„Atlantis the Royal“ tą ir padarė, atkreipdamas viso pasaulio dėmesį ir pasamdydamas Beyoncé, kad ši surengtų savo pirmąjį ilgos trukmės pasirodymą nuo 2018 m., į kurį buvo sukviesta nuomonės formuotojų (angl. Influencer), įžymybių ir regiono turtuolių grietinėlė. O taip pat ir žurnalistai – tokie, kaip aš.

Suuodžiau, kad tai nebus eilinis prašmatnus pobūvis, jau tada, kai praėjusių metų pabaigoje „Kerzner International“, kurie ir pastatė „Atlantis“, pakvietė mane į „Grand Reveal“ (liet. Didžiojo atidarymo – red.) savaitgalį. Jie atskraidino svečius iš viso pasaulio, kad pademonstruotų naująjį viešbutį su 17 restoranų ir barų, 795 numeriais ir daugiau nei 90 baseinų. Iš pradžių kompanijos atstovai sakė, kad turėsiu likti visą savaitgalį: saugumo sumetimais atvykti ir išvykti tą pačią dieną nebūsią leidžiama.

Tačiau po šiokių tokių derybų jie atskleidė, kad į šeštadienio renginį ir koncertą viešbutyje bus specialiai atplukdytas ribotas žmonių skaičius. Jachtomis.