„Pirkėjų patogumui pažeistas prekes, kurių kainos yra nuo 20 procentų mažesnės, siūlome apžiūrėti ir įvertinti gyvai. Išparduotuvės produktams taikomų kainų lygis priklauso nuo defektų pobūdžio: ar pažeista pati prekė, ar tik jos pakuotė“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

Anot jos, pirkėjams siūlomų produktų ir prekės ženklų spektras – platus ir įdomus, mat Vilniuje įkurtą išparduotuvę pasiekia pažeistos prekės iš visų „PHH Group“ valdomų e. prekybos centrų ir e. parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje.

„Prekių su nedideliais defektais ir pažeistomis pakuotėmis siūlome ir internete, tačiau pasirinkimas naujojoje fizinėje išparduotuvėje – žymiai platesnis“, – teigia K. Liškauskaite.

Idėją atidaryti tokią parduotuvę pasufleravo patys pirkėjai. „Nuolat sulaukdavome klientų klausimų ar prekiaujame pigesnėmis prekėmis su defektais. Taip pat vadovavomės savo užsienio partnerių praktika, o ir patys esame už sąmoningą vartojimą, aplinkos tausojimą ir, žinoma, už mažesnes kainas“, – sako K. Liškauskaitė.

Kristina Liškauskaitė

Tikimasi, kad išparduotuvė sulauks ne tik Vilniaus, bet ir kitų miestų pirkėjų dėmesio. Išparduotuvė duris Vilniuje atvėrė tuo pačiu adresu, kuriuo veikia „Pigu.lt“ fizinė parduotuvė ir sandėlis – Laisvės pr. 75.

Didžiausią Baltijos šalyse parduotuvę su daugiau kaip 10 tūkst. pavadinimų prekių „Pigu.lt“ čia atidarė 2021-ųjų vasaros pabaigoje. Kompanija į prekybinį plotą ir į šalia įkurtą įspūdingą, 3,5 tūkst. kv. metrų ploto, sandėlį investavo daugiau nei 2 mln. eurų.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Lankytojų skaičius per metus siekia apie 150 milijonus.