Vidinės mokymosi Akademijos pranašumai ir tarptautinės buhalterių asociacijos pripažinimas

Daugiau, nei 250 „Alter Domus“ Lietuvoje komandoje dirbančių apskaitos, teisės, mokesčių bei paskolų administravimo ekspertų savo kompetencijas ir specifinius įgūdžius stiprina palaikomi specialiai suburtos mokymus organizuojančios komandos „acADemy“. Tai įmonės viduje veikianti akademija, kuri padeda užtikrinti darbuotojų tobulėjimą pasauliniu lygmeniu, plėsti savo žinias ir kompetencijas, o svarbiausia – priimti naujus iššūkius, užtikrinant sėkmingą verslo augimą.

Alter Domus

Aukščiausią darbuotojų mokymo paramos ir tobulinimo lygį patvirtina 2022 m. suteiktas ACCA (sertifikuotų buhalterių asociacijos) pripažinimas. ACCA akreditaciją yra pelniusi ir šiuo metu „Alter Domus“ centrui Lietuvoje vadovaujanti Sharon Browne.

Sharon

Daugiau, nei 20-ies metų patirtį apskaitos ir operacijų srityje turinti vadovė teigia tikinti, kad kitoks „Alter Domus“ požiūris į administracinį darbą bei nenutrūkstamą darbuotojų tobulėjimo svarbą, be abejonės, yra augančios įmonės komandos sėkmės priežastis:

„Mes tikime, kad esame kitokie. Tikime laisve nuspręsti, kokiu pažangiausiu finansų specialistu nori tapti mūsų darbuotojai. Tapome ACCA sertifikuotu darbdaviu praėjus vos daugiau nei metams po „Alter Domus“ veiklos Lietuvoje pradžios. ACCA nariai gali pasinaudoti procesais, skirtais stiprinti savo praktinio darbo patirtį. Tai žingsnis į priekį, dedant pastangas pritraukti talentingiausius specialistus.“

Alter Domus

Mokymosi galimybę itin vertina specialistai – į Lietuvą dirbti grįžta iš užsienio

2021 m. prie „Alter Domus“ komandos prisijungęs Rytis Bagdonas teigia, kad šiandien darbo rinkoje itin svarbu nuolat mokytis naujų įgūdžių, atnaujinti savo turimas žinias, prisitaikant prie greitai besikeičiančios aplinkos. Prieš tai Airijoje dirbęs Rytis pasakoja, jog renkantis darbdavį jam buvo svarbiausia, kad darbuotojai būtų skatinami klausti bei nuolat sulauktų grįžtamojo ryšio iš savo kolegų:

Rytis

„Alter Domus“ dirbu su komanda Liuksemburge, tad glaudus bendravimas yra svarbus mūsų komandos sėkmei. Nors kasdien palaikome ryšį, pasiektus rezultatus „matuojamės“ kas ketvirtį. Tai ne tik lemia mažesnį stresą, bet ir leidžia tobulėti greičiau – visos tobulintinos sritys greitai nustatomos, išsikeliant aiškius tikslus.“

„Alter Domus“ komandoje sprendimas grįžti kurti karjeros į Lietuvą jau tapo įprastas. Giedrei Tuinylaitei nauja darbo pozicija bendrovėje irgi sutapo su grįžimu į savo šalį po 8 karjeros metų Londone. Pagrindinė jos motyvacija – galimybė tobulėti vadovės pareigose:

„Iš „Alter Domus“ sulaukiu daug palaikymo ne tik gaudama vertingos informacijos, bet ir nuolat mokydamasi. Jaučiu, kad įmonei rūpi, kad aš, kaip vadovė, galėčiau užtikrinti ne tik efektyvų komandos narių darbą, bet ir galimybę jiems augti, kaip specialistams.“

Giedrė

Antrus metus įmonėje dirbanti Giedrė pradedantiems kolegoms primena, jog svarbiausia nesustoti tobulėti savo pareigose – toks požiūris ypač svarbus pradedant naują karjerą:

„Pradedant darbą naujoje įmonėje nereikėtų tikėtis, jog žinosite viską. Drąsa užduodant klausimus kolegoms, kreipiantis į juos pagalbos – būtina darbo proceso dalis. Naujuose vaidmenyse visi turime mokytis, tad specifiniai įgūdžiai tėra privalumas, o pagrindinis veiksnys yra, ar žmogus turi tinkamą požiūrį į tobulėjimą ir kaip sutaria su komanda.“

Keletas pozicijų, kurių šiuo metu ieško bendrovė:

Fondų apskaitos specialistas (-ė), (angl. Fund Accounting Officer – US Team): US fondų apskaitos komandai ieškomi specialistai, kurie būtų atsakingi už klientų portfelį, kasdienės fondų veiklos operavimą, jų sąskaitų tvarkymą, periodinių ataskaitų rengimą. Šioms pareigoms užimti laukiami kandidatai, turintys apskaitos, finansų, audito ar ekonomikos išsilavinimą ir bent 2 metų darbo patirtį apskaitos ir audito srityse. Svarbios puikios anglų kalbos žinios, privalumas – geri bendravimo įgūdžiai, organizuotumas ir lankstumas.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: 1750–2500 EUR

Alter Domus

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), (angl. Client Onboarding Banking Services Officer at Alter Domus): ieškomi klientų aptarnavimo srityje dirbantys specialistai, kurie užtikrintų klientų sąskaitų atidarymo procesus, laikantis trečiųjų šalių reikalavimų Airijoje ir Liuksemburge. Tikimasi, kad kandidato išsilavinimas bus susijęs su finansų, ekonomikos ar panašiomis sritimis. Siekiant užtikrinti klientų poreikius, specialistai turėtų pasižymėti puikiais organizaciniais gebėjimais, išlaikyti lankstų požiūrį ir vadovauti greitai kintančiomis sąlygomis.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 1750 EUR

Atitikties specialistas (angl. Compliance Officer at Alter Domus): „Alter Domus“ šiuo metu ieško specialistų, kurie dirbtų AML/CFT komandoje ir būtų atsakingi už SPV bei kasdienės fondų veiklos operavimą ir sandorių stebėjimą. Specialistas rūpinsis klientų vykdomos veiklos priežiūra, statistikos rinkimu, rizikų vertinimu, dokumentacija ir ataskaitų teikimu. Šioms pareigoms užimti laukiami kandidatai, turintys 2–4 metų patirtį finansinių paslaugų sektoriuje, audito arba konsultacijų srityje. Svarbios puikios anglų kalbos žinios, privalumas – prancūzų ar bet kokios Europos Sąjungos kalba bei asmeninės savybės: analitiškumas, gebėjimas planuoti parbus ir laikytis nustatytų terminų.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 2000 EUR

Alter Domus

Fondų administravimo specialistas (-ė), (angl. Capital Fund Administration Officer at Alter Domus): specialistai komandoje vykdys grynųjų pinigų paskirstymą, analizuos ir derins šio proceso rezultatus, rengs išrašus bei dokumentus klientams. Iš kandidato tikimasi buhalterinio, finansų ar ekonomikos srities išsilavinimo bei patirties dirbant su automatizuotomis finansų sistemomis ir apskaitos programomis. Itin svarbu gebėti puikiai komunikuoti anglų kalba, taip pat pasižymėti analitiniais įgūdžiais, mokėjimu dirbti tiek individualiai, tiek komandoje.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 1750 EUR

Alter Domus

Apskaitos specialistas (-ė), (angl. Corporate Services Accounting Officer at Alter Domus): „Alter Domus“ apskaitos komandoje dirbsiantis specialistas teiks pagalbą klientams administruodamas Liuksemburgo finansų kompanijas, vykdys buhalterinę apskaitą ir rengs ataskaitas. Šioje pozicijoje specialistai turės palaikyti ryšius su auditoriais, Liuksemburgo mokesčių institucijomis bei konsultantais, tad svarbios puikios anglų kalbos žinios, privalumas – gebėjimas komunikuoti prancūzų ir (arba) vokiečių kalbomis. Pareigoms užimti laukiami kandidatai, turintys aukštąjį universitetinį apskaitos, finansų ar ekonomikos išsilavinimą bei iki 2 metų patirtį apskaitos ar audito srityse.

Siūlomas pozicijos bruto atlyginimas: nuo 1789 iki 2500 EUR