Tuomet rafinuotai buvo atiduota pagarba senajam Chanel stiliui. Tai buvo padaryta pademonstruojant diržu sujuosiamas, auksu dabintas buklė sukneles – būtent tokius stulbinančius apdarus, kokiais ankstyvaisiais 60-aisiais žibėjo Romy Schneider.

Prada pižamos stiliaus moteriški marškiniai su turkiškais motyvais spindėjo nerūpestinga ir švelnia prabanga; smeigtukų prisagstytos įmantrios palaidinės su vertikaliais raukiniuotais ruoželiais atspindėjo mados aistrą. Visi modeliai buvo labai romantiški, tačiau nesusaistyti jokiomis klišėmis.

Kaip ir įprasta, geriausius modelius Prada paliko pabaigai. Priešingai niūriai paletei, kuria pastaruoju metu mėgaujasi dauguma dizainerių, Prada podiumas akinamai spindėjo. Viršutinę kūno dalį apnuoginančios palaidinės ir suknelės buvo dabinamos daugiasluoksniais mezginiais; įsiuvais puošti įspūdingi sijonai žėrėjo po klostuotomis aukso spalvos palaidinėmis ir vario atspalvio brokato švarkeliais. Rezultatas? Didingos praeities, kuri niekuomet netapo nereikalinga prabanga, vizija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją