasoje teko sutikti B. Vanagą. Jis buvo pirmo greičio ruožo kopų sekcijos dalyje. Buvo matyti, kad jam labai sunkiai sekėsi važiuoti per kopas. Sustojome padėti, bet, aišku, nestovėsi juk visą dieną. Dar labai stipriai kaito kuras. Jis sakė įtariantis, kad galėjo susilaužyti pirštą“, – pasakojo lenktynininkas.

Bėdų trasoje neišvengė ir pats A. Juknevičius, kurio automobilis buvo pakibęs ant skardžio. Galiausiai buvo nuspręsta nusileisti tuo skardžiu, nes atgal ant jo užvažiuoti niekaip nebepavyko.

Tuo metu po itin sunkios ir nesėkmingos dienos B. Vanagas buvo kiek susikrimtęs, tačiau baltos vėliavos nekėlė.

„Baigėme etapą, surinkome visus taškus trasoje. Dabar gausime blogiausią parodytą rezultatą ir dar kažkiek papildomo laiko – tiksliai nežinau, kiek. Šiandien svarbiausia buvo pabaigti distanciją. O po to žiūrėsime, kas ir kaip. Ranką skauda, bet dar nežinau, ar kreipsiuosi į gydytojus“, – tik atvykęs į bivuaką DELFI sakė B. Vanagas.

Trasoje tvyrant nepakeliamam karščiui (42-52 laipsniai), „Oscar“ automobilį teko dažnai stabdyti ir vėsinti pompą. Po pirmo greičio ruožo B. Vanagas su savo šturmanu geras dvi valandas laistė kuro baką vandens žarna. Tai padėjo šiek tiek jį atvėsinti.

DELFI primena, kad penktame etape lenktynininkai keliavo rekordinius šiais metais 911 km iš Čilesito į Tukumaną (Argentina), iš kurių greičio ruožą turėjo sudaryti 527 km. Tačiau prieš startą jis buvo padalintas į dvi dalis, perskirtas pravažiavimu, kuriame nelenktyniaujama.

Ralio žiūrovų nufilmuotame įraše galite pamatyti ir B. Vanago automobilį trasoje (nuo 1:10 min.):

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (129)