Vilnietė Renata pripažįsta esanti pedantė ir perkanti labai mažai – kiekvienas jos įsigytas daiktas labai apgalvotas, kaupti daiktų moteris nemėgsta. Visgi, nors ir akcijomis nesinaudoja dažnai, sukurti akcijų profilį @Akcija.atrakcija kilo iš nuoširdaus noro atrastomis nuolaidomis pasidalinti su kitais.

„2020 metais gruodžio mėnesį pradėjau ieškoti informacijos apie tuo metu esančius išpardavimus – būtent gruodžio-sausio mėnesiais prasideda vieni didžiausių metų išpardavimų visame pasaulyje. Kadangi tai buvo sudėtingas ir keistas laikotarpis visomis prasmėmis – siaučiantis COVID-19, karantinas, fizinės parduotuvės uždarytos – visi išpardavimai perėjo į internetinę erdvę. Pradėjau domėtis, ieškoti gerų pasiūlymų ir Kalėdinių dovanų sau, šeimai – būtent tada ir kilo mintis, kad jeigu jau ir taip skiriu tam savo laiką, galbūt galėčiau savo radiniais pasidalinti ir su kitais?“, – prisimena anketos įkūrėja Renata.

Iš pradžių akcijas gaudė tik pati Renata: „Pagrindinis paieškos objektas karantino metu, žinoma, buvo internetas, socialiniai tinklai. Važiuodama į parduotuvę, užmatydavau ir ten gerų nuolaidų, taip gimė „perliukų“ reportažai iš parduotuvių“, – pašnekovė dalijasi profilio pradžios prisiminimais.

Asociatyvi nuotrauka

Lietuva – darni Akcininkų bendruomenė

Kiek vėliau prie akcijų medžioklių prisijungė ir sekėjai. Profilio savininkė džiaugiasi neįtikėtinu jų aktyvumu: „Kiekvieną dieną gaunu šimtus žinučių apie užmatytas nuolaidas, dešimtys tūkstančių peržiūri storius ir įrašus – labai smagu, kad žmonės tokie susivieniję ir nori geromis kainomis bei ypatingais pasiūlymais pasidalinti su didesne auditorija. Paskyros ir jos sekėjų aktyvumo dėka supratau, kokia vieninga, draugiška, norinti padėti vieni kitiems tauta mes esame. Savo sekėjus laikau didele ir darnia bendruomene, kuri net savo pavadinimą turi – vadiname vieni kitus Akcininkais“, – šypsosi Renata.

„Dažnai būna taip, kad paskelbus itin gerą akciją po kelių minučių jau gaunu dešimtis žinučių apie tai, kad prekės išpirktos. Akcininkai net yra minėję, kad užsistato pranešimą, kuris informuoja apie naujus storius, kad tikrai nieko nepraleistų“, – kurioziškomis situacijomis dalijasi anketos įkūrėja.

Pašnekovė neslepia, kad valdyti paskyrą su dideliu žinučių kiekiu tampa ganėtinai rimtas darbas. Pačioje pradžioje prie Instagram anketos Renata užtrukdavo porą valandų, tačiau dabar jai tenka pasėdėti ir pilną darbo dieną. Vis dėlto moteris pripažįsta, kad ir kiek laiko skirtų paskyrai, visų parduotuvių Lietuvoje aplankyti negali, todėl Akcininkai labai prisideda prie šios veiklos vystymo.

Piktybiniai prekybininkai

Kasdien akcijas gaudanti moteris pastebi ir nemalonius atvejus, kai prieš akcijų paskelbimą prekybininkai kainas užkelia specialiai: „Gaila, tačiau tokių situacijų tiek aš, tiek mano akyli sekėjai pastebi dažnokai. Beje, nereikia iš karto piktintis parduotuvių elgesiu – dažnai tai būna tiesiog elektroninių sistemų klaida. Deja, pasitaiko ir piktybinių atvejų. Visgi pirkėjai tampa vis labiau sąmoningesni ir pastabesni, tai įrodo ir tokių pastebėtų „akcijų“ gaunamų žinučių kiekis. Jeigu parduotuvei svarbi jos reputacija, tokios „akcijos“ negali būti toleruotinos.“

Renata pasakoja, kad dažniausiai orientuojasi į Lietuvos arba į Lietuvą siunčiamų prekių elektronines parduotuves ir su užsienio kainomis nelygina. Visgi pašnekovei tenka pastebėti, kad net ir to paties prekinio ženklo identiška prekė užsienyje gali kainuoti ženkliai pigiau: „Taip yra ne dėl to, kad norima pasipelnyti iš lietuvių. Kiekvienoje valstybėje yra skirtinga mokestinė aplinka ir kainodara, dėlto gali pasikeisti ir galutinė prekės kaina.“

Akcija atrakcija

Namų darbai – ne tik mokykloje, bet ir kasdieniame gyvenime

„Pagrindinis paieškos šaltinis, be abejo, internetas ir socialiniai tinklai. Kiekvieną dieną užsuku į populiariausias Lietuvoje esančias elektronines parduotuves, peržiūriu naujus pasiūlymus, akcijas. Stengiuosi bent kartą į savaitę užsukti ir į didesnį prekybos centrą peržiūrėti fizinių parduotuvių nuolaidas ir išpardavimus“, – pagrindiniais akcijų paieškos patarimais dalijasi Instagram profilio įkūrėja.

Tiesa, Renata primena, kad perkant brangesnius pirkinius galioja pagrindinė taisyklė – nepatingėti pasidaryti namų darbų ir lyginti kainas skirtingose parduotuvėse: „Nustebsite, kaip stipriai skiriasi kainos įvairiose parduotuvėse. Tų taisyklių yra daug ir įvairių – kviečiu užsukti į @Akcija.atrakcija paskyrą Instagram paskyroje – ten dalinuosi patarimais ir geriausiais pasiūlymais kiekvieną dieną“, – šypsosi pašnekovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją