Gamintojo išparduotuvė (ang. factory outlet) nuo paprastos skiriasi tuo, kad joje yra specialiai išpardavimams pagamintų prekių. „Įsivaizduokite milžinišką „Samsonite“ gamybos liniją, kuri suderinta tam tikro modelio lagaminams. Pasibaigus sezonui atėjo nauja kolekcija ir paleista nauja linija. Nenaudinga stabdyti vos metus veikusią senąją, todėl ji gamybos nenutraukia, o produkciją siunčia būtent į savo oficialias išparduotuves. Klaidinga manyti, kad išparduotuvėse yra tik tos prekės, kurios užsiliko sandėliuose ar buvo neparduotos įprastose parduotuvėse. Mūsų išparduotuvę lagaminai pasiekia tiesiai iš gamintojo“, – pasakojo „Kelionių operos“ rinkodaros vadovė Aida Pukytė.


Gamintojo išparduotuvės – tikras džiaugsmas tiems, kurie prisiriša prie daiktų ir praėjus laikui beviltiškai ieško tokių pačių. Kartais „Samsonite“ išparduotuvei tiekiamos prekės nuo įprastos parduotuvės asortimento skiriasi labai nežymiai: kitokia užtrauktuko forma, ratelių modelis ar pamušalo spalva. Joms suteikiamos visos gamintojo garantijos. Tačiau jos tikrai skiriasi kaina. Ji – 25 proc. arba net daugiau žemesnė nei panašių prekių kainos įprastose parduotuvėse.


„Samsonite“ ženklas yra novatoriškiausias bagažo gamintojas pasaulyje, pasižymintis pripažinta kokybe. Būdamas pasauliniu lyderiu, jis laukiamas visuose prekybos centruose, ne išimtis ir „Vilnius Outlet“. „Kelionių Opera“ turi specialiai išparduotuvėms gaminamas „Samsonite“ kolekcijas, kurios išlaiko kokybės garantiją, stiliaus įvairovę, bet pasižymi mažesne kaina. Šias kolekcijas galėsite įsigyti pirmieji Lietuvoje ir tik „Vilnius Outlet“ prekybos centre“, – sako Evelina Šriupšaitė, „Vilnius Outlet“ plėtros vadovė.

Anot „Kelionių operos“ rinkodaros vadovės A. Pukytės, prekės kaina lietuviams – vienas svarbesnių faktorių, tačiau kuo toliau, tuo labiau ji nėra lemiama. „Dar prieš penkerius ar septynerius metus žmonės dažniausiai pirkdavo juodus, klasikinio dizaino lagaminus už palankiausią kainą. Dabar pastebime, kad stilius, išskirtinumas, žaismingumas, naujos technologijos tampa vis svarbesnėmis lagamino ar kelionių krepšio savybėmis. Juk kaip smagu oro uosto bagažo take saviškį atpažinti iš tolo“, – sako ji ir priduria, kad kartais žmonės lagaminus derina net prie automobilio spalvos.

Ilgametę prekybos patirtį turinti „Kelionių operos“ rinkodaros vadovė žino ir jus nustebinti galinčias mados subtilybes. Štai estai kažkodėl nemėgsta žalių lagaminų, o lietuviai visiškai neperka violetinių. „Ko gero, violetinė mums asocijuojasi su gedulu. Kitaip jos nepopuliarumo negalėčiau paaiškinti. Rinkdamiesi prekių spalvas visada prisimename šią lietuvių „nemeilę“ ir stengiamės rasti jai alternatyvą: raudono vyno spalvos ar šviesesnius alyvinius lagaminus“, – paslaptį išdavė A. Pukytė.

Ji taip pat pabrėžė, kad jų atstovaujamas prekės ženklas „Samsonite“ gamina ne tik lagaminus. Šiuo metu itin aktuali ir kita prekė – kuprinės. „Artėjant rugsėjui vis daugiau žmonių jas perka pas mus. „Samsonite“ kuprinės pasižymi ne tik grožiu ir patvarumu, bet ir yra sukurtos pagal mokslinių tyrimų rezultatus. Jos pagamintos taip, kad nekenktų nugarai, nedarkytų vaiko laikysenos, būtų itin patogios nešioti nemažus svorius. Beje, itin aukštos kokybės yra ir kompiuterių dėklai. Visi jų modeliai privalo atlaikyti rimtus temperatūros ir smūgio testus“, – pasakojo A. Pukytė.


„Kelionių opera“ prekiauja ne tik „Samsonite“, bet ir kitų garsių ir pripažintų prekės ženklų produkcija. Čia galima rasti puikios kokybės ir naujų technologijų „Hartmann“, „American Tourister“, „Lipault“, „Disney by Samsonite“, „High Sierra“, „Mc Gregory“, „Spek“, „Mac Alyster“, „Le Tanneur“, „Lancel“, „Cerutti“, „La Martina“, „Lamborghini“ prekės ženklų lagaminų, krepšių, kuprinių, rankinių, aksesuarų.