Susirinkusiųjų į naujosios „Open24“ parduotuvės atidarymo šventę laukė ne tik patrauklios akcijos, malonios dovanos bei vaišės, bet ir įdomi programa, orientuota į įvairaus amžiaus svečius. Tėvams neabejotinai naudingas buvo susitikimas su „Reima“ atstovais, suteikusiais daug vertingos informacijos apie šį prekinį ženklą, kurį jau spėjo įvertinti ir pamilti daug šeimų, auginančių vaikus. Mažuosius turiningai užėmė įspūdingu įvaizdį susikūrusi “TikTok’erė” Monika Jazbutytė – nuomonės formuotoja ir aktyvi socialinių tinklų narė. Atidarymo šventėje dalyvavo ir daugiau visuomenėje puikiai žinomų nuomonės formuotojų: Paulius Mykolaitis geriau žinomas, kaip “Paul De Miko”, Jurgita Ramanauskienė “Instagram” kanalale atpažįstama, kaip “mazipirsciukai”, Gabija Bekerė, vaikų ligų ir neonatologijos gydytoja rezidente Elena Landsbergytė – Bukauskienė ir kiti.

Atvykti į naujosios „Open24“ parduotuvės atidarymą Vilniuje buvo kviečiami tiek ketinantys, pasinaudojus patraukliomis, atidarymo dieną galiojančiomis nuolaidomis, įsigyti kokybiškų prekių už patrauklią kainą, tiek ir norintys praleisti puikų laiką su šeima. Organizatorių pažadas, jog šventės programa abejingo nepaliks nei vieno šio renginio dalyvio, matant susirinkusiųjų gausą bei teigiamas emocijas, tikrai buvo išpildytas su kaupu.

Siekiant sukurti šventiškesnę atmosferą, pirkėjams, užsukusiems pasižvalgyti po ką tik duris atvėrusią „Open24“ parduotuvę, buvo siūloma pasivaišinti čia pat vietoje gaminamais šviežių sulčių kokteiliais.

Kol tėvai domėjosi parduotuvėje siūlomo prekių asortimento naujienomis, aktualiais klausimais konsultavosi su parduotuvės darbuotojais ar bendravo tarpusavyje, mažieji šventės dalyviai taip pat nenuobodžiavo. Su vaikais smagiai laiką leido Monika Jazbutytė – makiažo meistrė, dažnam socialinių tinklų vartotojui puikiai pažįstama nuomonės formuotoja (influencerė) ir aktyvi „Tik Tok“ – socialinio tinklo, itin populiaraus tarp jaunimo, narė.

Pirkėjams, o ypač auginantiems vaikus ir norintiems papildyti jų garderobą kokybiška apranga bei avalyne rudens sezonui, buvo naudingas susitikimas su „Reima“ ambasadoriais Lietuvoje, taip pat pakviestais į parduotuvės atidarymą. „Reima“ atstovai susirinkusiems pirkėjams plačiau pristatė šį prekinį ženklą, siūlantį funkcinius rūbus bei avalynę vaikams, pabrėždami gaminių praktiškumą, ilgaamžiškumą bei tvarumą. Pirkėjai turėjo puikią progą užduoti aktualius klausimus, susijusius su vaikiškos aprangos bei avalynės pasirinkimu ir, žinoma, įsigyti išsirinktas prekes už patrauklią kainą.

Tarp šventės dalyvių buvo galima sutikti ir visuomenėje žinomų nuomonės formuotojų, kurie savo laisvalaikiui taip pat mielai renkasi rūbus ir avalynę iš „Open24“ parduotuvėse siūlomo asortimento: Įsimintiniausios parduotuvės atidarymo akimirkos užfiksuotos profesionalaus fotografo nuotraukose.

Ši, „Ogmios mieste“ Vilniuje ką tik duris atvėrusi parduotuvė – jau 10 „Open24“ tinklo parduotuvė, veikianti Lietuvoje.

Naujoje parduotuvėje pirkėjai galės rinktis ne tik iš iki šiol didžiausio „Reima“ rūbų ir avalynės vaikams asortimento, bet ir įsigyti kitų populiarių prekinių ženklų („Crocs“ „Diadora“, „Teva“ ir kita) gaminių, skirtų visai šeimai. Kaip ir kitose fizinėse tinklo parduotuvėse, pirkėjai turės galimybę atsiimti prekes, įsigytas internetinėje „Open24“ parduotuvėje ar, prekei dėl tam tikrų priežasčių netikus, ją grąžinti.

Parduotuvių tinklo „Open24“ atstovai žada, jog panašių nuolaidų, kurios galiojo atidarymo proga, netruks ir vėliau.